جست و جوهای عجیب غریب یا پست از هر جا یه چیزی

آقا این گزارشی که آدم می گیره درباره جستجوهایی که به وبلاگ آدم میرسه خیلی باحاله، هر روز صبح کلی می خندم.

چندتایی که دیروز اضافه شد رو این زیر می نویسم


  1. پیرزنه میمیره
  2. شکایت بچه هاز در مدرسه از هم
  3. تقی الدین راصد
  4. محکم فشارش داد(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه چی تو ذهن طرف بوده که اینو search کرده؟) و جالب اینه که من عین این عبارتو توی وبلاگم دارم!
  5. برای آذری ها چه پیش میاد
  6. واکی بایاشی

و هنوز هم بیشترین refer به وبلاگم در مورد سرویس بهداشتی پیش ساخته است. آخر عمری از چه راهی نون می خوریم ما!


پی نوشت : اگر کدهای دستوری رو پیدا نکردید از این سایت استفاده کنید http://www.stat7.com مخصوصا" blogfa که خوب جواب می ده برای اونا و می تونن نقشه و اینجور سرگرمی های وبلاگی رو پیدا کنند.


پی نوشت 2 : این عکسو ببینید، تو مایه های ظریف باید برقصه، شده!




پی نوشت 3 : از این عکس هم خوشم اومد گفتم بذارم اینجا

 

 




نظرات 31 + ارسال نظر
بنفشه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:15

این گزارش رو چه جوری میگیری؟!

خود blogsky یه برنامه جانبی داره میشه نصب کرد. بگردی توی اینترنت کدهاش برای بقیه وبلاگدونی ها هست که میشه اضافه کرد.

بنفشه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:16

کجاشو فشار داده یعنی!؟

کجارو؟ کیو؟ چه وقتی؟
کلی سوال برای آدم بوجود میاد.

مسلم میرزائی یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:33 http://moslemmirzaei.blogsky.com

من فکر میکنم این عبارتها در نوشته‌های شما وجود داره.و به احتمال زیاد این عبارتها در پاراگراف اول چند تا از پستهای وبلاگ شما وجود داره.
البته بگذریم از اینکه بعضی از فارسی زبانان عزیز در هنگام جستجو، نحوه جستجوی درست در گوگل را نمی‌دانند یا اینکه از سر تفریح و وقت گذرانی عبارتی را در باکس جستجوی گوگل تایپ کرده‌اند.

آره خوب، منم بعضی اوقات از این بازیها می کنم وقت مگس پرونی

م؛ط یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:53

والا با این نون درآوردنشون

به قول بنفشه ایششششششششششششششش

تکتم (دکتر آشپز) یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 12:20 http://drashpaz.persianblog.ir/

منم میخوام ببینم با چه سرچی به من میرسن!

با سرچ: به به بریم غذای مفتی بخوریم بعدش سوزن بهمون بزنن

تکتم (دکتر آشپز) یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 13:14 http://drashpaz.persianblog.ir/

هاهاهاهاهاهاهاها
خوب بیا منکه صدبار دعوتت کردم

از سوزن بعدش می ترسم

پدرام یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 13:15

بابا جان انار، انار
بنفشه جان منظورش فشار دادن انار بوده
الان پاییزه فصل ان

پناه میبرم به خدا این ازایرانی جماعت با افکار...

پدرام یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 13:17

خوشحالی زیادی داشته کار دست ظریف میداده
خوبه دستش رو گرفته او بغل دستی
حالاهی بگید چرا استادددد جلیلی همش به زمین نگاه میکرده

من نمی دونم!

سما یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:09

سلام خدا نکشتت این عکسو از کجا اوردی ننه؟

دکتر چوبکی برام email کرده. به نظرم عوامل استکبار براش فرستادند.

تکتم یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:00

اون کاپشن قرمزه که من دیدم باریک بود سوزن لازم نداشت

بعد از غذای مفت سوزن لازم میشه

م؛ط یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:51

انگاری کتی داره بشکن میزنه میگه خوشکلا باید برقصن خوشکلا باید برقصن

آره عین مجلس گرمکن ها شده

استادجان!!! یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:01

من وبلاگم پکیده، آواره و بی خانه مان شدم، اعصاب ندارم کسی به ظریف جونم گیر بده! گفته باشم! یهو دیدی غربتی تر از غربتی شدما

می گم شما هم بیا وسط

م؛ط یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:09

وای استاد اومد ما که اصلا پشت سرش حرف نزدیم هیچ هیچ

کی ؟ من ؟ چی میگی آبجی؟

پدرام یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:24

رسما اعلام می کنم با پیگیری های مجدانه سربازان گمنام، عامل اصلی این حرکت غیرانسانی و غیر اخلاقی (انهدام وبلاگ استادجان) مشخص گردید
بی گناهی مهندس جان غربتی، فرشته، م؛ط و بنفشه خانم (که نسبت به قبولی استادجان در دکترا حسود می کردند) محرز گردید
و مقصر اصلی عوامل لپ تاپ صورتی بودند که به تلافی کامنتی که در یکی از پستهای وبلاگ مهندس جان غربتی نوشته بودید (خاطرات چند خطی21-جلسه با آقای لپ تاپ صورتی) ، دست به این حمله انتحاری زده اند.
باشد که خداوند همگی را به راه راست هدایت کند
و وبلاگ نویسان عزیز را از حملات اینچنینی محفوظ دارد.

شما مشکوک می زنی ها!!!!

پدرام یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:31

راستی مهندس جان، شما مدل افراطکی میخوابید

می گم مشکوک می زنی نگو نه!!!!

پدرام یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:40

[تعجب]

م؛ط یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:56

غربتی جون عزیزم به این عوامل صورتی بگو ما دنبال فوق هم نبودیم چه برسه به دکترا؛ بگو این حسادت ها مال آقایونه نه ما خانمهای محترم استاد جان عشق ماست

نخیرم از قدیم گفتند مرد اونه که پشت سر حرف بزنه

آسمانه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 17:57 http://asemaneh2007.blogfa.com

من هرچی فکر میکنم نمیتونم تصور دیگه ای از این عکس جز همونی که گفتی داشته باشم

اینههههههههههه

بنفشه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 19:11

حالا تو کجای وبلاگت در مورد فشار دادن نوشته بودی؟! من یادم نمیاد بخش آموزش راه انداخته باشی!
همون مدل جنینکی از همه راحت تره!
اون عکسه چرا اونجوریه؟! رقصه؟! انگار داره بشکن میزنه خانومه!
رفتم تو اون سایته خیلی شلوغ پلوغ بود اومدم بیرون!

خاطرات چند خطی اونجا که برادرم به خودش آمپول زد.
دیگه اینور راضی اونور راضی بوده

بنفشه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 19:14

با اون قسمتش که نوشته دوست دارد ازدواج کند خیلی حال کردم اصلاً اشک تو چشمام جمع شد!

سما دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 01:08

اون قد و بالا رو ببین چی کرده چشمای زیبا رو ببین چی کرده تحریم دارو رو ببین چی کرده....هر چی فکر میکنم میبینم که این عکس خیلی حیفه عاغا اصلا قابش بگیر اولین مشتریش هم خودم.

تحریم دارو رو که نگو

استادجان!!! دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 08:23

این لینک راسته کار خودته غربتی جان
(مراسم گرامیداشت توالت در هند!/عکس)
http://aftabnews.ir/fa/news/220215

اینجوریه؟؟؟؟
خوب شد وبلاگتو باد برد!

پدرام دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 09:49

حدس همتون اشتباهه
طبق گزارش همون سربازان گمنام صحبت در خصوص اون قالی زیبای ایرانیه و
دکتر ظریف میگه ما هم مثل گلهای این قالی ایرانی بسیار زیبا و چشم نواز هستیم

حتما" همینطوره که شما می فرمایید.

پدرام دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 09:53

و البته در خصوص کامنت م؛ط گرامی
بله،بله بله
همیشه پای یک زن در میان است
نه نه ببخشید
همیشه پای یک مرد نامرد درمیان است

من چی کاره بیدم؟

مینا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 10:18

ببین من از راه رسیدم هنوز پستتو نخوندم ولی یه 10 باری این عکسای مدل خوابو از بالا تا پایین از پایین تا بالا دیدمو غش کردم خییییییییلیییییییی باحال بود حتی از رقص ظریفم با حال تر

خدارو شکر

م؛ط دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 10:53

سلام غربتی جونم از طرف من به بعضیا بگو به قول بنفشه جونم اییییییییییییییییییش

چشم

پدرام دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:04

مهندس جان از طرف من از بعضیا بپرس "اییییییییییییییییییش" یعنی چی؟
مردم چرا اینقدر پیچده شدن

آقاجان اگر شما تا حالا نفهمیدی "ایشششششششششششش" یعنی چی، از این به بعد هم متوجه نمی شی. ولش کن.
خودت خوبی؟

م؛ط دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:23

غربتی جون امروز پست جدید ننوشتی؛ سرت که درد نمیکنه خدای نکرده

نه خدا رو شکر. باید یه متنی رو بنویسم. اگر می خواهی بدونی درباره جاده تهران تا پردیس و تامین روشنایی و فرصت های درآمدزایی و در نتیجه بررسی قیمتی اونها و از این لوس بازیها
هی میرم میام و یه چیزی به ذهنم می رسه باید search کنم. نمی تونم ذهنمو جمع کنم.
ببین من چقدر کارهای مهم انجام می دم!!!!!!!!!!!!!!

م؛ط دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:33

آفرین فرزندم (نمیتونم جنسیتت رو مشخص کنم‏)‏ حواست رو حسابی جمع کن تو میتونی

تکتم (دکتر آشپز) سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:19 http://drashpaz.persianblog.ir/

سلام
چرا پست جدید نمیذاری؟ من پنج شنبه صبح میخوام برم تو فرودگاه بدوم! چیزی از مشهد نمیخوای؟

کار دارم، خیلییییییییییییییییییییییی

مهتاب یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 18:54

از شدت خنده دارم می میرم!!! عکس ظریف که خیلی خوب بود! حالتهای خوابیدن رو که نگو!1من راستکی می خوام همه حرفاش یه طرف اینکه هیچوقت ازدواج نمی کنم یه طره فکرشو کن من می ترشمممممممم!!

ترشیدگی خودش یه نمونه از کماله خواهرمن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد