بازم شرمنده شدم

امروز search هایی که به وبلاگ من می رسه رو برای اولین بار نصب کردم و نگاه کردم.

عکسشو پایین می ذارم. یکیش خیلی خنده داره. از همین جا هم از ایشون برای تلف کردن وقتشون معذرت می خوام.


  

نظرات 5 + ارسال نظر
لیشام پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 19:01 http://www.lisham.com

:)

تکتم (دکتر آشپز) شنبه 18 آبان 1392 ساعت 12:53 http://drashpaz.persianblog.ir/

خداییش وقتی حالم گرفته است یکی از جاهایی که کمکم میکنه تویی!
غربتی جون دعا کن

باشه آبجی خانم

استادجان!!! شنبه 18 آبان 1392 ساعت 13:38

یعنی من موندم اون شماره 5 چطوری به اینجا رسید؟؟؟

تازه افتخارش اینه که LINK اول هم هستم

بنفشه شنبه 18 آبان 1392 ساعت 14:26

مورد پنج چه جوری بهت ربط پیدا میکنه آخه؟! وبلاگ آموزشی نیست که؟!

ما فقط در مورد پیش ساخته سازی آموزش می دیم، باقی مسایل متولی زیاد داره

سارا شنبه 18 آبان 1392 ساعت 15:55

چقد لوسی تو بابا من که چیز بدی نگفتم

چند نفر از مطالب وبلاگ وارد مذاکره شده اند برای خرید و یا کسایی که برای نصب یکی از ویلاها مارو دیدند به اینجا می آن برای خوندن مطالب.
بحث غیر رسمی بودن مطالب یه مساله است و ترس خریدار از برخورد نامتعارف باهاش مساله دیگه ای.
شما تصور کنید بخواهید از جایی خرید کنید که حتی با کنایه و غیر مستقیم شوخی بشه حتی در فضای مجازی، من باشم یه مقدار بیشتر تامل می کنم برای خرید کردن.
من مطالب غیر کاری رو برای جذب خواننده و خارج کردن وبلاگ از حالت خشک می نویسم ولی اصلا" قصد ندارم موضوع اصلی رو فدای شوخی های دوستانه بکنم.
یکبار هم نوشتم، حتی کنایه غیرمستقیم رو هم تایید نمی کنم.
منظورم این نیست که شما چیز بدی نوشتید، ولی خریدار بالقوه و روابط حرفه ای بعدش برایم خیلی اهمیت داره.
به هرحال شرمنده که شما درگیر تیغ سانسور بدتر از ارشاد شدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد