اساتید در تمامی زمینه ها

پیامک همراه اول را در مورد بسته های اینترنتیش دیدید؟

همون که برای سیم کارتهای دایمی فرستاده؟

اسم بسته هاشو گذاشته :کم بسته"، " خوش بسته" و " پربسته"

نخندید مسخره نمی کنم این اسم بسته هاشونه. آدم یاد کلیپ سوریلند سروش رضایی میوفته و اسم زنهای کله شیری به اسم "کم شیر"، " پرشیر" و " جم شیر" و از این حرفا.

راستش وقتی داشتم متن همراه اول رو می خوندم ملت فکر می کردند دارم متنی رو از وایبر می خونم و دارم مسخره بازی درمیارم!

ما هم برای جالبی کار چندتا اسم بسته براشون پیشنهاد می کنیم شاید به کار بیاد

" سگ بسته " : سرعت بسته بالاست ولی حجمش پایینه

"خر بسته" : حجم بسته بالاست ولی سرعتش پایینه

و در نهایت "چس بسته " : فقط برای دیدن صفحه اول وبلاگ غربتی و اونهم فقط برای یکبار


ببینم منو انتخاب می کنند برای مشاوره نامگذاری بسته هاشون یا هنوز در خواب غفلت به سر می برند؟؟؟!!!!

نظرات 15 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 20:19

زیاد امیدوار نباش
این مسئولین اگر عرضه پیدا کردن نوابغ را داشتند الان وضع ما اینطور نبود
اینها فقط بلدند در حد لپ تاپ صورتیها رو کشف کنند

والا

پیشنهادهای من کاربردی تر نبود؟

پدرام پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 20:45

کاربردی بود اما باید اسم بسته آخر رو عوض کنی
در هر صورت وبلاگ مورد اشاره از اهمیت فراوانی برخوردار است در نتیجه باید اسم در خور و شایسته ایی داشته باشه

والا راستش اسم سایت خاصی مد نظرم بود گفتم شر می شه اسم وبلاگ خودمو گذاشتم.
شما هر سایتی که مد نظرتونه بگذارید.

somee جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 00:51

سلام'اولا بازگشت قهرمانانه شمارو تبریک میگم نبودید احساس غربت کردیم'این بسته ها برای منم اومد چشام چهارتا شد خیلیم خندیدم'درضمن من عاشق سروشم خعلییییی باحاله'بنظرم نابغست'چجوری اینهمه موضوعاتذباحال به ذهنش میرسه من موندم'خخخخ مخصوصا چالش آب سردو اگه دیده باشبد'قسمت asl خخخخخخخ

ممنون

تکتم (دکتر آشپز) جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 23:59

اون چس بسته بو هم میده یا بی بوست؟!
واسه منم اومده بهرحال اینا مثل تالیا و ایرانسل ید طولایی در تبلیغات ندارن. همیشه دست بالا رو داشتن و دارن. دولتی و رانت بگیرن. الانم احتمالا فقط محض سرگرمی رو به تبلیغ اوردن

طبیعت چس چه جوریه؟ خودتون قضاوت کنید.

پدرام چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 16:40

باز مذاکرات آغاز گردیده؟

به گمانم

پدرام جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 14:07

ظاهرا مذاکرات از نوعِ جلیلی-اشتونِ

پدرام یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 14:00

"بله خوانندگان عزیز من برگشتم اونم با اقتداررررررررررررررر"
کوشی مهندس جــان
اقتداررررررت این بود عایا؟

مریم دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 22:20 http://marmaraneh.blogfa.com

سلام مهندس، بسیار خوشحالم که بعد از مدتهاااااااااادوباره دیدم اومدید. انشالا ایندفعه دیگه اقامت دائم داری.

پدرام جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 22:46

هیییییییییییی

آسمانه یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 20:41


به نظر من که اسم بسته ها رو خیلی خوب گذاشتید یعنی اصلا نیاز به توضیح هم نداره خودش گویاست

خاک بر سرشون منو استخدام نمی کنند با این همه کمالات

تکتم (دکتر آشپز) سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 10:29

باز کوجا رفتی؟ از اونجا که اجانب از چادر به کمر بستن و سبزی پاک کردن لذت میبرن میخوام سوژه دستشون بدم و بگم دلم واست تننننننننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگ شده یه ماچ میدی؟

به قول کلاه قرمزی : خالی خالی ؟؟؟

پدرام دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 09:24

مگر خانم دکتر بیاد که شما از ترس سوزن یه اقدامی انجام بدی

می خواستید شما هم درس بخونید دکتر بشید.
مهندس شدی غرشو به من می زنی؟

پدرام سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 13:41

فکر کنم آقا کلاغه اومده مهندس جــان رو با خودش برده

تکتم (دکتر آشپز) یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:30

سوزن دارم
سوزنای خوب دارم

پدرام چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 21:08

مهندس جــان یعنی جیک جیک کردن با آقا کلاغه اندازه یه پست کوچیک نوشتن هم فرصت باقی نمیذاره؟
دلمون تنگ شده
یه خبری یه چیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد