تبلیغ از ما بهترون

شده بعضی اوقات از زیبایی صحنه یا موزیکی گریه تون بگیره؟

من امروز از دیدن این تبلیغ این حالت بهم دست داد (خیلی رقیق القلب هستم)


کاری به مهندسی پشت موضوع و کیفیت محصول ندارم چون سوادم نمی رسه. من تمرکزم به ایده تبلیغ، Back ground تصویر و موزیکی که انتخاب شده، بود. یعنی بعضی ها چی می خورند یا کجا می خوابند، چی نفس می کشند که اینجوری ایده می دهند. حتی اگر کار ایده جمعی هم باشه، من از حسادت به گریه افتادم.


هر کی فیلمو می خواد، بگه email کنم.

پی نوشت: خدا پدر پدرام عزیزو بیامرزه که مارو از دست بنفشه عزیز نجات داد. برای دانلود برید اینجا.

نظرات 19 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 11:00

بفرست بفرست بدو بدو

اوگی

Roli چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 11:39

سلام مطالب وبلاگتون خوندم خوشم اومد واقعا خسته نباشین
دوست ذاشتی یه سر هم به ما بزن 2 تا مسابقه بزرگ داریم شاید خودت جایزهاشو گرفتی
http://foorush.mihanblog.com/

نه دوست ندارم!

م؛ط چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 11:52

رفتم کوبیدم خوب شدم حالا بفرست

بذار فردا برای همه می فرستم، یکی یکی email ام خسته میشه

م؛ط چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 12:42

ببین خودت شروع کردی حالا که من گفتم ایمیلت خسته شد

بنفشه چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 14:13

پس چرا صفحه باز نشد؟!

دوباره سعی کن، تو می تونی مهندس، تو می تونی!

بنفشه چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 15:46

خطای سرور404
--------------------------------------------------------------------------------

صفحه مورد درخواست شما یافت نشد!
این صفحه ممکن است حذف، تغییر نام و یا به طور موقت از دسترس خارج شده باشد.


این پیغام میاد

کچل کردی منو.
EMAIL تو یه بار دیگه بذار برات می فرستم

پدرام چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:15

برای من هم بفرست لطفا
البته بجای اینکه ماهارو اذیت کنی یکجا آپ می کردی مبرفتیم دانلود کنیم
بعد هی بگو صورتی بدجنسه
(از عوامل صورتی)

بنفشه چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:15

تو مگه خودت ناموس نداری هاااااااااان؟!!!!!!!!! ایمیل منو میخوای چاکر!؟

نه ندارم، بس که ملت به ناموس من کار دارند، گذاشتمش خونه

بنفشه چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:17

اصلاً چرا داد میزنی سر من؟!!!! فکر کردی من سر راهیم کسوکار ندارم هااااااااااااان؟!!!

نه فکر نکردم. زور تو بازوام گندیده.

پدرام چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:26

قشنگ بود
مرسی مرسی

http://www.rodfile.com/dk67fav1s2j8

خدا پدرتو بیامرزه، یک در دنیا، صد در آخرت عوضشو ببینی.
این بنفشه خیلی سریشه به مولا!

پدرام چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:43

بنفشه خااااانم زورش به زن داداش دکتر خوشکله نمیرسه به شما زور میگه
چه دنیای شده والا

آره والا، یه جا دیگه روشو کم می کنند میاد اینجا صداشو کلفت می کنه.
فکر کرده فقط خودش دست به بیله!!!!!!

پدرام چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 17:13

غزیز نه مجید جان
عزیز
افففففففففففففففففففففففففف

درست شد.
می خواستم با بنفشه فرق بکنه!

پدرام چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 17:26

سپاسگزارم مهندس جان
البته لازم نبود اسم بنده را بنویسید
در هر صورت سپاس
شادباشید

copy right در این وبلاگ حرف اولو میزنه.

م؛ط چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 18:25

جدیدا دیر میری خونه اگه چوبکی اذیتت میکنه عکسشو بده پاره کنیم

چوبکی که خودش اینجا می خوابه بعضی اوقات اینقدر کار می کنه.
الان کسی که کار مال خودش باشه باید جای چند نفر کار کنه تا فقط بتونه ضروریات زندگیشو تهیه کنه. اوس محمود اقتصادو داغون کرد.

سما چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 21:01

سلام مهندس جان صفحه باز نمیشه ارور میده

email کردم

بنفشه پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 09:36

چیه چتونه؟! بچه بی صاحاب گیر آوردین بهش گیر دادین عوضه اینکه دست مظلوم رو بگیرید دادشو بستانید این جوری برخورد میکنید؟! من الان دست به کلنگم لامصب سوراخ میکنه کاراییش بهتره!

ما دریل هم داریم، بتن کن هم همینجور

بنفشه پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 10:13

وبلاگ استاد جانم که حذف شده!
ایشالا روزیه شما!

راست می گی. هی بهش گفتم وزن کم نکن. یه باد اومد بردش!

بنفشه پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 10:22

قدر منو بدونید خدایی، یه وقت خدای نکرده بعده 120 سال میمیرم اونوقت عذاب وجدان یه لحظه ولتون نمیکنه البته اگه وجدانی داشته باشید!
شنیدم نگهبانتون رو به موته!

نه بابا، جنسی که می زنه عالیه!

م؛ط پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 10:29

حالا ببینیم حسن کلید چه میکنه

به نطرم اونم نمی تونه کاری بکنه. خودم باید برم بانک بزنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد