پز مجازی-خرید تبلت

از اونجاییکه شما از کمالات من کم بهره نبردید، حالا من می خوام از کمالات شما استفاده کنم.


می خوام تبلت بخرم از اونایی که سیم کارت می خوره. بعد از سالها کار کردن در صنعت آی تی و تلکام می خوام برای اولین بار برای خودم پول خرج کنم. شرطم هم اینه که زیر 900 تومن باشه.

خوب پزمو دادم.


حالا کمک کنید که چی بخرم، خودم سایت دیجی کالا رو خوندم و خلاصه زیر رو جمع کردم. اگر کسی پیشنهاد دیگه ای داره بهم بگه یا لینک چیزی رو که میگه برام بذاره. اصلا" نمی خوام گوشی بخرم. من شاید در طول روز 2 تا تماس با موبایل هم نداشته باشم برای همین می خوام چیزی بخرم که سیم کارت جزیی از مزایای جانبی ولی لازمش باشه.

خودم از asus fonepad خوشم اومد.

پورتUSB توی تبلت خیلی مهمه؟ بلندگوش چطور؟

من نمی خوام باهاش یازی کنم یا فیلم ببینم.


قیمت

نظر کاربرها

قابلیت

برند

798000

باطریش خوب نیست، تاچش ضعیغه، 485گرم، بخش کانالهای رادیو تلویزیون، 4تا 6 ساعت شارژدهی، موقع شارژ تاچ خیلی ضعیفه

قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB - HDMI

Hyundai P700 3G

869000

با وجود این محصول نباید گوشی خرید، قابش فلزیه،340گرم زیر نور شدیدصفحه ضعیفه، بلندگوش خوبه، صفحه ضدخش نداره، عکاسی پانوراما

قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB

Asus Fonepad ME371 - 8GB

650000

مکالمه تلفنیش با rooting کردن دستگاه راه میوفته

زاویه دید کاربر داره هنگ میکنه 10 ساعت کاربری 400 گرم

قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - microUSB

Lenovo Ideapad A2107A - 16GB

799000

کارکرد باتری 4 ساعت

روی ویبره است که باید upgrade بشه 360 گرم بدون دوربین

قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - Edge - بلوتوث - کارت خوان - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB - microUSB - HDMI

ViewSonic VB737

779000

پشتش داغ میشه 6 ساعت ویدئو  باطری داره  قابش ضعیفه نورش خوبه دوربینش ضعیفه 370 گرم

قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - DLNA - کارت خوان - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB

Huawei MediaPad 7 Lite


نظرات 11 + ارسال نظر
آلبالو یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 12:02

http://www.apple.com/ipad/features/
یعنی هرجا میبینم اشک تو چشام حلقه میزنه، همچینی با آدم حرف میزنهااااااا، اینقد کار کردی یه کم دیگم کار کن ازینا بگیر، واست آشپزی میکنه لباس میشوره، دیدم که مییییی گم!!

ولی جیبم چاک دهنشو کشیده، منو شسته گذاشته کنار. جیبم به قلبم فشار میاره.
شما خودت دستت تو جیبت نمی ره یه آدامس بخری، مارو گول میزنی محصولات بلاد کفرو بخریم!

م یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:09

الان دوش گرفتم اومدم
از بس از لب تاپ و گوشی سنگین بی زارم به گمونم تبلت هم بخرم کم وزن ترینشو بخرم !
البته روم به دیوار یه سیم کارت نخور !! اپل دارم !! که فعلا دست پسراست هر وقت به دردشون نخورد بر میگرده پیش خودم
گوشی هایی که الان تو بازارند خیلی از توقعاتی که از تبلت داریمو به جا میارند به فکر گوشی خفن نیستید؟

ما جیبمون به اپل نمی خوره. من تقریبا" هیچ تماس تلفنی ندارم شاید یکی در روز. برای همین چیزی می خوام که بشه باهاش تماس تلفنی هم داشت. روم به دیوار اون چیز بودنش برام مهمتره تا گوشی بودنش.
پسری هم نیست که ازش حساب ببرم گوشی یا تبلتمو بهم نده!

بنفشه یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 16:34

اطلاعات من در این زمینه در حال دونه برنجه!

شرمنده می کنید.

بنفشه یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 16:36

پولداررررررررررررر
من تا دیروز فکر میکردم تبلت یعنی قرص!

اون قرص برنجه!

م یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:10

فکرشو بکنید ! این آقا کمتر از یک تماس دارد در روز حتتتی !
بعد میگه چرا روشای تربیتی مادرشو دوست دارم !
آقا من مخلص مادرتم هستم (من خانمم در ضمن ! )
مادرت وبلاگ نداره ؟
هزینه گوشی و تماس پسرکها کمرمونو شکانیده !
دختر دار هم نشدیم بندازیمش به هم چین آدم بی حاشیه ای !! هعی!

از نظر من آقایون هم می تونند مخلص مامانم باشند. موضوع تماس کم ربطی به تربیت نداره به ژن کاشونی ما ربط داره.
در ضمن ما خودمون دنبال مورد می گردیم خودمونو بندازیم گردنش!

م یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:26

علمای اعلام حاضر (پسرکان و پدرشان ) ردیف دوم و سوم جدول به خصوص ردیف سوم رو توصیه می کنند
گفتم یه کامنت مرتبط گذاشته باشم !!

ممنون.
در ضمن اینجا همه چیز مربوطه به همه چیز مربوطه. غیر مربوط نداریم.

من دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 08:27

من به صورت خیلی اتفاقی به وبلاگ شما اومدم ولی چون به تازگی تبلت خریدم کمی از بازار خبر دارم
برای تبلت وزن خییییییلی مهمه، چون قراره همیشه همراهتون باشه
داشتن پورت یوداس بی اصلا مهم نیشت چون به راحتی مستونید یه تبدیل بگیرید
اگه بتونید تبلتی بگیرید که به جای اندروید ویندوزی باشه خیلی خوبه چون کار لپ تاپ رو هم تا حدود زیادی براتون انجام میده

هوممممممممممم، ممنون، خیلی کمک کردید. بازم مرسی.

تکتم (دکتر آشپز) دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 08:30

خو لنو وو دویست تومن از اونی که تو دوست ااری ارزونتره. هنگ هم کرد خاموش روشنش کن!
من یه تبلت واسه پسرم خریدم 360 تومن فقط سیم کارت نمیخوره.
راستی تبلت سیم کارت خور یه 150-200 تومنی پول هندز فری میذاره رو دستت هان.

آهان، مرسی.

مینا دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 10:32

سلام من یه چند وقتی هست به وبتون میام ولی کامنت نذاشته بودم ولی حالا میزارم شاید کمکی کرده باشم.من سامسونگ پی 3100 دارمو خیلیییییی ازش راضیم

100 تومن از بودجه من بالاتره. جیبم راضی نمی شه. کیفیت دوربینش هم نسبت به سایرین خوب نیست. دوربین برای من مهمه، همونقدر که تلفنی حرف نمی زنم، برعکس باید مدام عکس بگیرم. ولی لامصب عجب باتری داره!!!!!!!!!!!!!!

مینا دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 10:59

بله شما راست میگی کیفیت دوربینش پایینه حالا چرا تبلت؟ گوشی هایی هم هستند که کارایی تبلتو دارن با دوربین عالی. راستی من نمایندگی بیمه دارم اگه به کارتون میومد میتونیم همکاری کنیم. فکر میکنم با توجه به کارتون حتما بیمه های مسئولیت دارین

مرسی، برای خانم م توضیح دادم چرا؟ تنبلیم میاد دوباره بنویسم.
شما نمایندگی " همون که اول آدرس ایملیتون هست" توی ستارخان نیستید؟

مینا دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 11:17

نمایندگی همون اول آدرسه ایمیلمم ولی دفترم شرق تهرانه البته شرق شرق که نه یه جورایی شمال شرق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد