جنایت در سایت خبری

می خوام از این سایت خبری شکایت کنم. البته من فقط عکس اولو دیدم ولی دلیل نمی شه. مگه این پستو نخوندند. من به این معروفی!!!!!!!!!!!!!!



نظرات 8 + ارسال نظر
خانم مهندس دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 10:14 http://pareajor.blogfa.com/

ماشالا چه قراضه این

دست شما درد نکنه

خانم مهندس دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 10:31

اون از وضع گونه و گوشتون
اونم از وضع کله ی پرتقالی تون

خانم مهندس دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 10:52

اگه به همین آسونیه منم برم دماغمو عمل کنم
والا!

م دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 11:11

دوستمون گودرز را به شقایق ربط دادن! آیا؟
منظورم اینه که خب مسلمه اون عکسای جراحی شما نیستید!
عکس دیگری از شما توسط دوستان مشاهده شده و ما بیخبریم؟

نه به جان ابولفضل، خانم مهندس لطف دارند!
من می خوام آستین بالا بزنم، شقایقو برای گودرز بگیرم. با دوستان یه شام عروسی بیفتیم!

خانم مهندس دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 11:11

چرا ازم تقدیر و تشکر نمیکنین
دارم آمار بازدیدکننده و کامنتهاتونو میبرم بالا:((
اصن دیگه نمیام

شما رو سر ما جا دارید. شان شما اجل این حرفاست. می خواین بدون صف برنده جایزه وبلاگ بشین!

خانم مهندس دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 11:36 http://pareajor.blogfa.com/

نمیخوام اصن
شما قدرت تمیز دادن خواننده و کامنتنده ی برتر رو ندارین
من احساس نادیده انگاشته شدن میکنم
:(
اصن میرم تو وبلاگ خودم
دیگه م اینجا نمیام

اااااااااااااا، می خوام جایزه وبلاگو بدون شرکت در مسابقه به شما بدم. بازم از این صوبتا می کنید.
شما هم دارید وبلاگ فاخری رو مطالعه می کنید، کم لطفی نفرمایید!

خانم مهندس دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 11:57

نخیرم
وبلاگ خودمم فاخر است به میزان لازم!
جایزه مو بدین لدفن

جایزتون انتهای پست " دری وری گویی یا ویلای پیش ساخته فلزی" قید شده با اصل کارت شناسایی تشریف بیارید، تحویل بگیرید!

خانم مهندس دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 12:32

خوب است
آقا مراد را میگویم
بدهیدش بیاید
هر چند کُپل ما ازین بهتر تر است
ولی جوری باهایش رفتار میکنیم که حسودیشان نشود به یکدیگر!

خانم مهندس، ما خودمون زرنگ غربتیاییم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد