خاطره دزدی 13-بچه های فامیل دکتر چوبکی اینا

یادتونه از نوه خواهر دکتر چوبکی نوشته بودم که رفته بوده سفره آبروریزی کرده بوده. دکتر چوبکی می گه پسرک مریض شده بوده و پیش مادر بزرگش بوده.

خواهر دکتر هم که شیمی درمانی می کنه و خوب اولین تاثیرش از دست دادن مو و ابرو و مژه هستش. خلاصه دکتر می گفت من رفتم خونه خواهرم و دیدم پسرک و خواهرم با هم دراز کشیدند و دارند تلویزیون نگاه می کنند، خواهرم هم پسرک رو باد می زنه چون تب کرده بوده . دکتر هم می ره سر خواهرشو ماچ می کنه و بهش می گه چطوری کچلللللللللللللل؟ یک دفعه پسرک با همون حال نزارش داد می زنه، نگوووووووووووووووو، خوشگلههههههههههههههههههههههه.


دومیش از پسر دکتر چوبکیه. آرین که کلاس دوم بوده یک روز میاد پیش باباش و بهش می گه کَسی که " کُش جاکُش" باشه چه جور کَسیه؟ دکتر هر جور جمله رو اینور اونور می کنه نمی فهمه بعدش به پسرش می گه بچه جان چیزی رو که دیدی بنویس ببینم چی می گی. آرین هم می نویسه فلانی " ... کش ج ا ک ش " است!

قیافه دکتر هم


آخرش هم کَسی نفمید موضوع رو چه جوری به پسرش توضیح داده؟


نظرات 26 + ارسال نظر
پدرام چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 19:03

مسلما با سختی بسیار، البته بازهم نتونسته مفهوم رو برسونه
چون این از صفاتیه که فهمیدنیه، توضیح دادنی نیست
ببین تو رو خدا آدم رو مجبور میکنی چی ها بنویسه
خدا انشاا... همه را به راه راست هدایت کنه

آره والا اینا جز صفات حسیه

مریم چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 21:25 http://marmaraneh.blogfa.com

وااااااای

حدیث... پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 03:16 http://www.salomah.blogfa.com

با عرض سلام

منم جزو خواننده هاتون شدم

به سلامتی

میم. پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 12:52 http://i-am-mim.blogsky.com/

خدا به آدم از این نوه ها یه دو جین قسمت کنه... نازی... نگووووووووو خوشگلههههههههه

منم خیلی از پسرک خوشم میاد. خیلی تخس و مهربونه

سارای جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 01:18 http://damanekhali.blogfa.com

معلم ادبیات دوم دبیرستانمون میگفت توی یه مدرسه دیگه دانشآموزیاودمده پیشم و با یه کلمه که روی کاغذ نوشته و گفته خانم این کلمه را تلفظ کنید.. حالا چی بوده "دیوث"... میگفته خانم یعنی چی؟ به هر کی نشون دادم نمیفهمه یعنی چی؟ البته منم الان معنیشو نمیدونم.. هر کی بلده ترجمه کنه لدفن

منم سوم دبیرستام همه این فحش ها رو از توی فرهنگ معین یاد گرفتم. خیلی ها معنی دقیقسو نمی دونند فقط می تونند فحشه.

خانم سین جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 17:11

غربتی جان!
از مهندس بنفشه خبر نداری؟
یه مدت اینترنت نداشتم الان اومدم میبینم وبلاگش تغییر ماهیت داده کلا!!! گفتم شاید من آدرس رو اشتباه میزنم، اما از تو لینکهای شما هم که رفتم دیدم به همونجا میرسه...

بنفشه خانم بفرما یکی از دوستات

بنفشه جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 19:15

چاکر غربتی

ما بیشتر

خانم سین شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 00:47

ای بابا بنفشه خانوم کجایی پس؟ من که کلا اهل کامنت گذاشتن نیستم اومدم اینجا دنبالت می گردم!! وبلاگتو فروختی؟! :D

بنفشه شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 14:21

با عذرخواهی خدمت غربتی جان
ببخشید این خواننده های ما توپشون افتاده تو وبلاگ شما انگار! دفعه بعد پاره کن! توپشونو عرض کردم!
سین جان: بی پولی فشار آورد فروختیمش رفت! پولشو بزنم به زخم زندگیم!

چشم.

آسمانه شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 23:53 http://asemaneh2007.blogfa.com

میشه دکتر چوبکی واسه منم توضیح بده من الان نفهمیدم اون چه کلمه ای سانسورش کردین؟

هماهنگ می کنم توضیح بدن به شما

م؛ط یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 10:20

سلام عزیزم خوبی؟عرض ادب و ارادت‏!‏ موفق باشی

ناری یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 18:26

این که چیزی نیست بنفشه جون تازه منم هرکار میکنم نمیتونم واسه دکتر تکتم پیام بذارم یا نظر بدم

م؛ط پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 14:00

سلام خوب میبینم که اوضاع بروفق مراده و ایمیل ها میرسن؛خوشحالم کردی ممنون

پدرام یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 09:23

مهندس جــان ما همچنان در انتظارخوندن بخش دوم پست "همه غربتی هستند مگر غیر آن ثابت شود" هستبم

تکتم (دکتر آشپز) سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 00:46

بهترین منبع برای فهمیدن معنی فحشها فرهنگلغات و از همه بهتر دهخدا است! امروزه اینترنت هم میتونه کمک کنه.
ناری بی معرفت دروغ نگو وبلاگ من نظر گذاشتنش حتی کد هم نمی خواد!!!!

پینوشت : بنفشه چند فروختی؟ اگر قیمت خوبه منم فروشنده ام

میم. سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 10:22 http://i-am-mim.blogsky.com/

یک حسنا بانو هستم سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 12:51

سلام حالا من بعد قرنی اومدم اینجا ببین چه خاطره ای هم راه انداخته ها . به لطف اینترنت دیگه این روزها هیچ چیزی معنی نکرده نمیمونه . تو خوب هستی ؟

سما چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 23:27

سلام غربتی جان چقد دلم برا نوشته هات تنگ شده بود .
عجب پسر نازنینی خدا حفظش کنه پسر منم یه نموره همچی مثل این آرین خانه. حفظیاتش خیلیییییییییییییییی خوبه مخصوصا کلمات اعلا

بنفشه دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:17

پیــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــی کوشـــــــــــــــــــــــــــــــی!

آسمانه سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:57 http://asemaneh2007.blogfa.com

وبلاگتون خوب نیست اینقده سوت و کور باشه ناسلامتی غربتی هستید ها

مریم سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 12:47

شما خوبی؟هستی؟نیستی؟

پدرام سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 14:10

سلام
دیدید بالاخره "UP" شد

Asghari چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 12:18

ای غربتی ای ستاره سهیل... ای در دوردستهای غیر قابل دستیابی....بابا بیا یه چیزی بنویس... بیا به ما بگو مهندس... ولی بیا عزیز جان!!! دلمون واست تنگ شده خب!

می دونی چیه دیگه حوصله نوشتن ندارم. نه اینکه بدم بیاد. آدم دمدمی مزاجی هستم الان دیگه وبلاگ جذابیت اولیه رو برام نداره.
یعنی اینقدر آدم بی خیری هستم.

asghari چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 21:37

بنفشه بانو که پیچید و پیچوند...شمام که بله...هی روزگار... باشه غربتی جان، باشه...

بنفشه پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 12:38

اصـــــــــــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــــــــــــــــــــــری جـــــــــان!!!!!!
یــــــــــــــــــــادم نمیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد وبلاگ منو خونده و نـــــــــــــــــــــــــــــظر داده باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشــــــــــــــــــی!!!!! هــــــــــــــــــــــــــــــــــــان!!!!!!!؟!؟!؟!؟ بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!


ببخشید غربتی جان یهو خون دَویـــــــد تو صورتم!

asghari جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 18:01

با اجازه صاحب خونه
بنفشه خانوم جان، اینکه تو وبلاگت نظر نمی ذاشتم یعنی نمی خوندمش؟ من علاوه بر اینکه وبلاگتو میخوندم بخشهای مربوط به پدر بزرگوارتون رو با صدای بلند برای همکاران هم می خوندم تا فیض ببرن! به همین سوی چراغ قسم! باور نداری آدرس بدم بیا از همکارام بپرس. محل کارمون نزدیک همه (منم تو میدون انقلابم)
بازم با عرض پوزش از غربتی جان که تو وبلاگش معاشرت می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد