امر خیر نامه

شوخی اینکه کسی توی عکس ها قصد امر خیر نداره و مصاحبه مجله آسمان با این آقا باعث شد به داوطلبین عزیز پیشنهاد کنم این کیس را جدی بگیرند.

دفتر کارش هم نزدیک میدون آزادیه و یه قلم بدهیش 1/2 میلیارد دلاره که توی مجله آسمان  در جواب ادعای ویزر نفت که گفته بوده 2 میلیارد دلار، رقم دقیق قید کرده. آدم باید اینقدر اعتبار داشته باشه که اینقدر بدهکار باشه.


و از همه بزرگتر هنوز مجرده!!!!!!!!!!!!!!!! البته تا پنج شنبه گذشته. ببینم چی کار می کنید.


من تحلیلی روی موضوع ندارم یعنی دارم ولی نمی خوام اینجا بنویسم. طبق معمول جنبه FUN قضیه رو در نظر می گیرم.


بعد نوشت : خوشبختانه لینک کل مصاحبه الان در خبرآنلاین هست. این پست خیلی خاله زنکی شد ولی چون بعضیها شک کردند در تجرد ایشون، اون قسمت از مصاحبه رو اینجا می ذارم.






دیدی بلد نیستی، حالا کو تا بهمن!

یکی از همکارای ماست که وبلاگ منو می خونه. این پست تقریبا" برای ایشونه و یه جور کری و همچنین آموزش برای ایشون محسوب میشه.


 

ادامه مطلب ...

کانکس 2- کیوسک نگهبانی پارکینگ مگامال

یادتونه اولا از مگامال ازتون پرسیدم؟ خوب من که کلی کمالات دارم، کار بدون دلیل نمی کنم که !

می خواستم بدونم رفتید اونجا کارهای مارو ببینید یا اینکه اصلا" مارو ریز می بینید.


 

ادامه مطلب ...

همزمانی

ببینید کلا" مملکت درگیر موضوع پست پریا و مهرهاشه!!!!!!!!!!!!!!!!!


ولی خیلی ترسناکه ها، آدم یاد فیلمهای بیگانه میوفته.

خاطرات چند خطی11- نوه های خانواده چوبکی

خواهر دکتر چوبکی دو تا نوه داره. یکی از نوه ها که پسر 2 ساله ایه چند روز پیش با مادرش می رن سفره برای دعا و مناجات و سبک شدن روحی مادر. پسرک در تمام مدت وقتی داشته چیزی می خورده داد می زده " به سلامتی" یا " نوشششششششش"
خانم جلسه ای آخرش شاکی شده و به مادر پسرک تذکر داده.


پی نوشت1 : برای مادر بزرگ پسرک دعا کنید فردا جراحی داره برای برداشتن بافت های سرطانیش.

پی نوشت2 : خانمهای خواننده به معاینه های دوره ایتون برای بررسی موارد مشکوک بی توجه نباشید. روشهای معاینه ای که خودتون توی خونه می تونید انجام بدید رو یاد بگیرید. با این اوضاع آلودگی محیط و استرس و هزار کوفت و زهرمار دیگه، همگی مستعد بیماری های سخت هستیم.

پی نوشت3 : پی نوشت 2 این معنی رو نمی ده که آقایون بی توجه باشند ولی چون آقایون به مامانشون هم گوش نمی دن چه برسه به غربتی، به اونها نصیحتی نمی کنم. در کل همه مستعد هستیم، از خانم تا آقا. مراقب باشید.

کانکس- کانکس کنترل خط شرکت واحد

تا به حال سوار اتوبوس های BRT شدید ؟ نشدید؟ مهم نیست.

اصلا" از کنار خط BRT رد که شدید؟ نشدید؟ این دیگه مهمه.


 

ادامه مطلب ...

خاطرات چند خطی10-پریا و مهره دماغ

خوب داشتم می گفتم، مدل بعد از این ما که اینجا اسمش پریاست، تقریبا" هر روز خونه ما بود و اتاق و وسایل خودشو جور کرده بود و تاکید داشت که ظهرها تنهایی توی اتاق خودش بخوابه!!!!!!!!!!!

 

ادامه مطلب ...

تحلیل خاطرات چند خطی9- تحلیل پریا

پست قبلی رو که گذاشتم به نظرم خنده دار بود و جالب ولی عکس العمل هایی که دیدم و صفت های عجیبی که به پریای کوچک قدیم ما زده شد یه ذره منو ترسوند.

صفت های مثل فا..ه بین المللی، لعبتک روی خشت و ...

اولش یه چیزی بگم. من وبلاگمو جوری می نویسم که خنده دار باشه، حتی اگر مثل پست پل کریمخان اندوخته 10 سال کار یک شبه از دست رفته باشه. جنبه های خنده دارشو برای خواننده ها می ذارم چون به نظرم الان همه به اندازه خودشون درگیری دارند و میان وبلاگ منو بخونن که بخندن(البته اگر بخندند!) وگرنه خودشون به اندازه کافی سوژه برای گریه دارند. به قول بهروز وثوقی توی فیلم سوته دلان ما خودمون مصیبتیم، گریه کن نداریم.


 

ادامه مطلب ...

خاطرات چند خطی9-پریای مدل

خوب عزیزان من، من برگشتم.

امروز یه Email از یکی از دوستام دریافت کردم که مدلهای جدید یه موسسه تبلیغاتی توی نیویورک رو معرفی کرده بود. توضیح موسسه این بود که این چهره ها جدید هستند و برای کار تبلیغات و promote کردن محصولات جدید مناسبند و اتفاقا" آمریکایی هم نیستند و اکثرا" مال استرالیا یا نیوزلند هستند و برای business های اون منطقه خوبند که با هم همکاری کنند. یکی از مدلها به نظرم بسیار آشنا میومد، هرچی فکر کردم یادم نیومد که توی چه فیلمی دیدمش. اینقدر فکر کردم تا یادم اومد، بعدا" که اسمشو توی Google گشتم فهمیدم که درسته، اونو توی فیلم ندیدم بلکه توی خونه خودمون دیدمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شما در این خاطره ام به اسم پریا بشناسیدش.


 

ادامه مطلب ...

سرگرمی های کارگاهی یا دکتر چوبکی نگو بلا بگوی 5

این پست فنی نیست و راجع به خاطرات دکتر چوبکی در زمانی که توی تبریز داشت روی در هتل کار می کرده.

 

ادامه مطلب ...

سرگرمی های کارگاهی یا دکتر چوبکی نگو بلا بگوی 4- ورودی هتل شهریار تبریز

الان افتادم روی دور تعریف از دکتر چوبکی. نخ سوزن که امروز مصادف با سالروز گهربار تولد ایشان می باشد و من این پست رو همینجوری (زگیل دربیاره هرکی شک کنه) و نه بخاطر پاچه خاری می نویسم.

 

ادامه مطلب ...

سرگرمی های کارگاهی یا دکتر چوبکی نگو بلا بگوی 3-آنتیک کردن چوب

یکی از تکنیک های کار با چوب طبیعی اینه که چوب رو آنتیک می کنند.


روشهای مختلفی وجود داره که یکی از راحتترین و طبیعی ترینشو ما از دکتر چوبکی یاد گرفتیم:


این عکسها رو ببینید اینا مربوط به اون رستورانیه که پولمونو خورد.


 

ادامه مطلب ...

گالیور نقشه رو بده به من2

خلاصه ما سکه هامونو بر داشتیم و هر کدووم رفتیم بذاریمش پیش گنجهای شخصیمون.

اون سالها برادر من توی کار نویسندگی و انتشار کتابهای تخصصی رشته تحصیلی خودش بود. در نتیجه دفتر کارش نزدیک دانشگاه تهران بود و قضیه ول گشتن توی انقلاب ما هم به همون مربوطه.

 

ادامه مطلب ...

گالیور نقشه رو بده به من

تا به حال شده گنج پیدا کنید.


من و برادرم یه بار توی جوونیمون رفتیم دنبال گنج و پیداش کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

ادامه مطلب ...

گربه نوشت2

الان دکتر تکتم دعوام میکنه ولی خوب من توی خاطراتم پر از گربه است چی کار کنم؟


 

ادامه مطلب ...

خواننده مداری3- بسته بندی ماء الشعیر ماجو

خوب دوتا از عکسهای مربوط به ایده های بسته بندی شامپاین "ماجو" رو براتون دزدیدم.


 

ادامه مطلب ...

خواننده مداری2-خاطرات خاک بر سری

پست مربوط به آقای خویی رو که نوشتم یه فکری به ذهنم رسید مربوط به خاطرات خاک بر سری.

 

ادامه مطلب ...

خاطرات چند خطی8-خاطره مدرسه

نمی دونم زمان شما هم اینجوری بود یا نه؟

زمان ما فقط مادرم درگیر مدرسه رفتن ما بود و همه کارهای مربوط به ثبت نام و شهریه دادن یا ندادن یا مدرسه عوض کردن یا جلسه اولیا و مربیانو می رفت و پدرم کمتر (درستش اصلا") خودشو درگیر این موضوع نمی کرد.

من فقط دو بار پدرمو در محیط مدرسه دیدم یا اظهار نظرشو در مورد درسم شنیدم. آخریش وقتی بود که دانشگاه قبول شدم و وایسادم تا نمازش تموم بشه بهش بگم کجا قبول شدم. وقتی بهش گفتم با بداخلاقی گفت راهش دوره، چه جوری می خوای هر روز این راه و بکوبی بری و بیای؟ نمی شد یک کمی به خودت فشار بیاری مثل برادرت نزدیک خونه دانشگاه قبول شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

خونه ما غرب تهرانه، دانشگاه من شرق تهران بود، دانشگاه برادرم 10 دقیقه تا خونه فاصله داشت و اکثرا" هم تعریف می کرد حوصله نداشه بره دانشگاه، خونه می خوابیده یا اینکه می رفته دانشگاه پشت سلف فوتبال بازی می کرده و کلاس نمی رفته!

خوبه ما دوتا دانشگاه پولی نمی رفتیم وگرنه همون وقت مارو می ذاشت پشت در!!!!!!!!!!!

 

ادامه مطلب ...

از این شاخه به اون شاخه یا سازه خشک LSF4-اضافه اشکوب داخلی

اولش این بود. اینم یک قسمتی از همون جای قبلی که نمی تونم بگم (دقت کردید برای خودم دکون باز کردم با این secret بازیا!) اونجا همه قسمتها سقف 6 متری دارند و میشه راحت دوطبقه اش کرد. خوب اداره دولتی هم هست و نوه دایی این یکی و داماد اون یکی وقتی درسش تموم میشه باید بره سرکار یا نه؟ اینجا هم جایی نیست که من و شما بریم توش کار کنیم. پس همونا باید برن سرکار. اولش فقط درد میز و صندلیه ولی کم کم می بینن هرچی هم مهربون می شینند جا نمی شند. برای همین گفتند که سالنشونو دو طبقه کنیم و اتاق از توش در بیاریم بجای پارتیشن.



 

ادامه مطلب ...

خواننده مداری-ماء الشعیر ماجو

آقای خویی که معرف حضورتون هستند؟ یکی از خریداران ویلای پیش ساخته ما.

ایشون شریک تجاری و کارشناس یه برند نوشیدنی و ماءالشعیر جدید هستند که در پایان شهریورماه محصولاتشونو وارد بازار می کنند.

آقای خویی که واسه خودش دکتریه و از این حرفا، به ما یه تعارف همینجوری زد که بریم از خط تولیدش دیدن کنیم. بقیه بچه ها رو نمی دونم ولی من عین غربتی ها پریدم وسط که آره میام، کی بیام؟


گفتم میرم از خط تولیدشون عکس می گیرم میارم می ذارم توی وبلاگ بار علمی وبلاگ بیشتر بشه.

اسم برندشون "ماجو" ست و کار قشنگی که دارند می کنند، برای شیشه های شامپاینشون قابهای بسیار شیکی طراحی کردند. شما تصور کن قاب بطری شاید تا 50 هزار تومن هم تموم میشه. ولی خوشگله ها، مجلسی، توپپپپپپپپپپپپپ. دیگه میشه توی ایران هم نوشیدنی کادو برد اینقدر که کلاس قاب نوشیدنیشون بالاست. خوب خود تولیداتشونو به عنوان تست من خوردم. خوشم اومد. با توجه به ماده اولیه ای که استفاده می کنند و توضیحاتی که داده اند و تفاوت هایی در این مواد هست به نظرم محصول بدی نباشه.

البته امیدوارم به مرض محصولات ایرانی دچار نشه که اولش خیلی خوبه بعدش کیفیتشو از دست میده.


گفتم با یه تیر چندتا نشون بزنم. هم یه مطلبی گذاشته باشم هم پز آقای خویی و کسایی که میشناسیمو بدم هم یه برندو که تا به حال معرفی نشده رو معرفی کنم.


عکس هم از قاب شیشه هاشون کش میرم براتون میذارم.