غربتی درسخوان می شود یا آداب الدراسه فی مدرسه الآزاد1

این مدتی که نبودم یعنی بودم بی رنگ بودم کلی کار کردم که قابل عرض نیست. یکی از کارهام شروع به تحصیل بود. دیدم هرکی از راه میاد دکتره. منم گفتم از کمالات چی کم دارم؟ یک برگه فوق لیسانس. بنابراین در اولین اقدام با همکاری دوستان و آشنایان  به همراه دو عدد مداد با نوک نرم، یک عدد پاککن و یک عدد تراش آرایش (الان دیگه تراش معمولی تو دست و بال کسی پیدا نمی شه) در جلسات کنکور حاضر شده و با کمک مرحوم هاشمی در دانشگاه آزاد مجاز به ادامه تحصیل شدم.

 

 

آقا من کلا دنبال راحتی بودم و یک برگه مدرک، بنابراین واحدی را انتخاب کردم که نزدیک خونه بابای غربتی اینا بود و از کرم دانشگاه همین بس که اجازه صادر فرمود و منم همونجا رفتم دانشگاه. خوبیش اینه که برای اولین بار در زندگیم از وقتی که از خواب بیدار میشم تا وقتی که پیاده برسم سرکلاس کلا یک ربع وقت لازم دارم (مدرسه هم اینقدر نزدیک نبوده به خونه)

این خوبی قضیه، بدی قضیه اینه که تا ساعت 11 ساعت بیداری من زده نمی شه و جزوه یا مطالبی که سرکلاس می نویسم، نه تنها مفهوم نیست،بلکه بعضی اوقات باعث شرمندگیه. دفعه آخر یکی از خانمهای همکلاسی عباراتی در جزوه هام پیدا کرد که در اوج عصبانیت هم نمی گم. بنابراین سریعا در حضور جمع مسوولیت هر مطلبی در جزوات قبل از 11 صبحو از خودم سلب کردم و خلاصصصصصصصصصصص.


پی نوشت : اوضاع دانشگاه ها ، سواد، کیفیت آموزشی، کیفیت دانشجوها افتضاح شده

پی نوشت 2 (قابل توجه جناب الموتی) : فعلا فعالیت در زمینه مطرح شده صورت نمی دهیم. پیشنهاد می کنم با سایر فعالین در این زمینه مشورت نمایید.

نظرات 14 + ارسال نظر
لیشام سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 16:57 http://www.lisham.com

ایشالا دستت برسه به زری

ممنون، شما هم با عمه عطار محشور شی مهندس

سارای دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 09:26

موفق باشی

پدرام دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:32

دکتر مهندس جــان سلام
تبریک
برای روز دفاع خبرمون کن

من دفاع نمی کنم، یا حمله می کنم یا مذاکره!

سارای دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:56

هااای غربتی سلام
چه عجب پیدات شد اینورا

هنوزم پیش ساخته میسازید یا نه

خب اگه پیش ساخته است که دیگه شما نمیسازینش
اصلا ولش کن/ یه سوال
خودت ترجیح میدی توی پیش ساخته زندگی کنی یا بعدا ساخته؟

دو سال قبل گفتی متری 1100 الان چند شده؟
مرسی

سلام
پیش ساخته
الان دیگه کار نمی کنم ولی حداقل 60% گرونتر شده

سارای دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:58

آغا شما نقدی کار می کنین یا شرایط هم دارین؟


فحش نده / جواب بده

ضمنا اینستا اگه داری آیدیتو بگو به هر حال مای بخ بخ از مریدان سال های دراز شماییم

قدیم که کار می کردیم فقط نقدی، پیش ساخته جوریه که یک دفعه کار تموم میشه و طرف میره تو خونه. مثل خونه معمولی نیست که اگر تعهداتشو عمل نکرد کارو متوقف کنی.
اگر پولو گرفتی، گرفتی. اگر نه بستگی به کرم خریدار داره!!!!

آسمانه سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 13:05

آفرین غربتی درسخون همین خوندن درس تو دانشگاه با وضع افتضاح هم همت بلند میخواد
چرا دیگه پیش ساخته کار نمیکنین ؟ کارتون خیلی باحال بود که

پدرام سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 18:58

دکتر مهندس جــان سلام
کجایی استاد
بیا از دلتنگی رهایمان کن، رهااا

پدرام یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 14:07

دکتر مهندس جــان سلام
کم پیدایی
روزه بردتت
امیدوارم امسال طلسم شکسته شده باشه و کلی افطاری دعوت شده باشی
بی خبرمون نذار لطفا

م.چ سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 14:41 http://rahaei1400.blogfa.com

خب نتیجه ش چی شد؟

داستان با پایان باز نوشتیم.

پدرام دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 19:20

مهند جــان سلام
خوبی؟
درس ها خوب پیش میره ؟
جلسه حمله پایان نامه کی ه؟

سارای شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 11:17

یعنی ایقد غرق درس شدی که ایورا نمیای؟؟/؟

پدرام چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 13:01

دکتر مهندس جــان سلام
خوبی؟
اوضاع ردیفه؟
دلمون تنگ شده یه چیزی نویس
چقدر بیایم اینستا عکس ببینیم آخه

پدرام چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 13:49

سلام مهندس جــان
خوبی؟
اوضاع بر وفق مراده؟

پدرام جمعه 15 دی 1396 ساعت 14:14

مهندس جــان سلام
امیدوارم خوب و خوش باشی

ممنونم که اینقدر محبت دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد