در غربتستان جمعه عید است

از آنجاییکه ماه پر فیض و برکت رمضان برای روزه داران به اندازه یکماه می گذرد و برای روزه خواران به اندازه پنج ماه، طبق معمول به کارشناس دینی منزل که همان بابای غربتی است رجوع کردیم.

ایشان که به دلیل سن و سالشان روزه داری در این گرما برایشان سخت است به میزان قابل توجه 6 کیلویی لاغر شده اند و اندازه دو قاشق از شکم مبارکشان کسر شده است به نظر کلافه بودند و آماده بودند که اجتهاد جدیدی بفرمایند. لذا فرمودند که مگر می شود در تابستان با این روزهای طولانی رمضان 30 روزه باشد؟ 28 روزه می شود ولی 30 روزه نه!!!!!!

لذا ایشان جمعه را عید اعلام کردند و فرمودند من دیگه جمعه روزه نمی گیرم گفته باشم. ما که فامیل خداییم، فکر کنم بابام با خدا شوخی دستی هم داره!!!!


بنابراین در همین جا مثل مجید ظروفچی در فیلم سوته دلان که بهش می گفتند اون تقویم باطله است و قبول نمی کرد و می گفت : "من جمعه ام جمعه آقامه، شنبه ام، شنبه آقامه"

منم در همین جا اعلام می کنم "منم ماه رمضونم ماه رمضون آقامه عیدم عید آقامه"

نظرات 20 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:15 http://newsme.blogsky.com/

جالب بود

پدرام پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 18:08

مگر پدرجان گرامی فتوا صادر کنند تا این مهندس جــان عزیز ما رو شاد نمایند.
پس براساس این فتوا ما فردا به طور آشکارا به روزه خواری میپردازیم تبعات حاصله برعهده مهندس جــان عزیز و ابویی گرامیشان می باشد.
خانم دکتر شما شاهد

اصلا" الان که عیده شما هر کاری دوست داری بکن فقط چیییییییییی اسراف نکن.

مهندس جان شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 18:08 http://mohandesjan.blogsky.com

salam aghaye ghorbati
khubin?
fekr mikardam weblog ro hazf kardin!
ye moddat post nemizashtin, baadesh ham ke vaghti umadam neveshte bud weblogi vojud nadare!

دیگه غربتی گری اصولی داره یکیش همین رفت و آمد بی دلیله

مهندس جان شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:42 http://mohandesjan.blogsky.com

با اجازه لینکتون کردم

پدرام شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:11

مهندس جــان پس کجایی
حتما باید بیام مصدع اوقات بشم
خب بیا یه پست خوشگل بنویس دیگه
خانم دکتر شما حداقل بیا دعواش کن

مهندس جان شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 01:12 http://mohandesjan.blogsky.com

فکر کنم اشتباه شده پدرام!

پدرام دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 21:19

چی اشتباه شده مهندس جان خودخوانده؟

مهندس جان شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 01:26 http://mohandesjan.blogsky.com

هیچی من اشتباه کردم فکر کنم ،یا شاید هم منگل شدم
همه اینا به کنار ما اومدیم اینجا که اصلا اپ نمیشه تو کامنتاش کامنت رد و بدل می کنیم

پدرام یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 18:16

مهندس جان خود خوانده زیاد تعجب نکن، اگر پست های قبلی رو نگاه کنی متوجه میشی که بخاطر خوش آب و هوا بودن این وبلاگ ، دوستان معمولا اینجا دور هم جمع میشن و گپ و گفت و این چیزها، البته زمانی که زیاد شلوغ بازی دربیارم صاحبش میاد دعوامون میکنه که بریم سر کوچه خودمون، ولی چون مهندس جــان مهربونه و فامیل خداست ما دوباره جذبش میشیم.
مهندس جــان ببخشید زیاد شلوغ کردم ولی باید برای این مهندس جان خودخواتنده توضیح میدادم که معذب نباشه

j.a یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 18:53 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

ایکاش بازهم بنویسید....
چندتا ازمطالبتونو برای خانواده خوندم...
یکیش دندون مصنوعیه بود:-)
یکیشم پیجامه ای که تو ظرف آبگوشت بوده...
امروز رسیدم به صفحه یازده

پدرام شنبه 21 آذر 1394 ساعت 13:07

مهندس جــاااااااااااااااااااااااااااااان کجااااااااااااااااااای

پدرام پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 13:45

مهندس جــان حداقل بیا یک کلمه بنویس برو، فقط "یک کلمه"

مهندس اصلا" حال و حوصله ندارم. شاید توی اینستاگرام شروع کنم به نوشتن. اطلاعات براتون می ذارم اگر این کارو کردم.

پدرام جمعه 18 دی 1394 ساعت 20:44

ای بابا مهندس جــان، امیدوارم ناشی از مشکلات مهمی نباشه. خلاصه بعد از این مدت شما رو جزء دوستان خودم میدونم البته اگر افتخار بدید.
آرزو میکنم مشکلات رو پشت سر بگذاری و دوباره روحیه ات برگرده
من مهندس نیستم، فحش نده لطفا

تکتم شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 00:51

کجایی؟؟؟

پدرام پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 22:43

مهندس جان سلام
خوبی؟ اوضاع و احوال مرتبه؟
از خودت یه خبری بده دوست جان

پدرام چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 14:04

سلام مهندس جــان
سال نو مبارک
امیدوارم روزهای خوب و خوش همراه با سلامتی و جیب پر پول داشته باشی

پدرام یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 23:07

سلام مهندس جــان
روزها چرخید و دوباره رسیدیم به ماه رمضان، ماه رمضونی که آخرین پست این وبلاگ رو نوشتی
پستی بنویس، سخنی بگو، غری بزن، باور کن دلمون تنگ شده

تکتم دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 18:01 http://drashpaz.persianblog.ir

بترکی یک سال شد کجایی؟؟؟

غربتی خوان سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 12:49

غربتی جان کجایی؟دلمون برات تنگ شده

پدرام پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 10:58

مهندس جــان بیااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد