باز هم جست و جو های عجیب غریب

آقا یکی از جاذبه های توریستی کنسول مدیریت blogsky برای من این شده که کلمات یا عباراتی که با جست و جوی اونها به وبلاگ من رسیدند رو بخونم و بخندم.


جدیداش که خنده داره ایناست.


  • پیش ساخته ساز خاله زنک (اینو خیلی دوست داشتم)
  • داستان مسواک (این یه شعر داره که خیلی باحاله، بچه دارها یاد بگیرن)
  • آخرش کش داره (باعث خجالته ولی عین این عبارتو توی وبلاگم دارم)
  • ساخت سلاح ساده کشنده در خانه (پای تروریست ها هم به وبلاگم باز شده)
  • کردن پسر دایی (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


من دیگه حرفی ندارم.


نظرات 20 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 11:59

دیگه میتونی توی افق محو بشی

آره، دقیقا".

مینا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 12:31

اینو الان یه جایی خوندم جالب بود گفتم شماهام بخونید
بچه بودم ، هروقت بابام پشت فرمون مینشست، واسم سوال بود که چرا به ملت فحش میده
از وقتی گواهی نامه گرفتم، واسم سوال شده که چرا اینقد کم فحش میداد؟

من از وقتی رانندگی کردم فهمیدم چقدر فحش بلدم و خودم نمی دونستم!

مینا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 12:37

جوابه تو خنده دار تر بود واسم.

یه بار عروس با من توی ماشین بود، بعد که پیاده شد گفت من عمرا" نمی تونستم اونجوری به نیسانیه جواب بدم. وقتی فهمیدم به نیسانیه گفتم گاریچی، خودم دهنم باز موند. اصلا" این کلمه در لغتنامه من وجود نداره!!!
کودک درونم بد جوری بد دهنه!

مینا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 12:47

از من به تو نصیحت با نیسان آبی شوخی نکن. کلا حق تقدم در هر حالی با نیسان آبیه. تا حالا سوارش شدی؟ به آدم احساس سوار شدن توی تانکو میده هیچکی جرات نداره بهت چپ نگاه کنه، حالا سبقت که بماند.

چشم!

م؛ط سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 13:03

سلام؛کودک درونت خیلی باحال و حاضرجوابه خیلی ازش خوشم اومد از طرف من یه ماچش کن؛ اگه این جستجوها رو لینک کنی در راستای اون اهداف بهتر نیست ما هم هی مجبور نیستیم بریم دوباره سرچ کنیم یادمون بیاد جریان چی بوده

سلام
باشه از این به بعد این کارو می کنم!

رها سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 13:12 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/


این خاله زنک رو که یه سری خانومای باحال بهت چسبوندن
ولی اون آخریه خدا بود
پ.ن: یه بار تو جاده رشت-لاهیجان یه نیسان آبی بدجور لایی کشید و نزدیک بود برم تو جدول! خودمو بهش رسوندم، بیلاخ دادم(حرکات نامناسب بی ناموسی با یکی از انگشتای دست راست ترجیحاً !!!) و فرار کردم!
بعد از کلی تعقیب و گریز و پیچیدن یارو توی سه راهی خشکبیجار و آروم شدن اعصابم تازه کلی ترسیدم

آره سایتشونو خوندم. یعنی م ط یه چشمه اومد فهمیدم منظورش چیه و رفتم ته و توهشو درآوردم. به قول قدیمیا، تو بدم بمیرو بدم. من لینکم بالا باشه، غربتی یا خاله زنک یا هرچی
خودت مگه وبلاگ نداری؟ برو تو وبلاگ خودت خاطره بنویس!

بنفشه سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 13:33

خاله زنکه که زیادم بیراه نبود!
داستان مسواک چی میتونه باشه اونوقت؟!!!
این کش و اینا منظور فحش های کش داره دیگه نه؟! یادم نمیاد تو وبلاگت ازین فحشا داده باشی به کسی!
ولی قسمته پسردائیه بسی جای تعمق و تفکر و تامل داره!بلدی؟!


search کن یه سری شعره که برای مهدکودکه.
داستان شغل دلالی و شبکه چهار و لگد زدن به انتهای ستون فقرات و مجری تلویزیون و گیر خودت که چرا به فلانی گفتی عزیز.
تو رو فقط باید تحویل کمیته منشور اخلاقی داد!

بنفشه خالی سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 13:48

یادم انداختی دوباره! یادته به من عزیز نگفتی؟! من بنفشه خالی بودم فقط!

بنفشه خالی خیلی بهتر از بنفشه با توپ پره!

م؛ط سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:24

من کی چشمه اومدم یعنی من الان یه م؛ط ی خاله زنک هستمیعنی غربتی دیگه مهندس م؛ط ی خودش رو دوست نداره یعنی دیگه من م؛ط ی عزیز که هیچ م؛ط جون که هیچ م؛ط ی خالی هم نیستم

م ط، م ط، م ط، م ط،م ط، م ط، م ط، م ط، صلوات بفرستید.
خوب اون پست اون روزشون جالب بود و من همینجا از همشون تشکر می کنم. کنایه شما هم خوب بود.

م؛ط سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:38

خوب من که نمیدونم چی رو میگی عزیزم؛ برام ایمیل کن آدرسش رو بی زحمت؛واقعا نمیدونما

اوگی

پدرام سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:39

پشت یه نیسان با فونت درشت نوشته یود:
همه از راننده نیسان میترسن،
من از راننده زن

همون گاریچی که گفتم!

پدرام سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:46

بیچاره پسردایییییی

آره والا

فرشته سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 16:21

آخریش:)))
پ ن:یاد داستان پسردایی افتادم که توو مدرسه بچه هارو زده بود تازه شاکی شده بود که یکی منو زده! مدیونی اگه فکر کنی از این پ ن منظوری داشتم

راستش اصلا" نفهمیدم چی گفتی.

فرشته سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 20:12

خودمم نفهمیدم چی گفتم

"من دیگه حرفی ندارم."

یاد فامیل دور افتادم

اوگیییییییییییییییییی

بنفشه سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 20:41

پسر دائیت چطوره؟!

باید به زن داییم بگم یه عکس ازش بفرسته!
الان مربی بدنسازی یه باشگاه بسکتباله توی بلاد راقیه، برای خودش کم الکی نیست بچم!

پدرام چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 10:01

سلام مهندس جان
با این "سلاح ساده کشنده" تا حالا چند نفر را نفله کردید
لطفا نحوه ساخت، چگونگی استفاده و روشهای پنهان سازی رو بصورت 103 سوال و جواب شرح بدید

ما یه گان داریم باهاش میخ می زنیم 70 متر میخو پرتاب می کنه ولی خوب خیلی ساده نیستو فقط بار یکی از بچه ها به پاش میخ زد یعنی رونشو به ساق پاش دوخت با میخ 15 سانتی!!!!!!!!!!!!!
ووووووووووووووویییییییییییییییییییی، خیلی صحنه ترسناکی بود!
خوشبختانه فقط ماهیچه هاش درگیر شد و استخونش سالم موند.
بچه پر رو دو روز بعدش هم اومد سرکار. می گفت مامانم همش حرف می زنه حوصله ام سر میره!

یک حسنا بانو هستم چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 12:17 http://hosnabanoo1.persianblog.ir/

من هم با مینا موافق هستم تو الان میتونی بری تو افق محو بشی بعد صد سال اومدم اینحا این هم طرز کامنت گذاشتنم

شما برو قاشقو داغ کن تا میرم توی افق و برمیگردم. بذار پشت دستت!

م؛ط چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 14:12

فکر کنم ایمیلهامون کنترل میشه لو رفتیم مهندس در رو

باشه در برو، من از اینور می رم تو از اونور
در مورد پیغام: من چندساله که اونجارو می خونم. کامل می دونه منظورم چی بوده و براش ok بود کاری که می خواستم بکنم چون قبلش براش توضیح داده بودم و مشکلی نداشت و برای من هم دوشواری نداشت

بنفشه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 21:15

این دستگاه خفنه زشت چیه؟!!!!!!!!!
حالا آقاهه چرا یهو برگشت نگات کرد؟!

چه می دونم والا

فرشته دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 22:08

اجازه میشه این عکسا رو تو ادامه مطلب قرار بدید؟آخه صفحه کلا بهم ریخته واسه من. احتمالا ایراد از ورژن مرورگر منه ولی اگه این کارو بکنین کلی ممنون میشم

نه واسه همه اینجوریه. blogsky خر شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد