دیدید برگشتم-شمسه آینه

اولا" که الان حالم خوبه.

ممنون از همگی که حال و احوال کردید. این مشکلم، راستش اسمشو نمی شه گذاشت مریضی، از دوره جوونی و خامی برام به یادگار مونده و اولین بار وقتی بوجود آمد که مچ (جوونا الان بهش چی میگن؟؟؟؟زیدمو) گرفتم و فهمیدم، سرش هم زمان در دو جا گرمه.

خوب جهالت جوونی باعث می شد فکر کنم دنیا به آخر رسیده و چشم درد وحشتناکی برام بوجود اومد که الان هم وقتی به شدت استرس پیدا می کنم دوباره تکرار میشه. این درد همیشه وسط خواب شروع میشه و از خواب بیدارم می کنه، سمت چپ صورتمو درگیر می کنه و اصلا" به مسکن جواب نمی ده، یه دکتر چشمی بلاخره بهم گفت شاید به ویتامین C جواب بده که تا حدی درد رو کم می کنه. نسبت به نور هم خیلی حساس میشم، علائمش شبیه میگرنه ولی میگرن نیست و 2-3 روز باهاش کلنجار میرم تا درست بشه. خوبیش اینه که همه برای آدم چیزای ویتامین C دار میارن که خیلی حال میده.


 

 


خوب برم سراغ مطالب وبلاگی.

ما یه همسایه داریم توی کار آینه و برش آینه هستش. یه طرح شمسه داره که الان خیلی طرفدار پیدا کرده و این بابا هم داده تعداد زیادی شیشه به صورت زیر با CNC براش برش داده بودند. بعد که نشسته بود اینا رو مونتاز کنه، هرچی زده توی سر و کله خودش دیده نمی شه و بعد از چیدن بین دو تا آینه آخر فاصله ایجاد میشه. 









با توجه به اینکه در مدت چشم درد، دکتر چوبکی در تاریکی و بدون نور لامپ و با نور لپ تاپ کار کرده، در اینجا وارد فاز پاچه خاری ایشون می شوم و میگم :


اینجا بود که دکتر عین سوپرمن وارد شد و با استفاده از اصول هندسه سوم راهنمایی با کشیدن دو تا دایره و محاط کردن مثلثها، مشکل طرفو حل کرد. البته 100 تومن هم ازش گرفت چون خیلی پر رو بازی درمیاورد و می گفت من از صبح درگیرم، شما که هی میگی مهندسم، مهندسم تا فردا وقت داری اینو مونتاز کنی 100 تومن هم میدم. کل عملیات در 2 دقیقه انجام شد!!!!!

















در اینجاست که میگن باباجان جیک و فیکسچر مهمه در مونتاژ، چرا اولش فکر نمی کنید تا بعد اینقدر زجر نکشید. از قدیم گفتند کار مال خره. 20 دقیقه بشین فکر کن، راهشو پیدا کن تا مثل خر مجبور به جون کندن نباشی.





نظرات 34 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 15:23

به به خوش آمدید به وطن!
اون آقا لباس قرمزه کیه؟ اون لباس راه راهه کیه؟ خودت کوشی؟ من زیاد آینه کاری دوست ندارم
بعدشم واقعـــــــــــــــــــــــاً هیچی تو دنیا بدتر از خیانت نیست یعنی طرف معتاد باشه قاتل باشه دلااااااااال باشه کلاهبردار باشه دیوونه باشه دست بزن داشته باشه قابل تحمله ولی خیانتکار باشه سزاش فقط مرگه خدایی.

قرمزه، چوبکیه. راه راهه، طراح آینه است. منم رفتم گل بچینم.
اوههههههههههههههههههههههه، وایسا، دوره شباب بود، زندگی خانوادگی که نبود. زمان ما هم کل تیکی که می زدی چهارتا تماس تلفنی بود و یه کوه. دیگه خیانت در این چیزا، الان که بهش نگاه می کنم، معنی نداره.
برای همینه که میگم جوانی و جهالت و فکر آخر دنیا.

بنفشه سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 15:26

بعدشم البته اون آئینه دایره ای وسط اضافه بر سازمانه در حقیقت نه؟ یعنی دکتر چوبکیتون یا بهتر بگم دکتر آئینه ایتون خودش اضافه کرده به قطعات قبلی

نه، طرحش مال خود طرفه برای اینکه برشهای زیرشو بپوشونه.

بنفشه سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 15:43

ببخشید دیگه دست خالی اومدم وبلاگ!

میگی چی کارت کنم، اومدی دیگه!

مصطفی سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 16:01

سلام

علایمی که می گید مربوط بهCluster Headache یا سردرد خوشه ای هست.

من که صداش نمی کنم، ولی هر چی هست خیلی گنده!

فرشته سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 18:40

هممم..میفهمم چی میگی!
تا اونجا که من می دونم اسم این نوع سردرد خوشه ایه واسه من موقع خستگی و عصبانیت شدید عارض میشه. سردرد من به مسکن(ژلوفن) جواب میده البته تا چند ساعت و بعد از پریدن اثر قرص باز همون آش و همون کاسه. یکی از چشمام(همیشه طرف چپ)میخواد دربیاد اینقدری که حالت تهوع هم بهم دست میده

ببین یک ملتی همدرد بودن ما نمی دونستیم!!!!!!!!!!!!
خوش به حالت، مال من به هیچی جواب نمی ده.

شیرین امیری چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 09:05

عالی بودهم شمسه هم کار دکتر چوبکی..
بابا حتما طرف ریاضی نخونده دیگه

دیپلم که داره، سوم راهنمایی دایره و محیط و محاط رو می خوندیم.

بنفشه چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 11:32

یادم رفت بپرسم چرا دچار استرس شده بودی سرکار چی شده بود مگه‏؟

بدی کار ما اینه که یه دفه مشتری ها نظم مالیشونو از دست می دن و ما مجبور می شیم از جیب خرج کنیم و یه دفه پولا تموم میشه!!!!!!!!!!!!
بعد یه صاحب دفتر میاد 50 میلیون پول پیششو زیاد می کنه. بعد یه دزدی میاد ماشین آدمو با تمام وسایل می دزده، بعد یکی مریض میشه و شبها نمی تونی بخوابی. بعد سرت می ترکه

استادجان!!! چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 18:23 http://www.lakoojanjan.blogfa.com

سنجد جووونم
استرس خیلی بده چیزیه غربتی جان!
پ.ن: این گفتار حکیمانه ی آخر پست دقیقاً شرح زندگی همسر جان بنده است که با کمترین تلاش فیزیکی ممکن بزرگترین موانع رو از سر راه بر میداره قربونش برمولی تو خونه شون به تنبلی معروفه!!!!!!!!!!

آره والا، از وبا هم بدتره.

اینجا خانواده رد میشه، برید تو وبلاگ خودتون محیط خانوادتون رو گرم کنید!

م چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 21:46

خوش حالم که بهترید

آره خیلی خوب شدم.
ممنون

مهتاب پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 00:28

امان از دوران جهالت!
شغل جالبی دارید!

اون جهالتش بد چیزیه.

تکتم ( دکتر آشپز ) پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 11:49 http://drashpaz.persianblog.ir/

این میگرنه دیگه بالام جان!!! وقتی میگیره ارگوتامین سی بخور اگر ول کرد صددرصد میگرنه

دکتر چشم بهم گفت کره چشم چپم بزرگ میشه اینجور موقع ها و خون رسانی به چشمم کم میشه و این موضوع باعث افزایش درد می شه و یه سیکل معیوب ایجاد میشه که چشم به دلیل کم خونی بزرگتر میشه و هی درد بیشتر میشه هی خونرسانی کمتر میشه.
درست گفته یا منو اوس کرده؟
دعا کنید هفته دیگه یه اتفاقی بیفته، یه درخواستی دادم، تایید بشه، این استرس لعنتی من کم بشه.

پی نوشت : بشمار چندتا میشه نوشتم؟

استادجان!!! پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:08

خواستم فرهنگ سازی کنم برای جوونا
پ.ن: این کد تصویری وبلاگت کم کم داره تبدیل میشه به تست استعداد تحصیلی کنکور دکتری!!!!!!!!

نمی دونم والا، برای خودم که در حد ثلث اول، اول دبستان میاد. بقیه کلی شاکی هستند، نمی تونم مشکلشو حل کنم

? پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:37

.?

فکر کنم از عوامل استکبار هستید، دارید جو سازی می کنید!!!!

م؛ط پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:37

سلام غربتی جان؛خدا رو شکر بهتری؛ من که فقط خوندم چه مشکلاتی برات پیش اومده چشمم درد گرفت وای به حال شما

به قول یه بچه ای، به من چته؟
تو این وبلاگ کسی حق ناراحت شدن نداره!
هر وقت خودم، پست گریه دار گذاشتم، ناراحت بشید.

م؛ط پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:50

چرا هیچ وقت جواب من رو نمیدی؟گریه کنم گریه کنم گریه کنم گریه کردم

ای بابا

منا پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 15:15

ایشالا هر چی که براتون خیره همون بشه.

دعا بفرمایید، آبجی خانم.

مریم پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:51

(بدی کار ما اینه که یه دفه مشتری ها نظم مالیشونو از دست می دن و ما مجبور می شیم از جیب خرج کنیم و یه دفه پولا تموم میشه!!!!!!!!!!!!
بعد یه صاحب دفتر میاد 50 میلیون پول پیششو زیاد می کنه. بعد یه دزدی میاد ماشین آدمو با تمام وسایل می دزده، بعد یکی مریض میشه و شبها نمی تونی بخوابی. بعد سرت می ترکه)
اول سلام بعدشم این همه مشکل یه جابرات پیش اومده وتوهنوزسرپایی؟؟؟؟
(ستادروحیه دهی به غربتی جان خودمون)

فکر کردی غربتی ها کم الکی اند؟
غربتی، غربتی که می گن همینه!

رها پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 23:59 http://oorakevi.blogfa.com

قربتی عزیز ( اسمتون حس تلخ و خیلی خیلی خیلی بدی بهم میده ) با اجازه لینکتون کردم .

قلمتون برقرار
ایشالا همیشه سالم باشین

اصلا" هم تلخ نیست، یه جوری ترس و شیرینه، مثل لواشک آلبالو.
آه آه، چقدر لوس خودمو لوس کردم.

اقای صورتی جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:41 http://tofangbazi1.blogfa.com

دروود بر شوما
وبلاگ قبلی ما فیلتر شد
این ادرس جدید ماست
لطف بفرمایید لینک ما را تصحیح بفرماایید

خیلی بی تربیتند!

مینا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 09:48

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممم. خوبی؟ خدارو شکر که بهتری. فک کن برگشتی اونم با پست فنی. آفرین آفرین. آخی اینقد دلم تنگولیده بودددد. ولی جات خالی تو درد کشیدی من این هفته کلی حال کردم. آخر هفته هم یه کنسرت با حال رفتم کلی خالی شدم ازبس جیغ کشیدم. الانم یه عدد مینای صدا گرفته هستم

به سلامتی

مینا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 09:49

عه. نظرم بدون تایید ثبت شد. عه

اینجوریاست

بنفشه شنبه 27 مهر 1392 ساعت 11:13

چه عجـــــــــــــــب ما کار کردن شما رو هم دیدیـــــــــــــــم! والا بخدااااااااااااااااااااااا!

ما بیکاریم، خودت چی؟

این جناب دکتر چشمت یکی از فرضیه هایی که برای علت میگرن تعریف میشه رو برات گفته. همین! به یک دکتر متخصص اعصاب مراجعه کن و همه اونایی که دکتر چشمت گفته رو هم بگو.
دکتر مغزو اعصاب بری نه اعصاب و روان هان!!!!
پی نوشت : مرده شور کد تصویری وبلاگت رو ببرن

میگم منو اوس کرده!

راستی تو سرکار روپوش سفید میپوشی؟ آستینات که سفیده

ببخشید!

مینا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 11:55

بودی حالا
من میدونم طراح کد تصویری یه آدم مریض بوده. واسه سلامتیش همگی دعا کنید

صلواتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنفشه شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:13

اینهفته رو تعطیل کردی بری پووووووووووووول پارو کنیا! نگی نفهمیدیم!

آره پولش که خیلی پوله!

بنفشه شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:14

اون بالایی نظر منه! طبق معمول اسممون چپندرقیچی افتاده!

چی کارت کنم دیگه!

بنفشه شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:15

نظراتو باز گذاشتی رفتی نگفتی آدمیزادی جانداری چیزی پیدا بشه بیاد اینجا پرت و پلا بنویسه؟! همین مــــن میخوای چندتا فحش بنویسم اینجا؟!

یه مهندس کشاورزی هست از اینجا رد میشه، یه نمور خطرناکه، اونو کنترل کنیم بقیه مورد تاییدند!ً

بنفشه شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:16

خنده بهم میاد نه!؟

خیلی ولی مسواک بزنی هر شب، خندت بهتر میشه.

رها شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:35 http://oorakevi.blogfa.com

ناراحت نشین !فقط حسمو گفتم !
یه بار طرفای کوچه برلن چند تا از ساندویچی ها جمع شده بودن داشتن یه بنده خدایی رو مسخره میکردن اونم اروم و مظلوم سرشو انداخت پایین و رفت ! بعد هعععععععععععععی این ساندویچی های بووووق پشت سرش داد میزنن که غربتــــــــــــــــــــــی , غربتـــــــــــــــــــــــــی !
اسمتونو که میببینم یاد مظلومیت اون اقا و ساندویچی های بوووووق میوفتم !
لازم دونستم توضیح بدم علت احساسم رو !!
حل شده ؟؟

من ناراحت نشدم. خودمو لوس کردم!ً

استادجان!!! یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 12:24 http://lakoojanjan.blogfa.com/

شنیدم اینجا یه جایی که نظرات بدون تایید درج میشه، خواستم یه امتحانی بکنم
پ.ن: میگن پول چرک کف دسته امیدوارم توی این یه هفته سر شلوغی و اینا کلی چرک کف دستت بشینه

دیگه هرچی چرک به لباس و ته جیبمون هم بود شستند رفت

عفیفه خاتون یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 12:29 http://kenesmirza.blogfa.com/

اه اه کثیف! بیا کف دستت رو صابون بزنم

بیا منو بخون که کلی خودمو داغون کردم این یکی رو نوشتم

دیگه هرچی چرک به لباس و ته جیبمون هم بود شستند رفت

مینا سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 12:15

هییییییییییییییییییییییییییی غربتیییییییییییییییییی

دیگه از غربتی گذشته، لعنتی شدم!

استادجان!!! سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:57 http://www.lakoojanjan.blogfa.com

من الان اومدم بابت توهینی که به اسمایلی هام کردی به دوئل دعوتت کنم

نه نمیام، می ترسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد