بِه

آقا دقت کردید وقتی بِه می خوری و خوب نمی جوی موقع قورت دادن چه مصیبتی می شه. کلی طول می کشه تا از مری آدم بره پایین؟!!

ولی وقتی می ره پایین چه مزه ای می ده. من از صبح 10 بار این تجربه رو انجام دادم.


پی نوشت : وقتی این پست رو نوشتم، فکر نمی کردم اینقدر feed back داشته باشه. اینجور شد که بگم، گلاب به روتون، آروغش هم خیلی خوش بوست!


اینم گوش بدید، مال میوه ممنوعه بود که همانا طبق روایتی که همین الان از خودم صادر کردم، بِه می باشد.

نظرات 26 + ارسال نظر
م؛ط چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 12:56

به رو خام نخور خوب نیست؛ آب بگیر با آب هویج بزن به بدن لذتش رو ببر

نمی تونم، خامش خیلی باحاله. پختش هم عین لاستیکه به نظرم.
مگه آدمی که دندون داره، آبمیوه می خوره؟
من اصلا" سیستمم آبمیوه ای نیست. احساس می کنم سر شکمم کلاه گذاشتم.

بنفشه چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 13:08

من احساس میکنم صبح که اومدم اینجا یه پست دیگه دیدم!
به خوشمزه نیست که فقط بوش خوبه! ایشالا موقع دفعش مشکل نداشته باشی بلــــــــــــــند صلوات!

چه پستی بود؟
خیلی هم خوشمزست. نه شکمم خوب چرخش می کنه. باقی قسمتها هم گلاب به روتون به قول شلدون توی big bang theory مثل ساعت حرکت قطارهای آلمان دقیق و قابل اعتماده!

سارای چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 13:43 http://damanekhali.blogfa.com

مزه اش موقع پایین رفتن لابد در اینه که بالاخره رفت پایین ؛ نه؟
چون فقط زبان مزه ها را حالیشه و از زبان رد شد دیگه مزه ای نداره..

دقیقا" همون.
مزه استعاره داره.

نجمه چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 13:50

حالا مزه قبلش بهتره یا مزه بعدش؟؟؟!!!! اصن مزه ش چه جوریه؟ میشه بیشتر توضیح بدید استاد.

نه نمی شه، شما به درس از اول توجه نکردید، من وقت کلاسو نمی گیرم. شما خودتون مطالعه آزاد بفرمایید.

نجمه چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 13:51

البته با نظرشما موافقم به خام خیلیییییییییی خوشمزه س

منم موافقم اولش با خودم بعد با شما.

سارای چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:12 http://damanekhali.blogfa.com

میگن بچه را هم خوشگل میکنه( قابل توجه مامانایی که میان وبلاگ غربتی) شاید بچه ای در راه داشته باشین

نخیر، خوشگلی ربطی به بِه نداره به ژِن ربط داره.

م؛ط چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:21

حالا با این ژنتیک من و بابای فسقلی رو تصور کن

فکر کنم در مورد شما، بِه استثنا" عمل کرده. آیکون یه غربتیه حسود و ندید بدید و ایضا" بخیل.

م؛ط چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:29

حالا بعدا یه عکس سه نفره برات میفرستم تا عملکرد ژن رو متوجه بشی

میم چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:43

به خام دوست ندارم دهنم گس و کرخ میشه، ایضا تاس کباب با به
اما مربای به عجب چیز معرکه ای میشه

اون که گسه، خرمالوی کاله.
حیفتون نمیاد بِه رو می پزید؟ شیطونه می گه برم یه روایت جور کنم در حمایت از بِه خام.

elena چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:44 http://elen.blogsky.com

اصن تکتم نیست انگار یه چى کمه منم الان تو افسردگى قبل امتحانم:-(
به رو مگه خام مى خورى؟ ما فقط تو مربا و خورش ازش استفاده مى کنیم
خامش که گس هست اییییىىىىى

تکتم در حال برنامه ریزیه، ایضا" هضم افاضات من در وبلاگش.
اون که گسه، خرمالوی کاله.

elena چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 15:01 http://elen.blogsky.com

طعم گس رو به شمالى یاد مى دى؟؟؟؟
به هم گس هست...بگو خوب

نخیر، روایت داریم کسایی که بِه رو می پزند ...
تا همین جای روایت رو یادم میاد

میم چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 15:12

شما یه بار مربای به مامان پز امتحان بفرمایید میبینید که چقدر خوشمزه میشه و مشتری میشید
در روایات آمده است هر کس مربای به نخورده باشد ...
منم تا همین جای روایت یادم مونده
قبلاها خوردم به خام اما خوشم نیومده

مربای به خوردم خوشم هم میاد ولی هیچی بِه خام نمی شه. هر چی جای خودشه.

مرجان چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 15:14

به رو با گردو باید خورد، هم خوشمزه تر میشه و هم بلعش راحت تر. امتحان کنید.

همین بلع سختش هم خودش یه fun واسه خودش.

میم چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 17:39

از صدای این خواننده خیلی خوشم نمیاد اما صدای عصار خوبه یعنی تم و ریتم آهنگ و تن صدای عصارو بیشتر میپسندم .
گندم، سیب، انجیر، زیتون، به؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



گندم و سیب رو شنیده بودم، بِه هم اختراع خودم بود. زیتون روایت کیه؟

رها چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 18:46 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

بِه خیییییییییییییلی خوبه
از میوه های ثابت خونه ماست
پ.ن: تو هم هیتلری هستی واسه خودتا

آره والا!
شانس آوردید من کاره ای نشدم.

بنفشه چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 19:17

الان یادم نیست ولی فکر کنم یه پست دیگه بود! آره؟ راستشو بگو

نه اتفاقا"، از زور بی مطلبی این رو هم نوشتم.

بنفشه چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 20:43

همینطوری پیش بری دوباره پی نوشت میزنی رفتم ر ی د م بوش فلان بود! عجب دوره زمونه ای شده والاااا! جوونای امروزی چرا اینجورین آخه؟!!

من هیچ جوابی ندارم. بنفشه ست دیگه!

میم چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 23:57

من انجیر و زیتون هم شنیده بودم اما شک کردم و تو دو سه جایی که نگاه کردم انگور و انجیر و نخل و کافور بود اما خوب روایات متفاوت هستند البته به هم که اضافه شد بهشون
در مورد زیتون چیزی پیدا نکردم
میدونستید که میوه موز هم در قرآن اومده من نمیدونستم

انجیر و زیتون میوه قرآنیند، بهشتیشو نمی دونم.
کجای قرآن؟ آدرس دقیق بدید.

میم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 00:21

مقاله برای من جالب بود گفتم شاید شما هم خوشتون بیاد

http://s5.picofile.com/file/8111108726/JRM224201271791800.pdf.html

می خونمش سر فرصت.

میم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 09:33

سوره واقعه آیات 27-34

http://m3657z.blogfa.com/post-1438.aspx

راستی سلام و صبح بخیر، روز شادی داشته باشید

شرحشو خوندید. بیشتر مفسرها موز معنی کردند به دلیل اسم امروزی طلح در صورتی که در جایی اومده که "طلح به معنای اقاقیای سیال توصیفی مناسب تر و قانع کننده تر از موز باشد"
اینکه امروز طلح به عربی معنی موز می ده با چیزی که طبق لینک شما اومده، فرق می کنه. فکر کنم استفاده از این کلمه یه ذره شیرین کاری ژورنالیستی داشته توی وبلاگ.

میم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 10:32

درسته برخی از مفسرها هم در خصوص معنی طلح نظر متفاوت دارند، اما در بیشتر ترجمه فارسی که صورت گرفته موز معنی شده اما در تفاسیر این سوره نظرات متفاوتی هست که در لینک بالا کامل در موردش نوشته شده.
به هر حال چون تا به حال نهیچ وقت شنیده بودم که از موز کسی به عنوان میوه قرانی یاد بکنه برام جالب بود.

خیلی از ترجمه های فارسی طبق عربی 100 سال اخیره برای همین من مخالفم که موز توی این category قرار بگیره.
نظرم هم صائب

میم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:54

حرف حق جواب نداره


لینکتون با حال بود، یه چیز جدید یاد گرفتم. می رم دور از وبلاگ روی منبر، فکر کنند خبریه.

میم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:55

امروز اینجا چقدر سوت و کوره

امروز موضوع ندارم. راستش می خوام زود تعطیل کنم برم خونه بخوابم.

میم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 12:15

به سلامت، آخر هفته خوبی داشته باشید و حسابی بهتون خوش بگذره، شنبه پر انرژی ببینیمتون
البته اگه بادر غربتی بذاره

ممنون

ستی جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 02:20 http://dokhtarmohajer.blogfa.com

سلام مهندس عزیززززز
امروز برای اولین بار به وبلاگتون سر زدم و از سر تا ته یا از ته تا سر یه تنه همه رو کمفیکون(؟؟)کردممم
می دونم بحث سر لیدی یا جنتلمن بودن شما خیلی قدیمی شده ولی جدی مهمه
آخه به طرز فکر آدم جهت می ده که صد البته من فکر می کنم شما جنتلمن هستید ولی خوب به دنبال تایید از خودتونم
راستش دنبال تحلیل رفت فردی نیستم چون فکر می کنم شما ١٠ ، ١٥ سالی بنابه پیش سازهای ذهنیم از من بزرگتر و با تجربه تر هستید و ما فعلا باید لنگش کنیم در محضرتون
ولی جدی به نظرم مثل شما پسر کپی پدره ، و دقیقا با توصیفات خودتون دارید راه پدر تون رو دنبال می کنید
ولی من جدی تبریک می گم به همسر برادرتون چون زندگی کردن با آدم های ساده و سوتی یه جور سعادته که نصیب همه کسی نمی شه
درسته نوشته هام در مقابل نثر شما بچه گونه است ولی دوست دارم بخونید و نظرتون رو بهم بگید
ممنون

ممنون.
به عروس منتقل می کنم.
میام می خونم ولی نظر نمی دم. نظرم نمیاد.

بنفشه جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 10:19

خوشخواب چطوره؟! خبر رسیده زود تعطیل کردی رفتی 6 ساعت خوابیدی!

6 ساعت؟ فقط 6 ساعت! مگه من بچه ام. یه چیزی تو مایه های اصحاب کهف بود خوابم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد