برید در کوچه خودتان دعوا کنید

جهت تنویر افکار عمومی :


وبلاگ من جای دعوا، شفاف سازی، گیس و گیس کشی، ریختن پته همدیگه روی آب، تایید گرفتن یا تکذیب شدن از طرف غربتی و امثال آن نیست.

دنیای مجازی برای من محل درآمد یا ابزاره، بنابراین نظراتی که اینورو اونور می ذارم برای تایید یا علاقمندی به دوستان مجازی نیست، برای جلب بازدیدکننده است.

من کوچکترین اعتمادی به دنیای مجازی ندارم. بنابراین به وبلاگ، صفحه مجازی، دوستان مجازی به عنوان آدمهای واقعی نگاه نمی کنم.

به نظرم دوستان و داستانهای مجازی فقط داستانند، چون خودم 99% مطالبم داستانه!

هر کی هرجور هست برای خودشه، وای به روزی که تشت رسوایی من از پشت بام بیفته!!!!!!!!!!!


شایدم دارید از من استفاده ابزاری می کنید؟ از خودم دیدگاهتون ابزاری تره یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای شیطونا!

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 22:53

حالا نمیشه همینجا کمی دعوا کنیم
قول میدم دهان هامون رو ببندیم که زورمون زیاد بشه

اگر این شرطتو قبول دارید، اوکی بیاید دعوا کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد