کانکس4-دزدی عکس کیوسک پارکینگ مگامال

به پی نوشتهای این پست مراجعه کنید




از اونجایی که غربتی بیکاره، امروز داشتم توی اینترنت راجع به کانکس می گشتم که رسیدم به عکس زیر. این عکس از کار ماست ولی من توی مدارکم ندارم. جستجو باعث شد که آمپر بچسبونم و پیش پای شما یه دعوا راه بندازم.





2-3 بار که گوشی روم قطع کردند بعدش که دیدند ول کن نیستم گفتند که از اینا توی فلان خیابون گذاشتند، منم نگفتم نذاشتن ولی گفتم شما که خودتون از اینا ساختید خوب عکس کار خودتونو بذارید. خلاصه آدرس اینجارو دادم بیان نگاه کنند، ببینند غربتی چه پر و پیمون کار می کنه.


حالا اینا به کنار، کانکسو شما ساختید، عرشیا رو چه جوری می خواید صاحب بشید. عرشیا و سازه مگامال توی عکس معلومند و نمی شه مصادرشون کرد.

خلاصه من از همین جا اعلام می کنم، خیلی بدید.


پی نوشت : جوابشون اینه که ما اینو ساختیم، شما اومدید از محصول ما عکس گرفتید!!!!!!!!!!!!!

اینم عکسای دیگه آرشیو ما، لامصبا اینقدر کار درستند، همه بچه های مارو کلون کردند یه دونه عینشونو زدن.









 

 


روز بعد نوشت 1 : ببینید در business کانکس که البته ما در تولید انبوهش نیستیم و بیشتر نمونه می سازیم یعنی طرحو می زنیم، یه دونه می سازیم و می دیم میره، این موضوع معموله که طرف چیزی رو می فروشه که خودش نساخته. مثل سوپر مارکت، طرف سوپر مارکت کانکس داره، حالا یا خریدار میره از همون سوپر یه چیزی انتخاب میکنه یا یه چیزی توی خیابون یا سایت یا هرجای دیگه می بینه و میاد و سفارش میده که صاحب سوپر براش بسازه. بعدش مشکل سوپریه که خودش بسازه یا بده کس دیگه ای. در این صورت حقوق همه رعایت میشه و در صورتی که خریدار به سازنده اصلی مراجعه کنه، سازنده به هیچ وجه سفارش قبول نمی کنه مگر اینکه منافع سوپری رو لحاظ کنه. مثل اینکه شما بری از کارخونه زمزم مستقیم خرید کنی که کارخونه باز هم به قیمت مصرف کننده می فروشه و نمی ذاره سوپری یا خرده فروش ضرر کنه.


مشکل من با این عکس به خصوص اینه که طبق قرارداد در نمونه سازی ما باید concept مگامال در این کانکس رعایت می شد و ما حق نداشتیم با این concept کار مشابه بسازیم یا حتی تبلیغ کنیم. یعنی تعهدات ما با مگامال در رابطه با این concept خیلی سفت و سخته.


روز بعد نوشت 2 : مشکل دوتا شد چون یه محصول دیگه ما هم توی سایت هست که اصلا" طرحش به شهرداری فروخته شده و الان شهرداری طرف دعوا قرار می گیره که طرح اختصاصی من دزدیده شده. جالب اینه که جای قسمت تبلیغات هم اطلاعات خودشون photoshop شده!!!!!!!!!!!!!!






 



نظرات 16 + ارسال نظر
استادجان!!! سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:28 http://lakoojanjan.blogfa.com/

عجب دزدبازاری شده مهندس! تولید و تولید کننده رو با هم می چاپن!!!!

دو تا روایت در این مورد هست که در پستی اقدام به نشر آنها خواهم نمود!

ثریا سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:49 http://uarlkd.blogfa.com/

عجب ملت سوء استفاده گری داریم هاااا
به نظرم باید شکایت قانونی کنید تا حساب کار دستشون بیاد و غرامت بپردازند
شما که اینقدر بیکاری ! خوب برو حالشون رو بگیر ...

