خواننده مداری3- بسته بندی ماء الشعیر ماجو

خوب دوتا از عکسهای مربوط به ایده های بسته بندی شامپاین "ماجو" رو براتون دزدیدم.


 

 

لازم به توضیح نیست که اینا عکسهایی که ازش ایده گرفتند و عکسهای اصلو به من ندادند.





نظرات 8 + ارسال نظر
مینا شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 13:33

چون اجازه دادی خوندما. جالب بود ولی میتونست جالبترم باشه ها

بهار(spring) شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 16:58

چه لوس و خسیس!!!
خوب اگه میدادن چی میشد؟؟؟!!!!
یا مثلن یکی میدادن به شما،واسه خودت
بعد عکس میگرفتید میزاشتید واسه ما!!!!!

شما مثل اینکه خیلی رقابت در دنیای تجارت براتون معنی نداره ها.
من که می فهمم برای چی. اتفاقا" بهشون خیلی هم حق می دم.

بنفشه شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 20:24

ناصر شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 22:52 http://ta-tolooo.blogfa.com/

کلش چند؟ :دیییییییی

استادجان!!! شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 23:21 http://lakoojanjan.blogfa.com/

این وطنیه نصف اینم خوشگل باشه باز کلی خووووبه

سایه یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 08:38

هه هه هه
مرسی ک سر زدی...
راستی دیروزو من باید بهت تبریک میگفتم یا ن؟؟؟؟
قالبم ی مدت بگذره عوض میکنم...
آپم بدو بیا...

بهار(spring) دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 16:46

رقابت نباید باعث بشه که ایشون به شما که آشناشون هستید یه دونه ماجو نده!!!!
چون شما که نمیخوای طرحشو به دزدى خدایی نکرده ، بعد مثلا بری از رو محصولش درست کنی و اینا دیگه !!!!

تا زمانی که تولیدات وارد بازار نشه این حقو دارند.
من طرحشو نمی تونم بدزدم ولی از کجا مطمینید رقیباشون به اینترنت دسترسی ندارند.
در ضمن برای خواننده های وبلاگ یه offer داره طراحی می کنه که براتون محصولشو بفرسته. حالا تا کامل نگه توی وبلاگ نمی ذارم.

بهار(spring) دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 17:54

حالا قانع شدم

خدارو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد