دلیل شاهانه

تعریف می کنند که در موقع برگشتن ناصرالدین شاه از یکی از سفرهاش به بلاد راقیه، هنگام ورود به ایران، لب مزر، مرزبانها توپ در نمی کنند. خوب شاه بوده واسه خودش، رییس مرزبانها رو می خواد و می پرسه برای چی توپ در نکردید. رییس مرزبانها میگه به هزار و یک دلیل. شاه می پرسه دلیلات چیه؟ رییس میگه باروت ندارم. شاه میگه خیلی خوب دلیلهای دیگه رو نمی خواد بگی!!!!

اینم قضیه ماست، به هزار و یک دلیلی نمی تونم بنویسم، اولیشم اینه که خاطره ای یادم نمیاد!

نظرات 10 + ارسال نظر
مینا شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:57

مثل من که نظرم نمیاد. فک کنم نظردونم خراب شده

فکر کنم ما هم مثل کنگره آمریکا منتظر نتیجه مذاکرات1+5 هستیم وگرنه من و شما رو چه به کمبود ایده و نظر

مینا شنبه 13 مهر 1392 ساعت 10:48

شاید همینجوریه..... اگه به نتیجه نرسه یعنی همین وضع بی نظری ادامه پیدا میکنه؟؟؟؟ ازین شکلا میخواستم که دستش به نشانه تاسف روی سرشه ولی پیدا نکردم

کمبود امکانات همش ما رو شرمنده میکنه!

مینا شنبه 13 مهر 1392 ساعت 11:15

ببین فک کنم امروز فقط خودمو خودت پای نتیم نه؟

آره، بی معرفتا همه رفتن تعطیلات ما رو خبر نکردند. نکنه امروز تعطیله، کسی به من نگفته!

مینا شنبه 13 مهر 1392 ساعت 11:44

والا با این نوناشون

م؛ط شنبه 13 مهر 1392 ساعت 12:07

سلام؛نه بابا کسی تعطیلات نرفته همه کار دارند بیکار نیستند هی مثل بعضیا بیان نت

بنفشه شنبه 13 مهر 1392 ساعت 13:04

حقته! میبینم که حرف کم آوردی!

شما ساعت 5 وایسا سر کوچه. در ضمن من حرف یاد دارم، در راستا SECRET بازی نمی تونم یه سری از خاطراتمو بگم.

عفیفه خاتون شنبه 13 مهر 1392 ساعت 13:06

بیا منو بخون ببین ایده به ذهنت میاد؟ پست آخرم خیلی جوکه!

لینک بی زحمت!!

عفیفه خاتون شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:09 http://kenesmirza.blogfa.com/

اوا یعنی تا الان نیومدی منو بخونی؟ حیف من که مشتری دائمت هستم!
ولی خوب بامزه ای بازم میام بخونمت !

کنس میرزا رو خونده بودم از وب حسنا. خوب چی کار کنم چند اسمی هستید.

شیرین امیری شنبه 13 مهر 1392 ساعت 22:16

منم چند روزیه باروت ندارم..البته وقتم ندارما..
یه همچین ادم بیزینس ومنی هستم من

استادجان!!! شنبه 13 مهر 1392 ساعت 22:48 http://lakoojanjan.blogfa.com/

از فواید تاهل اینه که آدم کلی خاطره خاله زنکی داره و دوستان رو ناامید نمی کنه

آره خوبیش اینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد