ربط گودرز و شقایق یا چرا من این ریختی شدم؟

امروز که از خواب بیدار شدم احساس کردم

  یکی از چشمهایم گریه کرده (به جان ابولفضل نمی دونم چه جوری احساس اون موقمو توضیح بدم)! یه جوری سنگین شده بود. خودمو که توی آینه دیدم فکر کردم اشتباهی از خواب بیدار شدم!

یکی از چشمهام متورم بود مثل وقتی که بوکسورها از مسابقه میان ولی خوب مردونگی کرده بود دیگه بنفش نشده بود. از چشمم فقط یه خط باقی مونده بود. فکر کنم دیشب تو خواب با بروسلی درگیر شده بودم، بدبخت آش و لاش شده حتما"، چون من که سالمم و فقط چشمم باد کرده.

به مرور باد چشمم خوابید و قیافم مجلسی شد ولی الان با هر پلکی که میزنم گوش درد بدی می گیرم. برای همین به دقت به مردم زل میزنم که دردش کمتره.


می خواستم از این تریبون استفاده کنیم و نتیجه آزمایش میدانی خودمو اعلام کنم : هر کی میگه گودرز به شقایق چه ربطی داره می تونه از من به عنوان شاهد مثال استفاده کنه. خیلی هم ربط داره.


بعد نوشت : reference دادن به این مطلب در مقالات ISI با ذکر منبع بلامانع است!

نظرات 10 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:13

چرا ضرب المثل رو خراب میکنی؟!!

شما میای توی وبلاگ می نویسی خانومه گفت ع...ن، ایشششششش چه بیکلاسه. اونوقت میای تو وبلاگ من می نویسی چرا نمی نویسی گ...ز!!!
ترسیدم توی این بی خوانندگی همین یه دونه روهم از دست بدم!

بنفشه چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 13:52

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 11:11 http://pareajor.blogfa.com/

اگه بازم اینجوری شدین
دوای دردش پیش من است!
تضمینی!

من الان هم اینجوریم

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 12:44 http://pareajor.blogfa.com/

ّباید قول بدین که انجامش بدین ها!

نهههههههههههههههههههه

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:29 http://pareajor.blogfa.com/

پس نمیگم
همینجوری بمون

بازم، نههههههههههههههههههههههههههههه

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:27 http://pareajor.blogfa.com/

چه لوسین ماشالا!
(نظر خصوصی)

آخه شما خانم مهندس هستین، آگه خانم دکتر بودین اونوقت.

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:05

بلدممممممممممممممممممممممم
به هر کی گفتم جواب داده

حتما" غربتی نبودند اونا!
ما که خرابه خواننده ایم، بگو خانم مهندس.

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:29

باید در گوشتون بگم
میرید عطاری
میگید پشگل ماچه الاغ میخوام
بهش عنبر نثارا هم میگن
میارید میسوزونید
دودش رو به سمت چشمتون هدایت میکنید
حالا بالوله ی کاغذی ای چیزی
عفونت چشمتون رو کاملا برطرف میکنه
همچنین گوش
این روش سنتیه
و 100% هم جواب میده

از توی وبلاگ چطور عفونت چشم منو تشخیص دادید؟
مشکل من بدلیل شکستگی گونه قدیمه، برای ایجاد جذابیت نوشتاری کمی در کل قضیه جرح و تعدیل ایجاد کردم.
برای همینه که به شما میگن خانم مهندس نه خانم دکتر!
من هم مهندسی خوندم برای همین مهندسی به نظرم خوب یا بد نیست.

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 16:44

نه من به هر دکتری هم اطلاعات غلط بدین تجویز غلط میکنه
این طبیعیه مهندس!!

بله خانم مهندس!

خانم مهندس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 19:44 http://pareajor.blogfa.com

کیف میکنید ها!!!
برای اولین بار در طول تاریخ وبلاگ نویسی تون تعداد کامنتهای یه پستتون دو رقمی شد
بدلیل وجود پر برکت اینجانب
هورااااااا
خواهشمندم

کیف چیه،به قول همدونیها دارم خرپل (با کسر پ )می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد