نظرسنجی

عکس های دنباله رو لطفا" نگاه کنید.


به ترتیبی که خوشتون میاد برام لیستش کنید توی نطرات. مثلا" عکس 1، عکس 5، عکس 2 و ...

اگر هم خوشتون نیومد هم بنویسید جواده یا رنگش بده و از این مدل نطرات


راستی بنویسید که کنسولشو دوست دارید یا نه یا کدوم طرفی به نظرتون جالب تره؟


فک کردید مفتیه میاید وبلاگ می خونید؟ می خواید مفتی مفتی برید؟ تازه از نظر شرعی هم پرسیدم اگر این پست رو بخونید و رای ندید اون دنیا زگیل درمیارید.

اینجا سر چهارراهِ رای بگیریه!!!!


 

 



 


















دقت کردید این سوراخ لوله بخاری در عکسها چه نقش استراتژیکی بازی می کرد؟


راستی قابها همگی چوب روسی هستند.


نظرات 48 + ارسال نظر
آویسا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:49

آیینه های چوبی همشون عالی بودن، نمیشه انتخابشون کرد.
اما هیچکدوم از کنسولها رو دوست نداشتم، با اینکه ترکیب چوب و شیشه بودن اما ی جور ناهماهنگی بودن....

مرسی
ممنون که نظر دادید

asghari جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:50

1- عکس دوم
2- عکس اول
3-عکس ششم
عکس سه و چهار و پنجو دوست ندارم. باهاشون ارتباط برقرار نمیکنم. راستی اینا چنده؟ من هنوز واسه خونه ام آینه نگرفتم... چند اوشروق مهندس؟؟؟

یاد کتاب های عزیز نسین افتادم!

asghari جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:57

جات خالی غربتی جان. در راستای خود تحویلی امروز مثل مهندس بنفشه یک ته دیگ ماکارونی خیلی خوشگل و خوشمزه درست کردم و همشو تنهایی خودم خوردم. اصلا هم عذاب وجدان کالری نگرفتم!!!

شما وبلاگ نداری، با نظراتت باعث آزار جماعت وبلاگ نویس می شوی؟

پدرام جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 21:22

کنسول ها همه یه مدل هستد فقط اولی رو برعکس گذاشتید
آینه اول و پنجم یه مدله فقط اولی حاشیه اش با چوب کار شده که بنظرم زیباتر از اونیه که با آینه کار شده
آینه مستطیله هم خوبه
بقیه آینه ها هم خوبند فقط باید خریدار براساس مکان نصب از بین شون انتخاب کنه
با توجه به کمی جا کنسول هرچی نازکتر باشه بهتره ولی برای اینکه این نازکی کارآمد باشه بهتره یه کنسل دیواری طراحی کنید
در انتها از دکتر چوبکی عزیز بخاطر این طرح ها زیباش تشکر کنید

ممنون ولی من می خواستم به نظر خودتون بچینینشون نه اینکه تحلیل کنید.

مریم جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 23:01 http://marmaraneh.blogfa.com

دومی و ششمی را دوست داشتم، سومی نه مثل آینه شکسته میمونه، چهارمی و پنجمی جوادن، میز اولی هم خیلی دوست داشتم.
قراره از اینها به ما کادو بدی نظر میخواهی؟ میشه به جاش از اون تخته گوشتها به من بدهی؟

نخیییییییییییییییییر

آسمانه شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 00:29 http://asemaneh2007.blogfa.com

عکس اول و دوم و سوم به ترتیبی که گذاشتین دوست داشتم بعدش عکس پنجم و ششم و اخر عکس چهارم
مدل کنسول دومی بهتر از اولیه اما به قشنگیه آینه نیست نمیدونم شاید چون چوب هردوتاشون از یه نوع باهم قشنگ نشده

ممنون

محبوب شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 01:49

سلام...
آینه ها واقعا قشنگ بودن. مخصوصا که طرح شمسه هستن. به نظرمن به ترتیب
2
4
3
1
5 و نهایتا 6. البته 6 قشنگه و خودم این مدلی دوست دارم ولی حس کردم به طرح های تو بازار شبیه تره و بقیه کمی جدیدتر بودن برای من..
ترکیب کنسول ها رو به نظرم خیلی به آینه ها نمی اومد. البته بجز 3 که کار جالبی بود.

ممنون، زحمت کشیدید.

مریم شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:38

عکسهای
1
2
3
6واقعاخوشگل ان

ممنون از نظرتون

شیرین شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 10:07

سلامممممم
آینه اولی قشنگه دومیم بدنیست
کنسولا رودوس نداشتم نمیدونم ایرادش چیه ولی به آینه ها نمیان
کنسولا وقتی دوتا مثلثش بالا باشه بهتره
آینه چهارمی قطعاتش خیلی کوتاه وپهنه
بنظرم اگه باریکتروبلندتربود نمای بهتری داشت
خب خیالمون راحت شد هم میریم بهشت هم زگیل نمیزنیم

ممنون، به جواب پدرام عزیز مراجعه کنید در مورد زگیل

پدرام شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:04

از نظر زیباشناختی
1
2
6
5
4
3
ولی از نظر کاربردی 6 مناسبتر است

رضایت حاصل شد مهندس جــان؟ دیگه زگیل درنمیارم

آفرین
زگیل رو گارانتی کردید وی نیش مار غاشیه رو نمی دونم والا

بنده عذاب وجدان دار خدا! شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:15

عکس اول، یا آینه کنسول اول. ولی کاملن ممکنه من تحت تاثیر تنظیمات عکاسی صحنه باشم تا خود محصول. به هر حال انتخاب زاویه نور محیط رو تعدیل و حتی غنی ! کرده. ولی واقعن این چه جور عکاسیه؟ سوسک کردین محصولو که!

بنده خدا، شما وارد وبلاگ غربتی شدید، غربتی ها ته هنرشون همینه!

میم. شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 12:39 http://i-am-mim.blogsky.com/

خوب اگه قراره به من هدیه بکنید یک رو با کمال میل قبول میکنم البته بدون این کنسول... به نظرم چون یه جورایی ظرافت و نقش و طرحی که توی قابها کار شده به سادگی و زمختی کنسول نمیخونه... مثلا به سلیقه من این کنسول بیشتر به قاب شماره 3 میاد... راستش بهتر از این نتونستم منظورمو برسونم... کلا قابای چوبی رو دوست داشتم و حالا ترتیبشون...
1
6
2
3
4
5
حالا شماره یکو میدید به من

هیچ کدوم!
شما مراقب باشید یک وقت ازتون همین هارو نخوام!

میم. شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 12:42 http://i-am-mim.blogsky.com/

راستی یه چیزی... کنسولتون اگه بزرگتر باشه به عنوان میز خیلی دوست میدارم

فکر کلی هم همینه

زهرا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:13

سلام و خسته نباشید
کلیت طرح ها به نظرم زیبا بودن جای احسنت گفتن داره.
اینه های چوبی به ترتیب
2
1
3
و در نهایت اینه با قاب چوبی مستطیل رو پسندیدم
اینه های خالی به ترتیب
2
1
کنسول ها به اینه های چوبی میان اما جای کار دارن و ارزش داره بازم براشون طرح های جدید زده بشه

مرسی

ماهی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 15:53

1)عکس دوم
۲) عکس اول
بقیه هم خیلی جالب نیستن، کنسول هم اون حالتی که تو عکس دومه. ولی حالا یه چیزی، خب چرا اینا رو به دیوار نزنیم؟!
یا مثلا بیضی باشن به صورت عمودی بذاریم خیلی خوب میشه مخصوصا آینه چوبی ها :)

ممنون، کنسول و آینه به هم مربوط نیستند، دو تا موضوع جدا هستند.
می شه آینه ها رو به دیوار زد بجز قاب مستطیلی که مهار خوبی می خود چون سنگینه

نجمه شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 15:55

عکس 2
عکس 1
آینه هایی که خیلی تکه تکه اند و ضلع زیاد دارند رو خوشم نیومد چون کاربردشون کمه
شاید روی چوب های تیره تر کار می کردین بهتر بود.
فقط یه سوالی روی کنسولش شیشه است؟
به هر حال برای من عکس 2 رو بفرستید ازش خوشم اومد

بله،روی کنسول شیشه است.

ناری شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 22:58 http://nariaa.blogsky.com/

1قشنگه
2 شیکه
5 رو برای خونه هایی با معماری خاص میپسندم
ولی واسه اتاق خودم 3 باحاله مثل چرخ گاری میمونه
چهار یکم شبیه این کارایی شده که معمولا ادما با وسایلای اضافه میسازن
پس
1
2
5
3

مرسی

سما یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 00:55

سلام بر غربتی عزیزتر از جان والا همشون خوشکل بودن اما من به تر تیب از یک,چهار,دو و سه بیشتر خوشم اومد .واقعاًدست مریزاد طرح های بسیار زیبا و چشم نوازی هستن دست خودت و دکتر چوبکی درد نکنه

من فقط عکس گرفتم. طرح از دکتر چوبکی بوده، اجرا هم از بر و بچ بود.

پریسا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 01:02

سلام عکس 2 عکس3 عکس1 عکس 4 همشون در کل خوشگل و ناز بودن اما کنسولا من دوسشون ندارم

ممنون از نظرتون

سارای یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:04 http://damanekhali.blogfa.com

2
6
4
1
3
5
اینها بدون کنسول... کنسول ها شبیه میز اتو یا میز چرخ خیاطیه... ببخشید ها...
من که جنس و رنگ چوب ها رو نمیشناسم ولی از رنگ های ابلق خوشم نمیاد .. مثلن دومی که انتخاب اول منه اگر تیره یکدست باشه یا روشن یکدسته بهتره

مرسی

Sara یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:25

Man nemikham zigil darbiaram:( vali aksa baz nemisheh

شما راهی نداری، زگیل رو درآوردی!

لیلیوم یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:59

آینه ها همه خوبن
کنسولها رو دوست ندارم

مرسی، خیلی ها کنسول رو دوست نداشتند.

رها آفرینش یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 13:11 http://rahadargandomzar.blogsky.com

کارهای عکس اول و دوم هم آینه ها خیلی قشنگند و هم کنسول که در دو جهت قابل استفاده است جالبه، بقیه مخصوصا ا نهایی که آینه کاری دارند آدم رو یاد ساندویچی های بیکلاس می اندازه، ممنون که ما رو لایق نظر دهی دونستید، ما هم هنر مندیم هاااا، اون مار غاشیه رو نمیشه بیخیال شین حالا!

مرسی، نه نمی شه، ما فامیل خدا هستیم.

نجمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:30

رو آینه هاتون قیمت بذارید، شاید خریدیم

من قیمت تولیدکننده وطراحی رو می تونم بدم چون مغازه دار گرونتر می ده اگر خواستید انتخاب کنید و email بذارید که شماره تماس بدهم.

مرجان یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 16:32

همه کارهاتون قشنگه ولی کارهای 2 و 4 فوق العاده اند و بعدش 1و 5 و 3 خوبند ولی نه به نسبت اون دوتا . اونا واقعا زیبایی خاصی دارند البته کنسولها بدون رویه شیشه و با طرح چوب هماهمگیشون فوق العاده میشه
من خواننده خاموشت بودم ولی ترس از زگیل آدمو چقدر فعال میکنه !

آره والا، این زگیل بد چیزیه!

حاجی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 17:06

هیچکدوم

اینم خوب بودا، بلاخره کسی هست که اصلا" سلیقه اش با هیچ کدوم جور نیست.

م؛ط یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 21:00

سلام عزیزم عکسها روی گوشیم باز نمیشه بریزم روی گوشی حاج آقا ببینم نظر میدم حتما

عکسهارو برای شما فرستادم قبلا"

مریم دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:12 http://maryamt1370.persianblog.ir

اولی

ممنون

خانم کاکتوس دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 01:51 http://misskaktoos.blogfa.com

:دی
من با موبایل میام برام باز نکرد ؟!
حالا اون دنیاااا زیگیل بگیرم ازتون نمی گذرم
عاقا جان چه تضمینی هست تقلب صورت نگیره ؟؟؟ مثلا ده درصد رو بگید شصت هفتاد درصد ؟؟؟

خوب با موبایل نیاید!
من که مسوول زگیل شما نیستم؟!

Goli دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 07:48

از کنسول خوشم نیومد. این پایه شاید اگر به جای این، یک ضربدر ساده بود خوشم میومد. فرم مثلث رو من نمی پسندم. سلیقه بنده ست البته. همین هم شاید اگر داخل مثلث بزرگتر خالی نبود بهتر بود. مثلن پشتش بسته بود یا قفسه یا واین رک داخلش بود بهتر می شد.
در مورد آینه ها هم ببخشید البته ولی باز هم کج سلیقگی منه لابد که باعث میشه بگم به نظرم طرحها با این رنگ چوب یک مقدار بازاری شدن. عکس ۴ و ۵ بهتر از بقیه هستن.

مرسی

م؛ط دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 09:40

دیدم فرستادی اونجا هم باز نمیشه؛از ترس زگیل هم شده نظر میدم

اون زگیل بد کوفتیه!

بنفشه دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 16:17

نمیدونم چرا اولین بار هفت تا آینه دیده بودم بعد شیش تا شدن! دیدم هیشکی 7 تا ندیده!
امممممممم! کلاً هر چی آینه بزرگتر باشه آدم خودشو بهتر ببینه که خوبتره ولی از نظر قابشون بخوام نظر بدم
1
2
6
5
4
3 (4و3 کلاً زشتن البته)
در مورد کنسول هم نظری ندارم زیاد، شاید خوبه خب. کنسول زیاد دوست ندارم بیشتر ترجیح میدم آینه بزرگ و قدی باشه! ولی فکر کنم سوراخ کنسوله اون مثلثی سمت بالا باشه بهتره، بشه یه چیزایی اون تو گذاشت البته مثلثه یه جوری قرار بگیره که تیزیش بالا باشه دیگه!
پی نوشت: من یه بار چند وقت پیشا یه عکسی انداخته بودم روی دماغم یه لکه افتاده بود تو عکس شبیه زیگیل، یعنی ربطی به این وبلاگ و این پست میتونه داشته باشه؟!
بی ربط نوشت: راستی عمه نشدی هنوز؟

مرسی از نظرت.

اینجا همه چیز به همه چیز مربوطه به خصوص گودرز و شقایق.

نه بابا، کم کاری می کنند، مسوولین هم بی توجه هستند!

میم. دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 20:40 http://i-am-mim.blogsky.com/

قربتی جان من این روزا از ترس مار غاشیه شب و روز ندارم ... شما که فامیل خدا هستین یه وساطت بکنید بنده معاف بشم از این یه قلم تنبیه
غرض از مزاحمت... آینه شماره 3 قاب خیلی قشنگی داره اما به نظرم رسید اگر آینه داخلش ساده باشه یا مرکز آینه بزرگتر بشه و برشهای اطراف کوچک و ریز باشن چشمگیرتر میشه... چطور بگم... این حاشیه زیادی بزرگ کار شده... یعنی وقتی چندباره نگاهشون کردم دیدم از سومی بدون اون برشهای آینه و با همون کنسول بیشتر خوشم میاد... به جای اولی، سومی رو برام بفرستید

شما رو باید مار غاشیه نیش که هیچی گاز بگیره!

بی تای بدون تا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 01:52 http://dreamsdesigner.blogfa.com

اینجانب به عنوان یک دیزاینر نظر میدم
لامصب اینا همشون خب میتونن خوب باشن.تو به عنوان یه تولید کننده نباید بگی کدومش بهتره.آینه جزو اکسسوریز هست و اکسسوریز هم باید با محیط هماهنگ شه.بنابراین همشون خوب هستن بستگی داره کجا و تو چه رنگ و محیطی استفاده میشه.ممکنه عکس اولی الان اینجا خیلی خوب باشه ولی تو ترکیب بندی خیلی خز و جواد شه.
والا به قرعان

خوب چرا می زنی؟

مریم سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:28 http://www.maryam64.mihanblog.com

سلام..این اولین نظر من در این وبلاگه (آن هم از ترس زگیل)
فقط آینه های 2 و 6 رو پسندیدم ... با عرض پوزش به نظرم هیچ کدوم از کنسول ها با آینه ها هماهنگ نیستن

یعنی زور زگیل از یک غربتی خیلی بیشتره ها!!!!!!!!!!

می خوام اسممو عوض کنم به پیش ساخته ساز زگیل

فاطمه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:24

1
2
5
4
بنظرم کنسول نمی خوان

چَشم

عطیه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 12:10

من عاشق صنایع چوبی ام . به نظرمم 1 و 2 قشنگ بودن. اما حس کردم کنسولشون یه کم ناهماهنگه اما نفهمیدم ناهماهنگی کجاس...

ممنون از نظرتون

منگول سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 18:58 http://shangolmangoljon.blogfa.com/

به نظرم همشون قشنگن
یک از همه خوشگل تره
ولی شیشه های روی کنسول را زیاد دوست نداشتم

مهری چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 11:31

اقای غربتی عرض أدب و أرادت خواننده خاموشم و بسییییار لذت میبرم از أین وبلاک بنابراین حتى اکه ترس از زکیل هم نبود برای رای. روشن میشدم
2
4
3
فقققط

نارسیس چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 16:17

عاقا اول چندتا سوال:

اون شماره ی ۴ هم قابش چوبیه? پس چرا اون رنگیه?

بقیه شون که رنگ خود چوب نیست هست? یعنی مثلا کنسولا هم رنگ شدن دیگه?

اون شماره ی ۲ چرا تو عکس آخری گرده تو خود عکس ۲ بیضی?

حالا نظر من:
کنسولا هیچ کدوم
آیینه ها
۱ البته اگر نسبت آیینه به قاب بزرگتر بشه
۲ گرد

در مورد عکس 4 : خوب چوبو رنگ کردیم.

رنگ خود چوب نیستند با روشی کمی تیره تر شدند ولی رنگ نشده اند.

شماره دو گرده توی عکس گرفتن بیضی شده.

مرسی

یامور پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 11:49

من بخوام انتخاب کنم با این ترتیب انتخاب میکنم
5 3 2 1 4
:P

ممنون

فاطمه شنبه 7 تیر 1393 ساعت 09:39

دومی بهتره

میزهاشون کانسپت خاصی ندارن
فکری پشتشون نبوده

مرسی

نجمه شنبه 7 تیر 1393 ساعت 09:50

یه پست بذار دلمون واشه، بدجور دلم گرفته

چشم

شهره چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 19:54

سلام
یعنی تا اونجا که یادمه، من خاموشه خاموش بودم ها
فقط با خاطر مسئله شرعیش دارم می نویسم اینجا
و در نهایت اینکه، نچ، هیچ کدومش

sohay یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 15:59 http://http:/

1-6

یک حسنا بانو هستم سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 12:43

سلام بر غربتی عزیز . البته سلامی بعد از قرنها چهت دوری گزیدن از زگیل باید بگم من آینه اولی و آینه چهارم ( همون سفیده ) رو دوست داشتم و بقیه رو نه . کنسولها رو هم دوست نداشتم

چشم

ناهید شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 13:36

آقای پیش ساخته ساز لعنتی
با سلام و احترام
امکان داره قیمت آینه اول و دوم رو بگید چقدر هست؟ امکان دارد درخواست سفارش بدهیم؟
بسیار اولی و دومی زیبا بودند. مدت ها بود دنبال همچین چیزی می گشتم.
این قضیه زگیل بدجوری آدم رو می ترسونه خو...

والا تا اونجایی که یادمه اسم ما غربتی بود نه لعنتی ولی هرچه از دوست رسد نیکوست!

براتون email می زنم به عنوان "پیش ساخته ساز غربتی"

ناهید یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 10:53

آقای پیش ساخته ساز غربتی
با سلام و احترام
من شدیدا عذر خواهی میکنم. نمیدونم چرا غربتی رو لعنتی خوندم. خیلی خیلی عذر خواهی می کنم.
ممنون. الان میرم ایمیل رو چک میکنم.



بنفشه هم قدیما بهم می گفت لعنتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد