کانکس3- کیوسک نگهبانی برج میلاد

های با شمام.

شما خواننده ای که هی چیکون چیکون میکنی میری برج میلاد کنسرت!


 

 

بله با خود شما، همون که حتی با ترس از گیر و گور گشت ارشاد حاضری بری کنسرت فلانی و بهمانی رو نگاه کنی. یه بار شده فقط یه بار خوب چشم بگردونی و کانکس غربتی اینارو توی ورودی اتوبان همت ببینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نشده، می گم ریز می بینید، نگید نه.

گفتم وقتی سوار BRT میشید عجله دارید به کیوسک یا کانکس کنترل خط نگاه نمی کنید ولی کنسرت چی؟

کلی وقت صرف می کنید آماده بشید کلی هم منتظر میشید از بازرسی گشت ارشاد رد بشید اونوقت یه نگاه به کانکس یا کیوسک نگهبانی ما، یه نظر، فقط یه نظر نمی کنید!!!!!!!

خیلی بدید، زگیل دربیارید به حق ابولفضل ما!!!!





















نظرات 10 + ارسال نظر
م؛ط دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 11:33

اول بگم اولم

م؛ط دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 11:43

چیکون چیکون چیه؟همون چیتان پیتان

نخیر همون چیکون چیکونه

استادجان!!! دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 12:25 http://lakoojanjan.blogfa.com/

عکسسسسس
پ.ن: قول می دم از بهمن که اومدم تهران هر روز برم ببینمشون! همه رووووووو

از هر ورودی وارد بشی یکی از کانکس ها که با بقیه فرق داره مال ماست. توی محوطه هم همینطور. کم کم میذارمشون.

رها دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:27 http://linkfazz.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

منو این همه خوشبختی محاله، محاله.

تکتم ( دکتر آشپز ) دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:27

برج میلااااااااااااااااااااااد!!! کنسرررررررررررررررررت !!!
ما در مشهد با کلمه کنسرت به افق نگاه می کنیم بسکه انصار حزب الله میخوان بزور مارو ببرن بهشت!!!

به قول رضا مارمولک. اینقدر از اینور زور میزنند ببرنمون بهشت تا از اونور بیوفتیم توی جهنم.
حالا باهاشون یه صحبت کن کانکس گروه فشارو از ما بخرن!
اینور نشد اونور، ما که وارسته ایم و بنده پول نیستیم!

تکتم ( دکتر آشپز ) دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 15:48

اوا خدامرگم. مگر خدای ناکرده من بدحجابم یا ملحد و مفسد فی الارض؟ من اصلا با نامحرم هم کلوم نمیشم مادر. من از کجا ببینم این سربازان گمنام.... رو ؟!
حالا شما که دنبال پول نیستی بیا یه نیگا بنداز ببین دکوراسیون مطب ما با چوب گردو چقدر وقت میگیره؟ پول که نمیگیری اما خوب زمان از کارافتادگیش واسه من مهمه

خاک وچوک، روم به دیوار و از این حرفا.
چوب گردو رو ول کن الان اینقدر گرون شده که باید نصف مشدیارو سوزن بزنی تا فقط پول چوبش در بیاد. بیا MDF بکن مریضات حافظه شون خراب بشه یادشون نیاد نسخه شون چی بوده هی بیان برن ویزیت بدن پولدار شی بعدا" دنبال چوب بری.

ثریا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 15:54 http://uarlkd.blogfa.com/

غربتی جان من چند سال پیش اونم نصف شب! یکبار رفتم کنسرت برج میلاد!! اون موقع خبری نبود
میگم حالا خوب برای کارت تبلغ میکنی هاااا

پس چی، لینک اول شدم برای چی؟؟؟؟
پروژه بعدیم کلمه کانکسه. الان توی باقالی ها هستم توی این کلمه

بی تای بدون تا سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 14:22

مگه ما بیکاریم وایسیم کانکس نگاه کنیم؟؟؟ما چیتان فیتان میکنیم میریم یه کم انرژی تخلیه کنیمو یه کیس پیدا کنیم که بعدا آویزون بابک زنجانی نشیم مث بعضیااااااا

همون بمون خونه، حیف از من گوله گوله برات مورد پیشنهاد می کنم. توهم مثل بنفشه فقط به فکر مادیاتی.
بیا به مورد من فکر کن همانا رستگار شوی!

ط¨ظ†ظپط´ظ‡ سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 15:37

ما در عمرمون یه بار رفتیم کنسرت اونم وزارت کشور بود اونجا احیاناً پیش ساخته پس ساخته ای چیزی نداشتید؟!!

گلاب به روتون، دستشویی داریم اونجا.

بنفشه سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 15:38

ووی باز اسم منو اینجوری انداخت!

حساس نشو، حساس نشو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد