گزارش کار تعطیلی

خیلی حرف برای گفتن ندارم فقط دو تا تجربه توی این تعطیلی پیدا کردم، گفتم با شما در میان بگذارم.


  1. هیچ وقت حتی اگر از ضیق وقت در حال ترکیدن هستید با قاشقی که باهاش ترشی خوردید توی شله زرد توی یخچال نزنید چون اولش جاش می مونه و نمی تونید بزنید زیرش. دومش شله زرد بوی سیر میگیره و خیلی ها شله زرد با طعم سیر دوست ندارند!
  2. هیچ وقت حتی اگر بخاری ماشینتون خراب بود، کلاه کاپشنتونو پشت فرمون نکشید سرتون و از اون بدتر نخشو نکشید، چون اولین چهارراهی که رد کنید پلیس نگهتون می داره و تمام ماشینتونو می گرده و همه مدارکو چک می کنه. بعدم میگه شما با این همه کمالات چرا اینقدر توی ماشینت آشغال می ریزی؟ خوب بریز توی یه مشما بعدا" خالی کن! پلیسا جدیدا" خیلی فضول شدند.

پی نوشت 1 : کسی که با search عبارت "ازش ساخت رو دری" به وبلاگ من اومدی. عزیزم مشکلت چیه؟ چی می خواستی بگی زبونت گرفته؟

نظرات 20 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:14 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

اُه! شله زرد نازنین رو ....
چه فضول!

والا

آرزو چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:37

سلام
غربتی جان واقعا لذت بردم از این همه فهم و شعورت.البته منظورم به کامنتیه که تو وبلاگ مهرداد گذاشتی نه به تجربیات روز تعطیلت.خدایی لذت داره که یه آقا این همه درکش بالا باشه(من نمیدونم چرا بعضی خواننده هات فکر میکنن خانمی،اصلا بعضی پستات از 100 کیلومتری هوار میزنه آقایی)
من خودم یه خواننده ی خاموشم .البته اون وبلاگ رو زیاد نمی خونم.اما وبلاگ شما و بنفشه جون رو همیشه سر میزنم،پستای هردوتون محشره،اما چون موقع استراحتم و در حال خوابیده (بیدارما منظورم دراز کشیده اس)وبتون رو میخونم سخته برام کامنت گذاشتن. قبلا خودم هم وبلاگ داشتم و اکتیو بودم( اما الان به خاطر ماه های آخر بارداریم نمیتونم زیاد بشینم ). خلاصه که خیلی خوشم اومد از این تزت و احترامی که برای خواننده ات چه خاموش و چه روشن قائلی.
راستی حالا که دارم بعد عمری مینویسم به بنفشه جون هم سلام برسون آخه من برای بلاگفا که اصلا اصلا نمیتونم کامنت بذارم،نمیدونم چرا نمیره.خیلی باحال و گله این دختر.
همینا دیگه.خیلی حرف زدم.امیدوارم این چندماه تموم شه زودتر و منم دوباره یه خانم مهندس اکتیو بشم،کار،وبلاگ،فعالیت،همه چی ،از خانم خونه بودن خسته شدم.وقتی پستای فنی ات رو میخونم انقده دلم میسوزه،منم صنایع خوندم البته یک صدم شمام فنی نیستم ولی دلم تنگ میشه واسه کار....
همیشه شاد و موفق باشی عزیز

سلام مرسی. والا کمالات ما بر همه واضح و مبرهن است. البته سلیقه، سلیقه است نمی شه همه یه جور دوست داشته باشند.
خواهر من وبلاگ ما رو نخون، می گن روی اخلاق بچه حتی در دوران جنینی تاثیر سو می ذاره. باز وبلاگ من یه ذره بار معنوی داره، بنفشه چی، شده نگهبان wc !
هیچ چی جای خواب صبحو نمی گیره، کار فقط پولش خوبه که اونم این روزا با ما قهر کرده!

میم چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:54

اگه پیش من بودی یه پشت دستی داشتین, ترشی و شله زرد
تجربه شد که دیگه تکرار نکنین حتی اگه منجمد شدید از سرما
وبلاگ قشنگی دارید، سه روزی هست که دارم میخونمش، موفق باشید

تصحیح می کنم، سیرترشی و شله زرد.
بخاری ماشینم خرابه، مجبورم تکرار کنم، مجبورم.
لطف دارید شما.

پدرام چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 13:28


پلیسه از فامیل های دوالفقار بوده

پ.ن: ضیق وقت

آره والا.
تصحیح فرمودیم

رها چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 13:46 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

بیا!
بعد این پدرام به من میگه ملا لغتی یا نقطی یا نمی دونم ملا چی چی! خودش که اینکاره اس!

باز اومدید تو وبلاگ من دعوا؟!
آخرش اینجا قمه کشی می شه من می دونم.

رها چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 14:19 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

نه!
نترس!
فیزیکم بهم اجازه ی درگیری و قمه کشی نمیده
پ.ن: پدرام وبلاگ نداره که برم اونجا جیغ جیغ کنم خب

نه، می ترسم ولی شیمی شما بدجور اجازه می ده!
البته آدم می تونه از عوامل خودسر هم استفاده کنه، خودش جلو نره.
آقا پدرام بیا، تحویل بگیر، یه وبلاگ بزن جهت ایجاد رفاه عمومی، بیایم اونجا فحش بدیم یه خورده سبک بشیم. اینجا غربتی بازی ما همه چیزو فیلتر می کنه.

پدرام چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 14:45

من ملا لغتی نیستم
اینکارم 2 دلیل داره
1. بطور غیرمستقیم یادی از حاجی صورتی میکنیم
2. چون این وبلاگ خیلی خوب و با کلاسه، دوست دارم بی نقص باشه

وبلاگ هم نمیزنم چون گذشت اون 8 سالی که همه احساس خوشبختی می کردند، الان باید کمی سختی بکشید تا قدر اوس محمود رو بدونید

صلواتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

رها چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 15:36 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

از قدیم میگن "خدا خر رو شناخت، شاخش نداد"
قضیه عدم هماهنگی فیزیک و شیمی ما هم همینه!

خاک به سرم!

بنفشه چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 19:00


خب یه قاشق دیگه هم میخورد جای قبلی پاک میشد دیگه!
یعنی انقدر قیافت خفن مشکوک شده بود؟!!
پلیسه بیجا کرده مگه خودش ناموس نداره به تو گیر داده فوضولی کرده؟!!!
ازش ساخت رو دری؟! یعنی چی؟!!

دستم بند بود.
به نظرم خیلی هم دلبر بودم اون موقع. دماغم از سرما شبیه اون یارو شده بود که خر پرینو خرید.
چم دونم والا

پدرام چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 20:12

آدم وسوسه میشه با کلمات مختلف وبلاگتون رو سرچ کنه
مهندس جــان روز مسابقه داره نزدیکه میشه


نفهمیدم!

پدرام پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 09:18

مسابقه سرچ واژه ویلای پیش ساخته
مگر قرار نبود روی یکنفر رو کم کنی

نه اون که روش قبلا" کم شد، فکر کرذم در مورد کلمه " کانکس می گی که اونم دیگه از مزه اولش افتاده دیگه پی شو نمی گیرم.

م؛ط پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 14:32

سلام؛تا حالا شله زرد با طعم سیر ترشی نخوردم باید یه بار امتحان کنم ؛ پلیسه دیگه جایی برای گیر دادن پیدا نکرده به آشغالها گیر داده بذار راحت باشند شما آشغالت رو بریز ؛پی نوشتت خیلی باحال بود هر دفعه میخونم بلند میخندم فکر کنم همسرجان به عقلم داره کم کم شک میکنه

والا، پلیسا دیگه به خانه داری ملت هم گیر می دن!

بنفشه پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 19:40

روز تعطیلی خوب استراحت کردی؟! نذری نیاوردن توش گند بزنی؟

سرما خوردم در حد تیم ملی.
مجبور شدم ته دیگ ماکارونی رو با سوپ پیزوری عوض کنم!

م؛ط شنبه 14 دی 1392 ساعت 10:09

سلام عزیزم؛ تا دستگاه ها رو روشن نکردین صدا رو گوش بده

گوش دادم، فقظ نفهمیدم زنبور چی میگه؟
راستی ماهی چی می گه؟

م؛ط شنبه 14 دی 1392 ساعت 14:27

زنبور باید بگه ویز ولی از ما میگه جیز؛ ماهی رو باید فیلم بگیرم ببینی صداش آرومه

رها شنبه 14 دی 1392 ساعت 16:39 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

"ازش ساخت رو دری"
پ.ن: من دفعه اول از وبلاگ بنفشه اومدم اینجا
خواستم مطرح کرده باشم

دقیقا" همین عبارت.

ببین هی دوستات دارند بهتر می شن!

م؛ط شنبه 14 دی 1392 ساعت 17:49

من از سایت خاطرات یک عاقد اومدم اینجا؛ نظرت درمورد دوستهای من چیه؟پیشرفت کردم یا پسرفت؟

شما که حرف نداری آبجی خانم!

بنفشه شنبه 14 دی 1392 ساعت 19:24

منم اولین بار به صورت کاملاً خودجوش اومدم اینجا!

یادمه، دسته تیزی از زیر کاپشن خلبانیت معلوم بود.

بنفشه شنبه 14 دی 1392 ساعت 19:36

ما عروس سوسول فین فینی نمیخوایما!!!! به دونه مقاومشو میخوایم چهارتا شیکمم واسمون بایست بزاااااااای!

الان تمرکزم روی آب دماغه، اگر سفارشی داری همین الان بگو، فرصت از دستت میره.

م؛ط شنبه 14 دی 1392 ساعت 22:45

قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد