حمل و نقل محصولات جالیزی در این وبلاگ اکیدا" ممنوع است.


از قدیم گفته اند : من مستجاب الدعوه هستم یک جورایی هم فامیل خدا حساب می شم.

دو سه باری هم خدا به خوابم اومده بهم قول پیغمبری داده ولی بعدش دیگه پیگیری نکرده منم پی شو نگرفتم.

ولی این دلیل نمی شه شما ها بیاید هندونه زیر بغل من بذارید. منم از خود راضی، نزده می رقصم. کم self steam قلمبه ای دارم شما هم که تعریف کنید بدتر می شه. فکر می کنم چه خبره، چه آدم کار درستی هستم و عقلم به همه چیز می رسه.

یک تصمیم گندی گرفتم که هنوز از توی گِلِش بیرون نیومدم. تا هفته پیش عقلم کار نمی کرد. الان دیگه جون هم ندارم بنویسم. دیگه حتی نمی رسم تصمیم به خواب بگیرم. خواب من رو درمی رباید. 10 سانت آخر فاصله کله ام با بالش رو جاذبه زمین زحمتشو می کشه وگرنه به بالش نمی رسم بس که خسته هستم.


بنابراین دیگه کسی از من تعریف نمی کنه. گفته باشم. الان دعایش رو هم می گم " مار غاشیه ماچش کنه هر کی توی این وبلاگ هندونه زیر بغل من بذاره"


پی نوشت 1 :باورتون می شه عنوان این پست رو ده بار عوض کردم؟؟

هر جور می نوشتم به یکی بر می خورد!


پی نوشت 2 : بعدا" نظرات رو تایید می کنم.

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 20:32 http://marmaraneh.blogfa.com

انشالا که نتایج تصمیم گندتنون خیلی طولانی درتون نکنند.
خسته نباشین

این "طولانی درتون" رو متوجه نشدم!
بچه تیزی هستما، یکبار دیگه توضیخ بدید می گیرم.

پدرام چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 21:15

خدا قوت مهندس جــان

سلامت باشید.

آسمانه چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 22:59 http://asemaneh2007.blogfa.com

چه بی اعصاب!!!
ببخشید بی اعصاب هم تعریف به حساب میاد؟؟

نخیر، فحش حساب می شه

م؛ط پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 00:12

بغل مادرجان بغل؛بخواب لالا لالا لا لا

میم. پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 09:55 http://i-am-mim.blogsky.com/

سلاممممممم جنابببببببببب غربتیییییی
دست جیغ یه هورای بلنددددددددد
دیگه کم کم داشتم نگران میشدم ماهارو فراموش کردید
خوب حالا که تعریف و تمجید و هندونه زیر بغل گذاشتن ممنوعه و جیزمون میکنید یه جایگزین براش میذاشتید دیگه
انشاالله باری تعالی دستتونو بگیره و کمکتون کنه... موفق باشید

ممنون

سارای پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 10:50

از نظر من که تو توی پست قبلی چشم خوردی...بگو مامانت واست اسفند دود کنه

چشم چیه خوهر من، بیل خوردم!

مریم پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 23:50 http://marmaraneh.blogfa.com

والا هرچی فکر میکنم یادم نمیاد چی بوده!!!احتمالا منظور دور کردن از وب بوده یا مثلا چیزی شبیه به اینها.در هر صورت امیدوارم زودتر به آرامش فکری برسید از شر تصمیمگیریهای پرهزینه.

ممنون

بنفشه جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 19:28

الان مستجاب الدعوه ای یعنی دعا کنی در حق یکی میگیره؟! آبجی دعای ویژه میخوام!
اونوقت یعنی نظر کرده هم هستی؟! هاله نور که نداری دیگه!

نه گفتم که فامیل خدام

بهار(spring) شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 08:17

شماجنبه نداری به ما چه؟!!
ظرفیت رو ببر بالا !!!
همین الان که واست کامنت گذاشتم ،یه سبد توت فرنگی دستمه!!!

نمی تونم. مردم آزاررررررررررررر

میم. شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 10:19 http://i-am-mim.blogsky.com/

سلام و آرزوی یه هفته پر از آرامش فکری

خدا از دهنت بشنوه خواهر

عطیه یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 12:13

مهندس شما خیلی خوبی. خیلی ماهی. خیلی کمالات داری اصلا ای جونم جناب مهندسسسسسس

شما اصلا" خود مار غاشیه هستید

نسترن یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 18:21

با احترام بدین وسیله اینجانب اعلام می دارم دیکته درست کلمه اینگونه می باشد غربتی جان:
self esteem
همین امروز یه مقاله در موردش خوندم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد