مشق2

این مشق دومه درمورد زنگ موبایل


قدیما صاحبان محصولات و خدمات اینقدر که الان در جزییات زندگی و سلیقه افراد وارد می شوند نبودند و می گذاشتند مصرف کننده بینوا حداقل در قارقار یا قیژقیژِ موبایلش استقلال داشته باشه. حالا شما فرض کن صاحبان مناصب درگیر در موضوع برجام هنوز مثل مصرف کننده معمولی تحت سلطه نباشند و بتوانند زنگ موبایلشونو خودشون انتخاب کنند.

فرض کردید؟ اگر نکردید جلوتر نرید و گرنه مسوولیت هر اتفاقی با خود شماست!

حالا که دست به فرضتون خوب شده، بازم فرض کنید که هرکدوم زنگ خاصی را ست کردند که جناب ترامپ بعد از خروج از برجام به هرکدوم زنگ می زنه و صدای موبایل برای اهل و عیال و اطرافیان به صدا درمیاد.

راضی نیستم که بدون فرض جلوتر برید، همانا سرپل صراط فرض نکنندگان باید جوابگوی این بنده پرتقصیر باشند.


  


حالا فرض های منو ملاحظه کنید:

اردوغان : اگه یادش بره که وعده با من داره وای وای وای، دل من شکسته باور نداره والا ....

آمانو : گل سنگم گل سنگم چی بگم از دل تنگم ...

روحانی : جاتم اصلا خالی نیست، دیگه پشت دستمو داغ میکنم، که تا زندم عاشق هیشکی نشم، عاشق هرکی بشم خیالی نیست ....

نتانیاهو : خورشید و بردار و بیا،آفتابی شو به خاطرم، قرارمون یادت نره، دیر نکنی ، منتظرم ...

اوباما : واسه کشتن غرورم به تو مدیونم، تو که حرمت و شکستی پای عهدت ننشستی، گرچه بازم توی نیازم لحظه هام بعد می بازم به تو مدیونم، واسه ی چشای خیسم به تو مدیونم، اینکه از غم می نویسم به تو مدیونم ...

ترزا می : یکی یک دونه و شهره شهرم، گل گلخونمو شهره شهرم، ماهم زیر ابر پاره پاره ...

ملک سلمان : (عمرو دیاب) حبیبی، حبیبی، یا نورالعین یا ساکن خیالی، عاشق بقالی سنین ...

ولادیمیر پوتین : صبحت به خیر عزیزم با آنکه گفته بودی دیشب خدا نگه دار ...

شی جین پینگ : یک دل میگه برم برم، یک دلم میگه نرم نرم، طاقت نداره دلم بی تو چه کنم ...

امانوئل ماکرون : آهوی دست زنگاری، آهوی دشت زنگاری، تویی که میگی دوستم داری میری و سراغم نمیای به کی منو اینجا میسپری ...

آنگلا مرکل : ازم نخواه با تو بمونم، تو هیچی از من نمی دونی، اگر بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمی مونی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
پدرام شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 21:40

سلام بر مهندس جان دست بقلم
جالب بود
البته از چند جهت
اول: خود موضوع
دوم: اینکه مهندس جان دست به آچار چه اطلاعات سیاسی خوبی داره و اسم کوچک همه سیاستمداران رو بخوبی بلده
سوم: حفظ بودن این همه ترانه نشانه دیگه ای از زوایای پنهان مهندس جان را آشکار نمود

سلام بر پدرام عزیز
مثل همیشه لطف شماست

الی دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 23:25 http://elhamsculptor.blogsky.com

"موگیرینی" جا موند
یه ترانه خوشکلم برا اون بنویس یه وقت ناراحت نشه

دیگه چیزی ب ذهنم نمی رسید برای همین اضافه نکردم.

عفیفه خاتون سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 03:31

خداییش چه همه اطلاعات سیاسی و چه همه آهنگ حفظی
من نصف آهنگارو نشنیده بودم ربط اسم و آهنگو که اصلا نگوووووو

کمالاتم یکی دوتا نیست که خواهر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد