یکی از اصول مشتری مداری در بلاد راقیه اینه که شما نات انلی انتظار مشتریتونو برآورده کنید بات السو باید سورپرایزش کنید از سطح سرویسی که بهش می دید.
امروز یکی از مشتریهامون که تو اقدسیه براش داریم یه اضافه اشکوب نصب می کنیم رو می خواستم سورپرایز کنم با کوبیدن توی دهنش، همین.
یه عالمه باید بنویسم. حوصله ام نمیاد.
یادمه تو درسامون به این قضیه میگفتیم
نیاز های انگیزشی!
مشتری بهشون احتیاجی نداره
اما ما اینو براش درنظر میگیریم!
ولی در دفعات بعد اگه مشتری جزو مشتریان وفادار باشه، همین نیاز انگیزشی براش یه توقع میشه!
پس چه کاریه؟؟ از همون اول نکنیم
نکن آقا جان
نکن
تلمذ می کنیم در محضرتون
اصلا تو مملکت ما مشتری مداری بیداد میکنه
از این لحاظ که کلا مشتری رو به ت..مشون هم حساب نمیکنن. در صورتیکه تو اون کشورهای خاک بر سر بی ناموس به هر دری میزنن که مشتری مال خودشون باشه همه جوره باهاش راه میان که نکنه بره از رقیب خرید کنه . خیلی خرن
اینی که نوشتید تعریف بود یا تهدید؟؟؟
این تعریف بود دیگه. ایران خودمون رو عشقه اونا همشون خرن
آره خیلی خرند!