شوخی با اون تبلیغ از ما بهترون

این لینکو ببینید. یادتونه یه فیلم تبلیغی بود که آخرش پدرام عزیز UPLOAD کرد و بنفشه عزیز دست از سر ما برداشت.

ایده این شرکته هم خیلی باحال بود.

نظرات 23 + ارسال نظر
پدرام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:44

سلام
اتفاقا دیشب دیدمش و جالب بود
میخواستم براتون بفرستم، ولی امکان دانلود نداشت
خوب شما کار رو راحت کردید مرسی

مرسی

پدرام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:46

ظاهرا blogfa پوکیده

آره، فکر کنم یکی حمله انتحاری توش انجام داده!

رها یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 12:28 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

به نظرتون کی بلاگفا رو ترکونده؟؟؟

به قیافه اون مهندس کشاورزی می خوره که میاد اینجا خودشو لوس می کنه.

رها یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 12:32 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

تخته گوشت و لینکت رو دوست می داشتم


دکتر چوبکی باید برای یه گالری آینه، مدل آینه طراحی کنه. تازگیها هی داره آینه کاری می کنه. کم کم عکساشو می ذارم.

پدرام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 14:01

یک ایکون لایک اون بالا هست
دوستان لطفا بهش توجه کنید

بازم می پرسم، شما چرا وبلاگ نمی زنی؟ کلی حرف داری برای گفتن.

پدرام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 14:20

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 14:29

میخوام بگیرمت واسه داداشم یه عکستو واسم بفرست!

نه من می خوام ادامه تحصیل بدم.

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 14:30

بلاگفا چرا به ... رفته؟!! یعنی چی مثلاً!!!!!!!! چه خبره!

چه می دونم، شماها چسبیدین به بلاگفا. مثل ما فرهیخته باشید.

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 14:31

این فیلمه رو چرا نمیتونم ببینم؟!!!؟!!؟!
مشکل حل شد از محل کار میشه کامنت گذاشت دوباره!

عکس چی شد؟!!

چه می دونم به خبرآنلاین بگو.

من می خوام ادامه تحصیل بدم

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 14:47

بسه دیگه هرچی ادامش دادی دیگه قطعش کن!

نه، جامعه علم به من احتیاج داره. هاوکینز دیروز بهم email زده بود، خودش گفت!

پدرام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:04

مهندس جــان، گول این بنفشه رو نخوریها
نقشه های شیطانی داره تو سرش می پرورونه

ای بابا، من به دنیای علم و دانش و فرهیختگی بدهی دارم. همون یه قسمتو گند نزدم بهش باید برم سراغش، نمی شه!
اینم می خواد ادای خواهرهای دلسوزو برای برادرش دربیاره، برادرش فکر کنه خیلی به فکرشه. تا یه مدت بره دنبالش از سرکار بیارتش.brt خلوت بشه از سرش میوفته!

پدرام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:31

بعد از سالها یک نفر پیدا شده که با توانمندی های منحصر بفردش تونسته علم و دانشگاه رو با اقتصاد و صنعت پیوند بزنه ، میخوان جلوش رو بگیرن و تبعیدش کنن تو آشپزخانه
دست استکبار از آستین بنفشه بیرون ردددددددده

همین من پیوندشون زدم که اینجوری همشون به گلاب به روتون به گ.ه کشیده شده.
بنفشه اگر بیل زن بود باغچه خودشو بیل می زد!

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:37

یعنی برم واسه خودم زن بگیرم ؟؟! نمیشه که؟!!!

عکـــــــــــــــــس! خب آدرس بده داداشم بیاد محل کارت!

یه پدرزن پولدار پیدا کن، خودم می رم زن می گیرم.
هیچ چیزی به اندازه پدر زن پولدار در زندگی اهمیت نداره. تا حالا دیدی یکی پدر شوهرش پولدار باشه، به جایی رسیده باشه ولی پدر زن پولدار ................
منم خودم دنبال پدرزن پولدار می گردم البته بعد از ادامه تحصیلم

پدرام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:50

کلا پولدار شدن ، رابطه مستقیم با پدر داره :
- یا باید پدرت در اومده باشه.
– یا باید پدر بقیه رو در آورده باشى.
– یا باید پدرت پولدار باشه.
– یا باید پدر زنت پولدار باشه
که البته آخری بیشتر از همه حال میده

آره اون آخری از همه بهتره

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:56

گوشام درازه؟! داری مغلطــــــــــــــه میکنی!!!!!؟

نه دارم واقعیتو می گم. هیچی پدر زن پولدار نمیشه.

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 16:07

آدرست رو کشف کردم!

وایییییییییییی، خاک به سرم.در برید بچه ها.

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 19:46

حال عروسمون چطوره؟!

بنفشه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 19:47

سه شنبه محل کارتی تشریف بیاریم؟!

سه شنبه می خوام ادامه تحصیلمو انجام بدم. شما برید یه دوری بزنید!

م؛ط دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 14:12

سلام امروز مگه تعطیل نیست؟

ما؟؟؟
نه. کار می کنیم، شاید پول دربیاد.
ابته من کار نمی کنم. دارم email بازی می کنم.

م؛ط دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 14:49

اون که بله؛ ایمیل ها اومد که فهمیدم سرکار هستی

هنوز مونده، می خوام mail box خالی کنم امروز

عایق صوتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 09:10

خانه های نوساز آپارتمانی که توسط انبوه ساز مورد اعتماد هم ساخته شده است و استاندارد هم ظاهراً باید داشته باشد ولی بطور کامل صداهای پچ پج آهسته را به خانه همسایه منتقل می کنند یعنی این استانداردها غربی است و اصلاً غربی ها با انتقال صدا به خانه همسایه مشکلی ندارد برخلاف ما شرقی ها ، و در داخل خانه هم صدای سرویس بهداشتی گلاب بروتون را در محیط خانه منعکس می کنند، آیا امکان دارد بعد از اینکه خانه آپارتمانی را از انبوه ساز تحویل گرفتیم ، بیاییم پیش شما و مجدداً شما تمام دیوارهای آپارتمان را عایق کنید تا صدا از خانه خارج نشود و اطاق سرویس بهداشتی گلاب بروتون را عایق کنید که صدا از سرویس بهداشتی به داخل خانه منعکس نشود. یعنی یک خانه که با مصالح معمولی ساخته شده است و در یک مجتمع مسکونی قرار دارد و حتی استاندارد های لازم را هم ظاهراً دارد (البته استاندارد کشورهای غربی را ) را مجدداً شما فقط دیوارهایش را عایق صوتی کنید، علاوه بر اینکه در مجتمع های مسکونی آپارتمانی مردم به عادت ولایت و دهات خودشان تا ساعتهای انتهای شب به شب نشینی و مهمانی شبانه شلوغ و پرسرودصدا می پردازند یا اینکه برای بدرقه مهمان یک ساعت در راه پله ها با مهمان گفتگو می کنند و نیمه شب همه همسایه ها را بیدار می کنند لذا عایق شدن خانه جلوی مزاحمت های ایجاد شده توسط همسایه را هم می گیرد.

این استاندارد غربی رو از کجا آوردید؟
اگر چیزی که اجرا می شود را اسمش را استاندارد غربی می گذارید، میل شماست ولی اگر استانداردهای آمریکا، ژاپن، نیوزیلند و یا اروپا رو می گویید در مورد عایق صوت خیلی حساس هستند. تنها موضوعی که کمی اغماض کرده اند صدای کوبش در کف است که آنرا ایرانی ها با یک ترفند خیلی جالب حل کرده اند، به کار بردن موکت!
علاوه بر هزینه، در این مرحله عایق کردن باعث می شود دیوارهای شما ضخیم شوند و در نتیجه از متراژ خانه کم می شود.
البته میل شماست و مختارید برای راحتی خودتان هر اقدامی انجام دهید.
البته مجموعه ما این خدمات را انجام نمی دهد، ببخشید صریح می گویم به زحمتش نمی ارزد ولی می توانید مجموعه های کوچکتر و در نتیجه انعطاف پذیرتر را پیدا کنید.

م؛ط سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 11:25

سلام؛دوباره امروز کجا رفتی نیستی،هان؟

دارم خیر سرم کار می کنم

رها سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 12:35 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com

وبلاگ بنفشه رو تو پوکوندی؟ چون می خواست بیاد سر و سامونت بده؟؟؟؟
پ.ن: این کد امنیتیت آدم رو می نماید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد