وبگردی یا وبلاگ برقی برقی!

امروز داشتم وبگردی یا به قولی web surfing می کردم به این وبلاگ رسیدم!

خیلی جالبه، پر از زرق وبرق مثل دفتر دختربچه های 5 ساله، با سلیقه یک جوری. راستش حسودیم شد، طرف حداقل خودشه.

گفتم شما از دست ندید.

در ضمن پروفایل به این کاملی توعمرم ندیده بودم!

نظرات 5 + ارسال نظر
بی تای بدون تا دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 17:45

بنده به شخصه عاشق عکسش شدم

من که کیف کردم

بی تای بدون تا دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 17:58

آییییییییییییییییییییییییی نیکو پروفایلشو الان دیدمممممممم....ینی اون علایقش تو دریچه آئورت قلبم.موسیقی:ملایم
فیلم:حریم سلطان و فیلم های خانوادگی
متولد:63
به خدا اینا به درد زندگی میخورنا...طرف اومده نوشته به فیلم خانوادگی علاقه داره...چه روراست..حالا هرکی به پست ما میخوره علایقش فیلمای پورن 2013 هست.والا

حرف راست جواب نداره

تکتم (دکترآشپز) دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 20:44

دیوانه !!!

چرا!

بنفشه سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:10

چتریه موهاش بیچارم کرد

خوبه هرکس به قد بضاعت در این وبلاگ نویس جوان نقطه قوت پیدا می کنه.

تکتم ( دکتر آشپز ) چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 19:01 http://drashpaz.persianblog.ir/

صاحاب وبلاگ پرزرق و برق رو میگم

منم همونو میگم، خیلی باحاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد