غربتی غربتی می شود

سلام


چند مدتی است که چراغ وبلاگ بدجوری خاموشه ولی خوشبختانه خانمها یا آقایونی هستند که به عنوان دانشجو یا همکار سوالاتی مطرح می کنند. شاید به نظرتون غربتی بازی بیاد ولی به نظرم بد نیست مواردی را بیشتر شرح بدهم.


اگر دانشجو هستید، خودتون بهتر می دونید دوره تیر و کمان سنگی گذشته و استاد و تلمذ و اینها مال قدیمه. آدم سر کلاس میره چون استاده که نمره می ده و فقط از تجربیاتش استفاده می کنه وگرنه هرچی استاد میگه توی کتاب و مقاله و سایتهای آموزشی وجود داره. برای همین اگر انتظار دارید کسی شمارو از طریق ایمیل یا وبلاگ یا سایت آموزش بده کمی قدیمی فکر می کنید.

کلمات کلیدی رو پیدا کنید سرچ کنید بقیه اش هم دیگه وقتی دانشجو هستید حله یعنی اینقدر هوش و استعداد دارید که بتونید موضوع را پیدا کنید.

اگر همکار هستید که دیگه من حرفی ندارم. به بند بالا مراجعه فرمایید با در نظر گرفتن اینکه شما تجربه کار عملی را دارید و خیلی ترس های شما ریخته شده.

نظرات 6 + ارسال نظر
پدرام جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 10:23

به به ، به به
مهندس جــان قربتی
چه عجب، چه کنیم با این همه خوشی
حالا کی فکر کرده میتونه از زیز زبون مهندس جــان حرف بکشه زهی خیال باطل

آسمانه یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:07

سلام
دیگه نمیگم چه عجب آخه این روزها همه کم پیدا شدن
این دانشجویای عزیز شاید میخوان باب صحبت رو باز کنن خب

داستانهای یک فروشگاه پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 21:37 http://mehrdad1530.blogsky.com

سلام
لطفا ادرس را در لینک تغییر دهید
ممنون از لطف شما

سلام

عوض کردم به جان ابولفضل همون دفعه اول عوض شد. شما کلیک بفرمایید. البته منت گذاشته کلیک بفرمایید.

نازگل چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 08:49

خانمید یا اقا؟

پدرام پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 08:45

عوض کرده، عوض کرده
آقا من شاهد
همون روز اول کلیک کردم ، موفق به بازدید وبلاگ خواندنی داستانهای فروشگاه شدم

تکتم (دکتر آشپز) یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 00:38

هه هه هه فکر کن این نازگل طفلک میخواد جواب سوالی رو بدونه که یه عمره ملت سرکارشن !
ولی من جدی جدی داشتم فکر میکردم آقا کلاغه پیدا کردی!!!!

هی خواهر هی خواهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد