شورش غربتی!3

یادتونه عید رفته بودم رستوران، اومدم اینجا کولی بازی درآوردم که اِلِه، بِلِه، جیمبِلِه!


خلاصه براتون بگم که امروز هم گیر همون سیستم افتادم اونم از نوع بانکیش.


بانک مسکن شعبه آفریقای شمالی سر گلشهر


به نظرم اصلا" بانک نبود، مرکز پاچه گیری و آزار مشتریان بود. یعنی از بین 20 تا باجه ای که داشت دو تا کار می کرد، متوسط زمانی هم که صرف می کرد 15 دقیقه بود!


افرادی هم که جوابگو بودند منتظر بودن ملت یک سوتی در رعایت نوبت، سلام کردن، ارایه مدارک، معطل کردن مسوول باجه و .... انجام بدهند تا به بهترین وجه از خجالت مشتریان دربیایند.


من که ید طولایی در کل کل با کارمندان در رعایت حداقل مشتری مداری دارم، به گورِ نداشته خودم خندیدم که دم بربیارم و حرفی بزنم چون دیدم چه جوری 10-12 نفری پشت هم، هم درمیاند و مشتری بنده خدا رو گلوله باران می کنند.

اصلا" سر چهارراهِ پاچه گیری بود به جان ابولفضل!!!!


امروز به خاطر یک آدم بد حساب دوبار رفتم این شعبه و هر دوبار هم دیدم ملت پس از شستشو روی بند قرار دارند. خودم هم تا اومدم از جام بلند بشم برسم به باجه نوبتم گذشت، از ترس اینکه تا بجنبم یک طلبکار دیگه پولِ توی حسابو برداره، افتادم به التماس که جانِ مادرت نوبت منو برگردون. شانسم زد که خانمی که بعد از من اومد گذاشت که من برم سراغ باجه. بعدش مسوول باجه به تشخیص خودش درخواست منو برای چک رمزدار عوض کرده بود و من نیم ساعت معطل چک بودم در صورتی که چک صادر شده بود و مسوولین امر هی اسمی رو که مسوول باجه روی درخواست نوشته بوده، صدا می کردند.


خلاصه بگم که کلی هم دعوا کردم که خط من روی درخواست چک چیز دیگه ایه و من نوشته رو قبول ندارم و بعد از نیم ساعت دیگه کل کل چکو عوض کردند. خیلی روز عذاب آوری بود. خیلی!


خدا همگی رو از شر پاچه گیران نجات دهاد، آمین.

نظرات 19 + ارسال نظر
میم. شنبه 7 تیر 1393 ساعت 19:01 http://i-am-mim.blogsky.com/

آمینننننننننننننننن

بزن اون دست قشنگه رو

پدرام شنبه 7 تیر 1393 ساعت 19:21

ببین اونا دیگه چه موجوداتی بودند که مهندس جــان "شجاع دل" اینطوری درباره شون صحبت میکنه
حداقل به بخش شکایت مشتریان زنگی بزنید
خدا آخر عاقبت همه رو بخیر کنه

البته واضح و مبرهن است که قبل از درج در وبلاگ به امور مشتریان و حراست بانک مسکن اطلاع داده ام.

آسمانه یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:08 http://asemaneh2007.blogfa.com

یعنی دو بار در طول یه روز شسته و رو بند قرار گرفتین!!! شورش های غربتی برخلاف اسمش خیلی هم غربتی نیست ها

ای خواهر، ای خواهر

asghari دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 22:49

خدا صبرت بده غربتی جان. البته اونجا یک شعبه بانک ملت هست که برخلاف این بانک مسکن خیلی هم مشتری مدار و آدم حسابی هستند. چندباری که من کارم اونورا افتاد خیلی مودب و محترم برخورد کردن (البته از حق نگذریم معمولا بانک ملت و بانک پارسیان خیلی خوب برخورد می کنن)

والا

misskaktoos سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 18:30 http://misskaktoos.blogfa.com

همش تقصیر خود ملته !! اگه به جای ملاحظه کاری صندلی‌ رو بکوبن تو سر پاچه گیر‌ها و دیگه نرن به اون شعبه خود به خود اون افراد تنبیه میشن

ولی‌ خون متاسفانه ملت طوری رفتار میکن که انگار این رفتار باید بشه و کارمندا دارن منت سر مردم می‌گذرن که وظیفه شون رو انجام میدان نه‌ اینکه اگه ملت نباشن اون‌ها هم کاری ندران برای انجام دادن

چرا به مدیر شعبه شکایت نکردید ؟

سلام

رییس شعبه خودش رییس باند بود!

خانم کاکتوس چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 13:53 http://misskaktoos.blogfa.com

رئیس باند بامزه بود
یه سوال نمی شد همون کار رو تو شعبه دیگه انجام داد ؟

نزدیکترین شعبه بهم بود.

میم. پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 21:37 http://i-am-mim.blogsky.com/

جناب غربتی روزه داری بهتون سخت گذشته کم پیدایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا چرا انقده وبتون سوت و کور شده؟؟؟؟؟؟؟

م؛ط شنبه 14 تیر 1393 ساعت 09:55

سلام عزیزم خوبی؟دلمون برات تنگ شده

عطیه شنبه 14 تیر 1393 ساعت 10:34

چیکار کنم خوب؟ خندیدم دیگه. اما بعیده که شما چیزی نگفتی. یعنی همش منتظر بودم با یک غربتی بازی اساسی از خجالتشون دربیای، دیدم نههههه. خبری نشد. قطعا شما مشتری خوبی هستی. چون من از یکی شنیدم که مشتری به متصدی بانک گفته بود من اگه به شما بگم برقص، باید بلند شی و همین جا برام برقصی... . ... .!!!

بنفشه یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 09:53

دیگه گاهی اوقات وقتی دست آدم یه جا گیره مجبوره کلی انعــطاف به خرج بده و وحشیگریهاشونو زیر سیبیلی رد کنه دیگه!

asghari یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 13:16

سلام
غربتی، قربتی، کربتی (با لهجه خارجکی!!!) بیا مطلب بذار...دلمون واست تنگیده...بدو زود باش!!! التماس

میم. یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 21:22 http://i-am-mim.blogsky.com/

جنا ب غربتی یا قربتی امیدوارم اوضاع بر وفق مراد باشه و در صحت و سلامت کامل باشید... جدای از دلتنگی برای مطالبتون نگران میشیم وقتی خبری ازتون نمیشه و غیبتها طولانی... مراقب خودتون باشید

سارای شنبه 21 تیر 1393 ساعت 09:27

سلام... کمرنگ شدی مهندس...

عطیه شنبه 21 تیر 1393 ساعت 12:24

سلام. برام ی ایمیل اومده بود که چندتا میز خوشگل بود. چجوری میتونم آدرسشو براتون بذارم اینجا؟

میم. یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 13:06 http://i-am-mim.blogsky.com/

نجمه یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 14:08

جناب غربتی ازتون خبری نیست امیدوارم حالتون خوب باشه.
دلمون برای پستاتون تنگ میشه

nari دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 01:54 http://nariaa.blogsky.com/

والا غربتی جان هیچی جالبتر از سیستم بانکی مملکت ما نیست نمنه اش هم
صندوق قرض الحسنه ای با سود 22 درصد که اسپانسر سریال مبارزه با ربای خواری بانکی 7 درصد میشه
مدینه............. صندوق ثامن
فقط لایکش کن و کرکر بخند

میم. جمعه 27 تیر 1393 ساعت 19:08 http://i-am-mim.blogsky.com/

فکر کنم این بانک و انتقاد کار دستتون داده ها
امیدوارم همه چی بر وفق مرادتون باشه

آسمانه شنبه 28 تیر 1393 ساعت 12:26 http://asemaneh2007.blogfa.com

mr-misغربتی دیگه داریم نگرانت میشیم بیا یه پستی بذار دلمونو غم برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد