پست سرکاری2

این کمپین سبیل هست توی دنیا راه افتاده!!!! نمی دونم می دونید یا نه؟

کلا" آقایون می تونند عضوش بشوند و حتما" هم باید سبیل بذارند و باید برای سرطانهای مربوط به آقایان فعالیت کنند و پول جمع کنند. از استرالیا هم شروع شده و تا حالا 22 میلیون نفر بهش اضافه شدند!!!!!!!!!!!!!!

22 میلیون نفر سبیلو به جبر، البته به نظرم بعضی از خانمها هم می تونند جزئش بشوند فقط یک ذره باید سرشون شلوغ بشه یا سوری جون و پری جون بهشون وقت نده!!!!


 

ادامه مطلب ...

پست سرِ کاری

این پستو به خاطر مهندس اصغری می نویسم ولاغیر چون اینقدر خوابم میاد که نگو.

تازگیها فهمیدم که توی خواب کار کردن، راه رفتن، توجیه کردن، رانندگی کردن هم جز کمالاتم بوده و نمی دونستم.


  

ادامه مطلب ...

شورشی همراه غربتی

یک پیغام برام اومد که اینجا می خوام مثل workshop با هم بریم جلو ببینیم چیاش کمه یا زیاد. نویسنده هم بهتون نمی گم چه کسی هستند مگر اینکه بهم بگن لینکشون کنم وگرنه بهتون نمی گم، تا دلتون بسوزه!


چون موضوع نهایی نشده اسم فسد فود هم حذف شده

حالا اشکالهایی که من به نوشته شما می گیرم از دید فسد فود می گم تا توی تله اونها نیوفتیم.


  ادامه مطلب ...

شورش غربتی!2

اولش اینو بگم که من آدمی هستم که همونطور که برای سارای عزیز یا فاطمه عزیز گفتم توی میدون انقلاب روی میز شریکی با ظرف سس شریکی با یک سرباز فلافل می خورم و دنبال کلاس و اینجور چیزها در اونجا نیستم. انتظار دارم فلافلش گرم باشه و سسش مربوط به فلافل باشه و خوشمزه. انتظار هم ندارم میزمو تمیز کنند و خودم باقیماده غذامو میندازم دور!

یا اینکه توی خونه شده که موقع کتلت پختن کتلت افتاده زمین و با یک نگاه به اینور اونور و دیدن اینکه کسی نگاه نمی کنه، دوباره برگردوندم توی ظرف و خوردمش و مریض هم نشدم. به اندازه دونه دونه ریشهای بن لادن هم بدون شستن دستهام غذا خوردم و مریض نشدم، یعنی همچین معده تراکتوری دارم.

بحث بعدیم اینه که وقتی دارم رستورانی می رم که خودشو جز رستورانهای لوکس می دونه و یک سایت که خودشو حرفه ای و متخصص کار می دونه اونو از طریق رپرتاژ آگهی معرفی می کنه، انتظار دیگه ای دارم.

حالا قدم به قدم چیزایی که دیدم و تحلیلمو می نویسم.

من در فرم نظرخواهی رستوران به شدت انتقاد کردم و مشخصات و شماره تماسمو نوشتم که اگر کسی خواست پیگیری کنه بتونه و دلایلمو بگم چون اتفاقی نیوفتاد توی سایتی که رستورانو معرفی کرده بود نوشتم که خبری نشد، بعد گفتم مگر چلاقم خودم می نویسم. مشخصاتم هم هست آدرس هم می دم تا مدیر رستوران بتونه منو پیدا کنه، شاید خواست بهم حق السکوت بده که البته من قبول می کنم و بعدش تکذیبیه می نویسم. اینقدر اخلاق دارم، والا.


 

ادامه مطلب ...

شورش غربتی!

دو تا دلیل دارم برای پستی که دارم می نویسم، نه سه تا نه همون دو تا خوبه!


دلیل اولم اینه آخر سالی حماقت کردم می خوام یک کاری بکنم احساس شعور اجتماعی بکنم و هم توی دلم خودمو به بابام نشون بدم که من کار خودمو می کنیم و وظیفمو انجام می دم بقیه اش با بقیه(چه بچه خوبی) همینه موندم این یک دلیله یا دو تا.

دلیل دومم اینه که ما به دلیل اتفاقاتی که برامون افتاده یک مرجع نداریم به حرفمون رسیدگی کنه، استانداردی برای هیچ چیز نداریم که ببینیم حرفمون درسته. بعضی انتظاراتمون لوس بازی یا تجمل دونسته می شه یا شکایتهامون می ره توی سیکل اداری و آب بسته می شه توش. الان اگر از بانک یا اداره ای شکایت داشته باشید می رید به جایی بگید؟ البته بانکو من پایه ام و شاید بعدا" بگم چه کارهایی توی روابط عمومی هاشون کردم ولی باقی جاها من که به خودم زحمت نمی دم فقط عصبانی میام بیرون و اینقدر راه می رم تا خونرسانی به مغزم تنظیم بشه!


 

ادامه مطلب ...

آخه چرا؟

یک آقایی بود هر بعد از هر که می رفتم خونه توی خیابون می دیدمش که ویولون می زد. سر و وضعش هم خیلی خوب و مرتب بود. یعنی کلاه و کمربند و کفشش همیشه ست بود و خیلی شیک و پیک بود. صورتشو نمی تونستم ببینم ولی به نظرم جوون بود و طبق استاندارهای من یا از لج کسی توی خیابون ساز می زد یا دانشجویی چیزی بود.

خوب غربتی باشی معلومه که بهش پول می دی یعنی عین 20 روز اولی که دیدمش بهش پول دادم. من اصلا" به هیچ کس توی خیابون پول نمی دم مگر اینکه زورگیری چیزی باشه وگرنه به در راه مانده، فقیر، بیچاره، متکدی، حاجی فیروز، فال فروش، آدامس فروش و غیره اصلا" کمک نمی کنم. اصلا" قیافه ام اینقدر به قول امین حیایی توی شیش و بش ناسخه که هیچ کدوم جرات جلو اومدن نمی کنند. ولی تا دلتون بخواد به کسایی که ساز می زنند حتی اگر دری وری هم بزنند توجه می کنم و پول می دم یعنی اگر طرف روی دبه کنار خیابون بزنه من بهش پول می دم اینقدر معتقدم ما احتیاج به این چیزا داریم.

خلاصه این مردک ویولن زن بیست روز جیب ما رو زد (الان می فهمید که چرا بهش گفتم مردک) تا اینکه روز بیست و یکم دیدم داره به یه پیریه مفنگی جنس می فروشه. بععععععععععععله، مردک مزلف ساقی بوده تازه من داشتم سرمایه براش جور می کردم. می خواستم با پس گردنی پولمو ازش پس بگیرم، مردک داشت business می کرد تازه احمقهایی مثل من هم براش سرمایه درگردش جمع می کردیم.

منم که حساس الان دیگه دستم نمی ره به نوازنده ها کمک کنم. نکنید اینکارو، چرا عرصه فعالیت بقیه رو لکه دار می کنید.

آخه چرا؟


چهارشنبه سوری غربتی

والا راستش دروغ چرا آخر سالی یه اتفاقی افتاد که خیلی حال منو گرفت. یعنی خودش نیوفتاد من خودم به زور افتاندمش!

اولا بنفشه عزیز شوخی می کرد که چرا اسمتو گذاشتی غربتی؟ هی من به دهنم میاد لعنتی. خوب من خودمو می شناختم برای همین این اسمو برای خودم انتخاب کردم.

یکی ار رفتارهای غربتی وار من عدم توجه به بقیه وقتایی که کار دارم، هستش. یعنی یک دفعه تبدیل می شوم به مرکز کاینات و همه چیز حول من می چرخه. نمی دونم سریال big bang theory را دیدید یا نه یه چیزی توی مایه های محل نشستن sheldon و sheldon's spot !!!!


 

ادامه مطلب ...

پیام نوروزی

اینم پیام نوروزی غربتی، فکر کردید کم الکیه؟

 راستش از sms تبریک پسرِدخترخاله مامانم بود. اینجوراست:


آید بهار و پیرهن بیشه تو شود

نوتر برآورد گل اگر ریشه نو شود

زیباست روی کاکل سبزت کلاه تو

زیباتر آن که در سرت اندیشه نو شود


نوروز خجسته