پست سرکاری5

اینو امروز برام Email کرده بودند:


عدم استفاده از فحش

 

با توجه به اینکه استفاده از فحش و عباراتی همچون "خفه شو" در کتاب ممنوع است و در وزارت ارشاد رد میشود، فرض کنید یک نویسنده ی رئالیست یک داستان می نویسه و در بخشی از داستانش یک دعوای خیابانی را به تصویر می کشه.
با رعایت مسائل ممیزی لابد می شود یک چنین چیزی:
نفر اول: دستت را بکش مرتیکه ای که شبیه آن جانور شاخدار هستی.
نفر دوم: به من گفتی جانور شاخدار مرتیکه ای که مسئول خانه ی فساد هستی؟
نفر اول: به من می گویی مسئول خانه ی فساد؟
من الان روابط نامشروعی با دو تن از اعضای خانواده ات برقرار می کنم.
نفر دوم: تو!!! رهایم کنید من هم اکنون بخشی از البسه ی همسرت را روی سرت می کشم. تو که ابوی واقعی ات شخصی غیر از ابوی ات است.
نفر اول: برو ای مرتیکه ای که روابط بدی با مردان دیگر داری!

نظرات 10 + ارسال نظر
میم. دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 17:55 http://i-am-mim.blogsky.com/

مریم دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 18:20 http://marmaraneh.blogfa.com

خوب اینجوری که خیلی سخت میشه،یعنی اخر کتاب هم یک بخش ترجمه میزارن که بدونی اونهایی که خوندی یعنی چی؟

آره دیگه

رها دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 18:32

سلام چندوقتی توسکوت وبتون خوندم قلمتون عالی این مطلب عالیتر

مرسی

پدرام دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 19:16

البته چندین سال پیش، اون زمانهایی که سن و سال شما و خوانندگان محترمتان قد نمیده، مجلس اعبان انگلستان اعلام کرد که نمایندگان و لردهای گرامی فقط اجازه دارن با الفاظ مودبانه به یکدیگر توهین کنند مانند این به روح پدر محترمتان فلان
پس هم اکنون به این واقعیت پی می برید که کار، کار انگلیساس

جالب بود

آسمانه دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 21:04 http://asemaneh2007.blogfa.com

شما تو کتاب تصور کردین من یه لحظه تو خیابون این دعوا رو تصور کردم خیلی خنده دار میشه ها کاش علاوه برکتابها تو جامعه هم ممنوع میشد

می شد عین دعوای من و برادرم که مادرم می گفت موقع دعوا دهنتونو ببندید زورتون زیاد می شه!!!!!!!!!!!!!!!!!

sohay سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 00:40


وااااااااای خدا مردم از خنده

به سلامتی

شیرین سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 13:01

خدایی اینجوری فحش دادن اصلا حال نمیده !!

سلاممممممم
چطوری غربتی جان !؟ خوبه یکی بهت ایمیل داد یه پست واسه دوا درمون گذاشتی
امیدوارم هرکجا هستی درکنارخانواده خوب وخوش باشی
وصدالبته دسته گل به اب ندی که بازیکی دوماه پیدات نشه
مراقب خودت باش

سلام
سلامت باشید.

نجمه سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:20


روابط نامشروع با دو تن از اعضای خانواده خیلی باحال بود

من از قسمت ابوی و روابط نامناسب با مردانش خوشم اومد.

نسترن سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:41 http://weblog2530.blogfa.com

بی مزه

ای بابا

م؛ط چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 01:07

سلام؛همسرجان داشت زیرچشمی نگاه میکرد فکر کنم فکر میکنه دیوونه شدم

نههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد