امر خیر نامه

شوخی اینکه کسی توی عکس ها قصد امر خیر نداره و مصاحبه مجله آسمان با این آقا باعث شد به داوطلبین عزیز پیشنهاد کنم این کیس را جدی بگیرند.

دفتر کارش هم نزدیک میدون آزادیه و یه قلم بدهیش 1/2 میلیارد دلاره که توی مجله آسمان  در جواب ادعای ویزر نفت که گفته بوده 2 میلیارد دلار، رقم دقیق قید کرده. آدم باید اینقدر اعتبار داشته باشه که اینقدر بدهکار باشه.


و از همه بزرگتر هنوز مجرده!!!!!!!!!!!!!!!! البته تا پنج شنبه گذشته. ببینم چی کار می کنید.


من تحلیلی روی موضوع ندارم یعنی دارم ولی نمی خوام اینجا بنویسم. طبق معمول جنبه FUN قضیه رو در نظر می گیرم.


بعد نوشت : خوشبختانه لینک کل مصاحبه الان در خبرآنلاین هست. این پست خیلی خاله زنکی شد ولی چون بعضیها شک کردند در تجرد ایشون، اون قسمت از مصاحبه رو اینجا می ذارم.






نظرات 14 + ارسال نظر
م؛ط یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 13:33

اولم؟

بعله

بنفشه یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 14:24

عکسش کو!؟ قیافشم مهمه خب!

اتفاقا" فقط معنویات

بنفشه یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 14:27

رفتم سرچ کردم صورتش لاغره دماغشم عمل میخواد خوشم نیومد! کیس بهتری سراغ نداری؟

تو اصلا" با معنویات بیگانه ای

بنفشه یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 14:29

دیگه اسمتو نمیارم اسممو نیار
میخوام سر به تنت نباشه
چرا با احساسات پاک یه جوون بازی میکنی؟!!
این که بچه داره!

به جان ابولفضل توی مجله آسمان که با منتجب نیا صحبت کرده گفته نه. مقاله رو SCAN می کنم می ذارم.16000 کلمه مصاحبه است، 4 روز طول میکشه آدم بخونتش. اونوقت من چکیدشو توی 2 کلمه گذاشتم اینجوری برخورد می کنی!!!!!!!!
بازم میگم به معنویات فکر کن. قیافه و سن و سال جز مادیاته.

بنفشه یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 15:02

ای ابولفضل بزنه دستت! هی از دل پاک من سواستفاده کن هی!

من می خوام عروس بشی بعد بیام از شوورت دستی یک میلیارد یک میلیارد قرض کنم از ترس تو چیزی نگه . مبادا ناراحت بشی. یعنی اینقدر من به رابطه عاطفی شما امیدوارم

بی تای بدون تا یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 15:04

خانوم ایشون لقمه ی شخص دیگه هستن.این اقا دوست پسر هدیه تهرانی هست.منبع شدیدا موثق

به جای اینکه تلاش کنی اومدی توی وبلاگ من آیه یاس می خونی.
من لقمه و اینا حالیم نیست. من برای خودم بیل می زنم. یکی از خواننده ها باید بره تو خطش. من دستی یک میلیاردی می خوام.
اینم یه دلیل دیگه که فرد مادی نیست و میشه از در معنویات باهاش وارد شد.
توی آسمان نوشته که اون عکسی که توش کلاه گنده سرشه از خونش دزدیده شده و همراه خانمی بوده که قرار بوده باهم ازدواج کنند. اگر عکسو پیدا کنی میشه بررسی کرد. البته عکس EDIT شده راحت پیدا می شه.

بی تای بدون تا یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 15:19

تو که میدونی من هیچ مشکلی ندارم که برم تو نخش فقد مشکل اینجاس که میدونم لقمه ی هدیه تهرانیه.منم با قشر هنرمند جماعت درنمیوفتم.ولی قول میدم به محض اینکه فهمیدم باهم کات کردن به سرعت نور خودم برم باهاش به مذاکره بشینم.
حالا فرض کن من باهاش تیریپ برداشتم.برای چی 1 میلیارد به تو بدم عاخه؟

آه آه، گدا!

استادجان!!! یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 16:34 http://lakoojanjan.blogfa.com/


این جور کیس ها خطرنااااااااکن غربتی جان! به خاطر چندر غاز مال دنیا خواننده هات رو به دردسر ننداز مادر!!!

شما متاهلی وارد این بحث نشید. من فقط خوشبختی شونو می خوام. ابولفضل شاهده. بحث یک میلیارد نیست اصلا"

استادجان!!! یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 16:47

خب پس من حمایت معنوی می کنم از این وصلت! شما هم عوضش یه حمایت مادی از محل اون یه میلیارد به ما تخصیص بده! دانشگاه آزاد خرج داره

منم بابت ایده ام انتظار دستی دارم.
شما برو توی صف بعد از من وایسا البته می تونی به بهانه دست زدن در عروسی انتظاراتی داشته باشی، حمایت معنوی فقط مختص منه!

بنفشه یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 17:18

مهـــــــــــــریه چقدری میندازه حالا!؟

اینا به من ربطی نداره من به مسائل خصوصیتون کاری ندارم.

م؛ط یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 18:16

من چون متاهلم غربتی هم گفته متأهل ها نظر ندهند نظر نمیدم فقط گفتم که یه نظری داده باشم بعدا کسی فکر نکنه من نظری ندارم یا کلا آدم بی نظری هستم یا اینکه دنبال چشم و نظرم

زنبیل شما در صف دستی یک میلیاردی قبول شد. نفر بعدی!

ثریا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 08:32 http://uarlkd.blogfa.com/

آقای زنجانی تا چند روز دیگه نامزدیشون با من رو به همه اعلام میکنند
لطفا" دیگه تقاضا نفرمایید ..

دستی من یادت نره!

ثریا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 09:52 http://uarlkd.blogfa.com/

باشه حالا یه فکری هم برات میکنم
میگم کل قراردادهای خاورمیانه برای کانکس رو بدن به شما

ببین به این میگن خواننده، حیف حاضر نیستی جایزه وبلاگو قبول کنی
میگم بیا یه شهرک با خونه های پیش ساخته بزن، حالا که اینقدر دست به خیری، ابولفضل شاهده من فقط برای اینکه کار خیر بکنی میگم، عمرا" به فکر خودم باشم.

ثریا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:38 http://uarlkd.blogfa.com/

حالا وقتش هست یه خبر خوش بهت بدم
ما میخوایم کلا خط ساحلی دریای خزر و همچنین خلیج فارس رو ویلا بسازیم مجانی در اختیار مردم قرار بدیم تا حسابی کیف کنند و همه شو میخوایم بدیم به شما تا برامون بسازین!!
تازه داریم رو جزایر هاوایی هم فکر میکنیم و بعد از اون جنگل آمازون ..

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد