اساتید در تمامی زمینه ها

پیامک همراه اول را در مورد بسته های اینترنتیش دیدید؟

همون که برای سیم کارتهای دایمی فرستاده؟

اسم بسته هاشو گذاشته :کم بسته"، " خوش بسته" و " پربسته"

نخندید مسخره نمی کنم این اسم بسته هاشونه. آدم یاد کلیپ سوریلند سروش رضایی میوفته و اسم زنهای کله شیری به اسم "کم شیر"، " پرشیر" و " جم شیر" و از این حرفا.

راستش وقتی داشتم متن همراه اول رو می خوندم ملت فکر می کردند دارم متنی رو از وایبر می خونم و دارم مسخره بازی درمیارم!

ما هم برای جالبی کار چندتا اسم بسته براشون پیشنهاد می کنیم شاید به کار بیاد

" سگ بسته " : سرعت بسته بالاست ولی حجمش پایینه

"خر بسته" : حجم بسته بالاست ولی سرعتش پایینه

و در نهایت "چس بسته " : فقط برای دیدن صفحه اول وبلاگ غربتی و اونهم فقط برای یکبار


ببینم منو انتخاب می کنند برای مشاوره نامگذاری بسته هاشون یا هنوز در خواب غفلت به سر می برند؟؟؟!!!!

بی اخلاقی نامه

از آنجا که به آنچه در پست قبلی نوشته شده افتخار کردم و باعث گندتر شدن دنیا به دلیل بی اخلاقی خود و نسترن بانو شده ام، گفتم یک خاطره بی اخلاقی دیگه هم تعریف کنم تا بدانید و آگاه باشید که با همان شدت عمل در حال به گند کشیدن دنیا هستم.


صلوات ختم کنید در اینجا.


 

ادامه مطلب ...

کی بود گفت من نیستم؟

بله خوانندگان عزیز من برگشتم اوتم با اقتداررررررررررررررر

یک مدت درگیر مذاکرات هسته ای بودم الان دیگه نیستم. گفتم آقایون خودشون بلاخره یک خورده بالا یک خورده پایین به سرانجام می رسند. مهم اقتدارِ که از من سرمشق می گیرند.

بذارین یه خاطره از کار قبلیم بگم

 

ادامه مطلب ...