غیرت یا شهرام عشق

در منزل یکی از آشناها بودیم که خانم خونه، عملا" از ساعت 8 هر یک ربع یه یک ربع صداش در میومد.

چون این موقع ها بود که آگهی بین سریال پخش می شد و ایشون حواسش از تلویزیون به مهمونا که ما بودیم تغییر جهت می داد. آقای همسر هم که به نوعی این رفتارو جواب داده باشه (ارواح شکمش با این همه اقتدارش) و روی همه سریالهایی که خانم می دیدند اسم گذاشته بودند . مثلا" شهرام عشق و کوزه ... و اینا


همه اینا که گذشت کسی به خانه میزبان زنگ زد و ما درخلال صحبتهای خانم می شنیدیم که می گفت من باید راس ساعت 8 شب خونه باشم چون فلانی خیلی تعصب داره و نمی خواد من شب بیرون باشم و اعصاب خوردی پیش میاد.

منم با با چشمای گشاد و دهان گشادتر به آقای میزبان نگاه میکردم که تو هر گندی که بودی از این اخلاقا نداشتی که خانم از قیافه تابلوی ما فهمید که اوضاع از چه قراره و گفت اینا حالیشون نیست من می خوام سریالمو سر ساعت ببینم باید اینجوری بگم تا قبول کنند، سر وقت برگردیم از قرار!!!!!!!!!!!!!!!

من اگر جای آقای میزبان بودم در این لحظه می رفتم آشغالارو می ذاشتم سر کوچههمین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد