دری وری گویی یا ویلای پیش ساخته فلزی

اگر توضیح وبلاگو نگاه کنید، نوشتم می خوام اینجا روزمرگیهای یه کارگاه ویلا پیش ساخته رو بنویسم ولی اگر پستها رو بخونید از اردک و شهرام عشق نوشتم تا پست سانسور شده ام که در مورد اولین عاشقیتم بود!!!!

 

 

پست عاشقیت رو وقتی برای پدرم خوندم گفت اینو نذار، مردم میگن اینا بچه هاشونو چه جوری تربیت کردند که اونجوری عاشق شدن. منم بعد از قضیه شلنگ و اردک و ... کلا" بابامو خیلی در معادلات دخیل می کنم.


شما به روم نمیارید ولی می دونم در پس اون چشمای منتظرتون، می خواید بدونید ویلای پیش ساخته فلزی چطوریه؟؟؟

منم که خراب خواننده ها، چندتا عکس از سازه این مدل ویلای پیش ساخته براتون می زارم.

راستش از خریدار این ویلا خوشم نمیاد، کلا" اعصابمو قشو می کشه وقتی میبینمش. دکتر چوبکی قول داده اگر زبان در کام بگیرم و به خریدار حرفی نزنم که ناراحت نشه بعد از تحویل ویلا، برام شیرینی می خره!!!

البته این دکتر چوبکی فامیل حاتم طاییه، شجره نامه اش گم شده ولی من از رفتار و کردارش باقیمانده های ژنهای حاتم رو درک می کنم. شرط می بندم آخرش با یه شیرین عسل سر و ته قضیه رو هم میاره میگه منظورم از شیرینی همین بود.



ازم نپرسین که چرا همش سقفهاتون شیب داره. چون در این سبک ساخت وساز هرجور طرحی رو میشه اجرا کرد و حتما" نباید سقف شیبدار باشه. ما اول ویلای پیش ساخته آقای خویی رو شروع کردیم. اون هم چون در نزدیکی لاهیجان باید نصب بشه و مالک همیشه در محل حاضر نیست تا احیانا" برف روبی انجام بده، تصمیم گرفته شد سقف شیبدار باشه. آقای خریدار دومی چون به ویلای پیش ساخته آقای خویی حسودیش میشه ، گفت که می خواد سقفش شیبدار باشه.



وقتی عکسهارو منتقل می کردم یه چیزی توی همه عکسها بود. خودم که بومی منطقه هستم هرچی فکر کردم نفهمیدم چیه؟

اگر کسی از خواننده ها فهمید اعلام کنه. به عنوان مسابقه بد هم نیست. یه رقابتی ایجاد میشه، از یک نواختی در میایم. برای برنده هم یک دست دندان مصنوعی دست دو در حد نو در نظر گرفتم که دست خالی از مسابقه نیاد بیرون.



بعد نوشت : اسم اون قرمزی که هی عین بچه تخسها خودش توی عکسها جاداده، مراده.

ذوالفقار بدون آقا صداش نمی کنه!!


نظرات 6 + ارسال نظر
تکتم (دکترآشپز) دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 20:51

قدیما کبریت بازی که میکردیم .نفر اول یک خونه با چوب کبریت میساخت و دومی بایک کبریت دوم در کمترین حرکت خرابش میکرد.
این همون چوب کبریت دومه !!!

نهههههههههههههههههههههههههههههه

بنفشه سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:16

شما اینقده وقت اضافه داری که هی وبلاگ آپ میکنی تو محل کار آیا!!!!!؟!!!؟!؟!
سازش که زشته ایشالا بعداً خوشگل از آب در بیاد!

اینم از مزایای صاحب کاریه فرزندم. فقط وقتی می خوای پول بدی به آدم زور میاد.
حالا شما این عروسی بعدی رو بدون سازه ما برو تا بعدا" قیافش مجلسی بشه.

بنفشه سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:18

حالا نمیشه ماجرای عشقیتم بنویسی؟! ایرانی جماعت میمیره واسه مسائل ناموسیه مردم!

ای بی تربیت، ببند نیشتو!

بنفشه چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 13:51

اووووووووووووووووووووووووف! بابا مایه دار! صاحب کار!


از طرف کارمنده دون پایه خدا زده!

خاک به سرم!

بی تای بدون تا چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 18:02

3دی هات در همین حده ینی؟؟الله اکبر من فک کردم الان ازم میخای هواپیمای اف 16 رو با تمام اجزاش به صورت انیمیشن برات دربیارم و رادار های مخابراتیشم با تمامی اجزا دربیارم...
بیا بیا خواهره من قرار داد بسته شد.

برات می فرستم. راجع به قیمت طراحی هم هم جلوی جمع صوبت نکن. کار من اصلا" پیچیده نیست. شاید هر طرح یک روز هم وقتتو نگیره. در کنار کار روزانه ات، طرحهای منو بذاری رو چراغ جابیوفته.

اردشیر جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 11:57 http://rouzegarnevesht.blogfa.com/

سلام

الان این سازه چند در میاد؟

یه ویلای دو طبقه با 110 متر زیربنا رو کامل چند در میارین؟

الان از متری 1100 پایین تر در نمیاد. سازه رو هم فقط بخوای حساب کنی، باید طرح معماری داشته باشی. سازه خالی به طور سردستی متری 300 درمیاد. نمی تونم دقیق بگم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد