غربتی درسخوان می شود یا آداب الدراسه فی مدرسه الآزاد1

این مدتی که نبودم یعنی بودم بی رنگ بودم کلی کار کردم که قابل عرض نیست. یکی از کارهام شروع به تحصیل بود. دیدم هرکی از راه میاد دکتره. منم گفتم از کمالات چی کم دارم؟ یک برگه فوق لیسانس. بنابراین در اولین اقدام با همکاری دوستان و آشنایان  به همراه دو عدد مداد با نوک نرم، یک عدد پاککن و یک عدد تراش آرایش (الان دیگه تراش معمولی تو دست و بال کسی پیدا نمی شه) در جلسات کنکور حاضر شده و با کمک مرحوم هاشمی در دانشگاه آزاد مجاز به ادامه تحصیل شدم.

 

ادامه مطلب ...

دیوانگان فقط در اینستاگرام نیستند

سلام

خیلی مدت طولانی که پست نگذاشتم، مثل قبل نطقم باز نیست. اگرچه بعضی دوستان بهم میگن که دوباره شروع کنم به صغری کبری بافتند.

موضوعی که باعث شد چیزی بنویسم این بود که هر چند وقت یکبار که سری به وبلاگ میزنم ، قسمت نظرات پره و همش هم مربوط به پست تنبیه کودکانه و همشم دری وری.

خوشحالم که دیوانگان در سراسر فضای مجازی فعال هستند و محدود به اینستاگرام نشدند. خدا را صدهزار مرتبه شکر.


پی نوشت 1 : مهکامه کیه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پی نوشت  2: پدرام عزیز، شما یکجوری لوطی واررفتار می کنید که آدم  شرمنده می شود، سال نو شما  هم مبارک باشه و در کنار خانواده خوب و خوش و سلامت باشید.