دو تا از کارهای ما توی سایتشون بود، به همکارهای دیگه هم گفتیم نگاه کنند ببینند، کاری توی سایتشون دارند یه شکایت پر و پیمون بکنیم!

مریم سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 21:53

سلام من 2هفته اس بااین وبلاگ شماآشناشدم خیلی باحالی غربتی زودزودمیام سرمیزنم فعلا بای

لطف می کنید.

م؛ط سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 23:05

سلام؛عجب آدمایی پیدا میشه ها؛ والا با این نون پختنشون

با این نوناشون

نینا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 07:50

غربتی جون از اونجایی که دزدی دزدیه، کوچیک و بزرگ و عکس و غیر عکس نداره، به نظرم حالشونو اساسی تر می گرفتی. مثلا از طریق شرکت یا چه می دونم ، اینقدریکه بغیر از عوض کردن عکس یه عذر خواهی هم بنویسند تا آدم بشن.(من بودم این کار و می کردم راستش)

ایییییییینننننهههههههههه

کتبی یهشون گفتیم که عکس دوتا از کارهای مارو تا دوشنبه از روی سایت بردارند و گرنه با همکارای دیگمون که عکس توی سایتشون دارند شکایت می کنیم.

آمنه چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 08:06 http://gozashteha60.blogfa.com/

خوشگله.آفرین.

ممنون

لیشام چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 08:23 http://www.lisham.com

به نظرم با لطافت باهاشون برخورد کردی :)
به هر صورت این کار دزدی‌ست و روش مقابله با دزدِ پررو، بی‌آبرو کردن‌اش است

خوب یه کمپین راه افتاده توی کانکس سازها. تا دوشنبه فرصت دارند اصلاح کنید وگرنه، آجان و آجان کشی!!!!
یه فکری هم برای سایتشون دارم که اگر search بکنند یه صفحه بیاد و توضیح بده دارند چی کار می کنند ولی تا دوشنبه دست نگه می داریم.

بنفشه چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 08:44

قدرت خدااااااا! چه جالب! حالا آخرش چی شد جدی؟

الان وسطشیم نمی دونم آخرش چی میشه

مینا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:16

ای دل غافل. توی روز روشنو این کارا. ببین از من میشنوی قاشق داغ بذار رو دستشون تا عبرت بگیرن. قاشق داغااااااااا... پرو پرو میگن ما اینو ساختیم، شما اومدید از محصول ما عکس گرفتید!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ اصلا حالا که اینطور شد قاشق داغو روی دهنشونم بذار.

مشکل اینه که منم توی یکی از عکسا هستم، بقیه رفتند استخدامشون شدند، من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه دارم به دنیاهای موازی اعتقاد پیدا می کنم. فیلم the other earth رو ببینید، شاید منظورشون اونه من نمی فهمم!

مینا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:39

نکنه تو هم استخدامشونی خودت خبر نداری

الان دیگه شک ندارم که اینجوریه

م؛ط چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 10:32

اون عکسی خودت هم توش هستی کدومه؟

استادجان!!! چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 11:21 http://lakoojanjan.blogfa.com/

اینا دزد حرفه ای ان غربتی جان!
نگرانت شدم!!!

هرکی با غربتی درافتاد، ورافتاد

بی تای بدون تا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 14:39

عاقبت وبلاگ تبلیغاتی زدن همینه دیگه.حالا تو زیاد خودتو ناراحت نکن.قول میدم وقتی با بابک جون تیریپ برداشتم 1میلیاردی چیزی ازش بگیرم بدم بهت بلکه این اعصاب از دست رفته ت دوباره برگرده

عکسشون, عکس من نیست. یکی از بچه ها مگامال عکس بهشون داده. آفرین قربون دستت.

بنفشه چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 15:35

حالا احتمال اینکه اون کاپشن قرمزه تو باشی چقدره؟!

بنفشه چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 16:02

و البته که شاعر میفرماید خنده علامت رضاست!

ای شیطون!

بی تای بدون تا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 01:24

کاپشن قرمزه تویی؟؟ببخشید شوما جی اف نمیخواین؟

شما با از ما بهترون می گردی آبجی خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد