اشتباه صفری یا خیلی اوچیکی بابا!

چند روز پیش یعنی دقیقا" یک ماه پیش از بقالی یا همون سوپری با کلاس ها هله هوله خریدم که چون این مغازه نزدیک یک پارکه خیلی شلوغه. منم توی همون شلوغی کارت کشیدمو آمدم بیرون بعد از یک هفته فهمیدم که ای دل غافل 7500 تومنو 75000 تومن کارت کشیدم بعد از 10 روز تازه خودم همت کردم که برم سراغ مغازه داره.

اون بابا هم گفت بذار فیلم و حساب رو چک کنم تا ببینم چطوره، 2 روز دیگه بیا.

2 روز بعد گفت قبض کارتخوانتو گم کردم. منم که خسیس از قبضهای خریدم اسکن میگیرم تا با حسابهام چک کنم رفتم کپی شو براش اوردم. 3 روز بعد گفت هنوز چک نکردم. 5 روز بعدش گفت من بابت 75000 تومنت باید 6% ارزش افزوده رو بدم اگر باقیشو بدم ضرر می کنم منم گفتم ok میام باقیشو خرید می کنم اگر قبول داری که یک دفه گفت من هنوز حسابو چک نکردم شاید درست نمی گی!!!!!!!!!!!!!

که یک دفه اون روی سگ منو دید، منم گفتم اشکال نداره تو حرف منو بعد از این مدت قبول نداری تازه بدون اینکه چک کنی من که کاری از دستم بر نمیاد برای اینکه مابقی پولو از تو بگیرم ولی میرم 500 هزار تومن تراکت پخش می کنم قضیه رو برای اهل محل توضیح می دم، من که تا به حال تو این قضیه دروغ نگفتم ولی می نویسم که این موضوع چندبار تکرار شده، بعد خودت می دونی و کاسبیت.

یه ذره دادو بیداد کردیمو قضیه حل شد.

من نمی دونم چرا باید همدیگرو تهدید کنیم تا مشکلات حل بشه

نظرات 1 + ارسال نظر
بنفشه دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 22:25

بله!
نمیدونم چرا احساس میکنم مذکر باید باشی!

چکار به ناموس مردم داری، آخه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد