سرگرمی های کارگاهی یا دکتر چوبکی نگو بلا بگوی 1- شمسه هشت

اولش باید اعتراف کنم که دکتر چوبکی و عرشیا هم اینجارو می خونند و هر کدوم اعتراض هایی داشتند. مثلا" دکتر چوبکی اعتقاد داره که اسم وبلاگ خیلی طولانیه و عرشیا هم اسمشو دوست نداره! ولی همین اول کار مشخص کنم که من اینجا حرف اول و آخر رو می زنم و هر کیو به هر اسمی بخوام صدا می کنم.

 

 

 از حق نگذریم دکتر چوبکی، در تخصص خودش یعنی طراحی و ساخت خانه های پیش ساخته حالا چوبی یا فلزی و یا ترکیبی آدم متبحر و قابلیه و معمولا" از کارهایش به صورت reference استفاده می شه. از پاچه خاری که بگذریم دکتر چوبکی نسل اندر نسل نجار بودند و از کودکی نجاری می کرده و قبل اینکه دکتر بشه از همین راه ارتزاق می کرده. ولی باز هم این دلیل نمی شه که اسم دکتر چوبکی بشه چوبکی. دلیل اصلی اینه که دکتر چوبکی وقتی چوب می بینه حالش بد میشه، دست و پاهاش می لرزه، عطسه می کنه و آب دماغش راه میوفته، بیچاره معتادیه برای خودش.

یکی دیگه از تخصص های دکتر چوبکی هم اینه که می تونه کارهارو اونقدر ساده کنه که در صورت پیروی از روند کارش می شه پیچیده ترین اشکال رو مبتدی ترین افراد بسازند.

یکی از این شکلها گره چینی برای ساخت " بست مربعی شمسه هشت" است. امروز برای گردش علمی چون آخر هفته است براتون تور علمی تولید شمسه  رو در نظر گرفتم.



















و در نهایت نصب در یک رستوران سنتی در سعادت آباد


اسم این رستوران رو نمی گم که تبلیغ نشه برای اینکه صاحب رستوران حساب ما رو بعد از ساخت دکوراسیون با چک حساب مسدود داد و خستگی ما رو حسابی از تنمون درآورد. با توجه به حکم جلب ایشون که همیشه پر شال منه هنوز بعد از مدت طولانی از اجرای اینکار، هنوز تنونستیم ایشون رو توی خیابون یا محل کار رویت کنیم تا به صرف آب خنک ببریمشون.

از من به شما نصیحت قبل از انجام هر کاری اول پولتونو بگیرید!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
م پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 15:00

سلام
واقعا دلم خواست یه رستوران بزنما
خیلی قشنگ کار شده
شما نمونه کارای آشپزخونه هم دارید؟
و در ضمن آیا تو این مملکت میشه آپارتمان هم پیش ساخته ساخت؟
مثلا یه سه طبقه 6 واحدی؟
لطفا مراحل کار رو توضیح بدید

سلام م،
ممنون(کلی ذوق کردم). آشپزخونه چون کار روتینیه روم به دیوار عکس ازش ندارم.
البته که میشه ساخت. مرکز تحقیقات مسکن در این روش بدون نیاز به مصالح خاصی تاییدیه ساخت وساز داده که در مدارک داخل سایتشون هم هست و ما همچین کار شاقی نمی کنیم ولی آیا به صرفه هست یا نه مساله دیگری است.
عزیز دل برادر نمی تونم در جواب چیز زیادی بنویسم. بعدا" یک پست اضافه می کنم.
حتی در مسکن مهر هم آپارتمانهای چوبی با نمای سیمانی ساخته شده و بیش از 70بلوک 3 طبقه 6 واحدی تحویل شده.
اگر مایل بودید email بگذارید، توضیح بیشتری بدم یا صبر کنید تا یک پست مجزا بگذارم

بنفشه پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 19:37

جالب بود
اسم بگو جنازه تحویل بگیر!

آبجی شما یه لیوان آب خونک بزار کنار دستت وقتی میای سر وبلاگ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 23:03

با سلام
فعلا که ریش و قیچی دست شماست هر کاری دوست دارید بکنید

شما رو تو خونه چی صدا می کنند؟! احیانا" البته.

zoro پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 23:35

ریش و قیچی دست شماست کسی هم نمی تونه چیزی بگه

من چی کاره بیدم؟

بی تای بدون تا جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 10:32

این همون رستورانه س که پله میخوره میره پایین؟؟؟فضاشم درازه؟
من خودم کارهای دستی رو خیلی دوست دارم چون فقط این کارای دستیه که به فضا هویت میده.
نیکو تو معماری خوندی یا عمران؟

آره، اگر اونجا یه آقای کچله ریشوی قد بلند دیدی، جلدی بهم بگو با آجان برم پیشش پولمو زنده کنم.

بی تای بدون تا جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 10:32

دکتر چوبکی و عرشیا کی هستن؟؟؟هاااااا؟؟

پستای اولی رو بخون، تنبل خانم!

بی تای بدون تا جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 11:24

خانوم مارو اسگل کردی شوما؟؟پست رمزیت کجا بود عاخه؟؟این رمزه چی میگه اینجا که واسم فرستادی؟هااااااااااااااااا؟؟؟

تنبل خانم!!!!!!!!!!!!!!!
انشاالله، موست اسکرول می کنه که؟؟!!!

شیرین امیری جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 20:58 http://zanedovomnashodam.persianblog.ir/

پس نظر من کو لینک فرموده بودم شما رو

همین الان، به جان ابرفض رفته بودم گل بچینم پیش پای شما

تکتم ( دکتر آشپز ) یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 11:25 http://drashpaz.persianblog.ir/

ای جان خوب ساده ها اون کلا تو کار خوردن بوده واسه همین پولتونو خورده! بعد از این چک که میگیری اول یه تیلیفون بزن ببین حساب معتبره بعد کار تحویل بده!!!!

یه راه حل ساده تر، الان دیگه پول میگیریم کار می کنیم.

مهرداد سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 21:19 http://http://mehrdad1530.blogfa.com/

خیلی جالب بود ممنون

خدارو شکر

استادجان!!! چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 10:16 http://lakoojanjan.blogfa.com/

عاااااااالیه
پ.ن: چک رو بده شرخر مادر! ایکی ثانیه پولش میکنه برات!!! شما مهندسی خودتو قاطی نکن

همینمون مونده. اینجور چیزا گقتنش خیلی راحتتر از انجام دادنشه. برای استفاده از این خدمات باید خیلی خر تر از خیلیها بود!!!
اصلا" به اون آسونی که تلویزیون نشون میده نیست. اصلا" با کسی که عقلش کار نمی کنه یا یه سری چیزها براش مهم نیست نباید طرف شد.

آسمانه چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 18:42 http://asemaneh2007.blogfa.com

خیییییییلی جالب بود مراحل کار
دکتر چوبکی حق داره وقتی چوب میبینه دستو پاش بلرزه چون احتمالاً تو ذهنش از یه چوب ساده یه طرح هنرمندانه نقش میبنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد