این پست خواننده خاص دارد

پدرام عزیز من می دونم داری چی کار می کنی. توجز عوامل صورتی هستی که به من حمله سایبری کردی!!!

ببین دیگه توی search لپ تاپ صورتی هم وبلاگ من داره میاد.


نظرات 4 + ارسال نظر
بنفشه شنبه 2 آذر 1392 ساعت 10:35

آره به قیافش میاد!
عامل نفوذیه!

تو چه آدم فروشی!!!!!!!!!!!1
این همه میاد ازت دفاع می کنه اونوقت تو میای اینجوری می گی.

پدرام شنبه 2 آذر 1392 ساعت 11:37

اول: من که رو بازی کردم گفتم که از عوامل صورتی هستم
ولی جهت مذاکره و از بین بردن سوتفاهمات و نزذیک کردن طرفین دارم فعالیت می کنم یه چیزی تو مایه ژنو3

(از مدل لبخند دکتر ظریف عزیز)

دوم : این بنفشه خانم رو خیلی مواظبش باش نمیبینی چه بلایی سر استاد جان آورده و چطوری از راه دوستی، خانم دکتر آینده رو به فامیل شوهرش فروخت و وبلاگش رو منفجر کرد.
تازه یک برنامه خیلی ناجور هم درباه زن داداش دکتر خوشگه کشیده که نگو

یا ابالفضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض

پدرام شنبه 2 آذر 1392 ساعت 12:22

به عنوان شاهد قضیه تا کامنت قبلی رو فرستادم اینترنتم بطور مشکوکی قطع شد و پس سعی و تلاش و رایزنی های بسیار بطور مشروط وصلش کردند و گفتند از ب خانم حرفی نزنم

خیلی خطرناکه!

بنفشه شنبه 2 آذر 1392 ساعت 13:29

ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد