شورشی همراه غربتی

یک پیغام برام اومد که اینجا می خوام مثل workshop با هم بریم جلو ببینیم چیاش کمه یا زیاد. نویسنده هم بهتون نمی گم چه کسی هستند مگر اینکه بهم بگن لینکشون کنم وگرنه بهتون نمی گم، تا دلتون بسوزه!


چون موضوع نهایی نشده اسم فسد فود هم حذف شده

حالا اشکالهایی که من به نوشته شما می گیرم از دید فسد فود می گم تا توی تله اونها نیوفتیم.


  



امروز از جایی داشتیم با خانواده برمیگشتیم منزل که دیگه برای تهیه نهار دیر شده بود تصمیم بر این شد که فست فود بخوریم... از این جهت اینو گفتم که معمولا خیلی کم پیش میاد غذای آماده و رستورانی تو فهرست غذایمون باشه چون خیلی با ذائقه ما همخونی نداره... فقط زمانی که مجبور باشیم مثل امروز... این فست فود تازه تاسیسه و حدود دو ماهی هست که کارشو شروع کرده... از نظر رنگ و لعاب و ظاهر خیلی شیک و جذب کننده است و فضای بزرگی بهش اختصاص دادن... چون تو یه خیابون بزرگ و خلوت هستش برای پارک ماشین دچار مشکل نمیشی... اما...

وارد که میشی یه بوی چربی بدی به مشام میرسه که برای من خیلی زننده بود

اینو نمی تونیم بنویسیم چون می تونند بگن نبوده، منم به نظرم آهنگ رستوران خیلی بلند بود ولی چون مربوط به حواس من می شه قابل رد کردنه. باید علایم بیرونی اگر دیدید بگید مثلا" رد روغن روی جایی یا از این دست که هر کس دیگه ای هم بتونه به همون نتیجه شما برسه مگر اینکه بخواد از قصد بگه کوره.


برعکس ظاهر شیکش اما کارکنان خیلی دست چین شده نبودند و معلوم بود که خیلی تازه کار هستند


چی کار کردند که معلوم بود تازه کارند، مشخص باید بگید، طول دادند، استاندارد اومدن سراغ توی فست فود برای سفارش غذا 5 ذقیقه و برای آوردن غذا تا نیم ساعته، این اشکالو داشتند؟ بد حرف می زدند؟ چی گفتند که ناراحت شدید؟ با هم پچ پچ می کردند؟ روی صندلی مشتریها نشسته بودند؟ لباسشون لک داشت یا نامرتب بود؟ صداشون می کردی توجه نمی کردند؟ تلویزون نگاه می کردند؟ غذا آماده شده بود نمی آوردند؟ چی شد که این حسو پیدا کردید؟ بلاخره یک چیزی بوده که ضمیر ناخودآگاهتون تفسیر به تازه کاری کرده، شما سالندار با تجربه دیده اید که بعد اینها رو که دیدید فهمیدید بی تجربه اند اونو بگید.


موقع سفارش غذا یه منو بهت میدن که غذا رو به صورت پکیج بهت میده یعنی اگه تو نوشابه نخوای یا دلت نخواد سالاد بخوری کاریش نمیتونی بکنی چون تو این پک جدای غذای اصلی حتما سالاد و سیب زمینی و نوشابه هست... وقتی سوال کردیم که میشه فقط غذای اصلی رو سفارش بدیم گفتن نه فقط پک کامل


این ایراد محسوب نمی شه این نوعی برند سازیه، فسدفود می گه من منوم اینجوریه هرکی مدل دیگه خواست باید بره جای دیگه. این حرف مثل اینه که به کسی که شلوار جین می فروشه بگیم چرا شلوار پارچه ای نداری و این عیب کارته. این مدل کاریشه و عیب نیست. مثل اینکه من به شاندرمن بگم چرا پیتزا نداشتی اون از اولش توی منو داره می گه که من پیتزا ندارم. اگر دوست نداری به سلامت.


 اسامی غذاها که به تبع سایر فست فودها چیزای عجیب بود که چندان هم غیر منتظره نبود چون انگار مد شده این روزا...


خوب خودتون هم فرمودید که مده نمی شه کاریش کرد. اینم عیب نیست.


غذای من قرار بود محتوای اصلیش تکه های فیله مرغ و قارچ باشه با یه سس مخصوص... اما چیزی که من تونستم پیدا بکنم غیر دو لقمه بقیه اش قارچ بود و به قول شما طعم غذا هم که سلیقه ایه من مزه و طعم خاصی حس نکردم.


اولش پرسیدید چند تکه خواهد بود یا توی منو نوشته بود چند گرم یا چند تکه خواهد بود؟ اگر نه نمی تونید این ایرادو وارد کنید چون می تونند بگن همش همینه.


... بسته بندی غذا شیک و خوب بود اما قیمتها نسبت به محدوده رستوران و کیفیت غذا گرون بودن


باید محدوده رستورانو بگید، بعد هم چون قیمتها مصوب شده و مراجع قانونی ایرادی نگرفته اند پس نمی شه از این نظر ایراد قابل استناد گرفت. بعد هم چون زنجیره ای هستند با مصوبه هیات رییسه هیچ جایی برای اعتراض نخواهد بود.


مواردی که من انتقاد دارم:

1- اجازه انتخاب مخلفات همراه غذا رو نداریم.
2- بوی بد چربی شناور در فضای رستوران
3- گرون بودن غذا



لطفا" از رستوران و این حرفا بیایم بیرون به همه چیز اینجوری نگاه کنیم یعنی بیایم یک مدت هر چیزی رو که می خریم با دقت بررسی کنیم اگر طرف گفته 100 گرم وزنش کنیم ببینیم 100 گرم هست یا نه، گفته 20 روز بیست روز می شه یا نه.


امروز عجب روز پر کاری بود توی وبلاگ!

نظرات 21 + ارسال نظر
میم یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 17:42 http://i-am-mim.blogsky.com/

میدونید مهندس وبلاگ شما باعث شده من دقت خیلی بیشتری به مسائل دور و ورم داشته باشم و چیزایی که قبلا بی توجه از کنارشون رد میشدم حالا دقت بیشتری بهشون میکنم، بسیار متشکرم

خواهش می کنم منم ممنوم که ازم تعریف کردید اینقدر مزه می ده.

پدرام یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 22:42

ایراداتی که برشمرده اید برای مشتری قابل قبول است و استدلالهای مطرح شده توجیه بنظر میرسد چرا که مشتری یک انسان دارای احساس می باشد و نه ربات در نتیجه وجود حتی برخی از این ایرادات باعث خواهد شد که مشتری از مراجعه مجدد به سرویس دهنده این خدمات خودداری کند
پخش بوی چربی اشپزخانه در سالن سرو غذا یکی از ایرادات که کمتر بهش توجه میشه
مهندس جــان ممنون بخاطر توجه به درخواستهای متعدد برای نوشتن پست های آموزشی

اون قسمتی که دوباره برنمی گردیم خیلی مهمه که کسی بهش توجه نمی کنه
توجه کنیم که از نظر مصرف کننده این حرفا به خصوص بوی روغن و کم حجمی غذا قابل درکه، من هم کاملا" می فهمم، من از طرف فست فود نوشتم که ممکنه چه جوری جواب بگیریم.
نفرمایید اینها پستهای دردلیه.

تکتم (دکتر آشپز) یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 22:55 http://drashpaz.persianblog.ir

خوب سه روز بی اینترنت بودنم باعث شد این بحث یه کم شکل بگیره و من سرجمع شده اش رو بخونم.
دوتا مورد برات دارم اول از سس مایونز تبرک و دومی از شرکت پارس آنلاین ارائه دهنده خدمات اینترنت.
برم شام بچه ها رو بدم میام برات با دلیل و مدرک می نویسم.

به به بنویسید.

تکتم (دکتر آشپز) دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:15 http://drashpaz.persianblog.ir

خوب اول در مورد همین پست بگم : اون قسمت کم بودن تکه های فیله مرغ در برابر قارچ بستگی داره به اینکه مشتری چی سفارش داده باشه. اگر اسم غذا مثلا فیله اسپایسی باشه یا خوراک فیله و قارچ خوب طبعا قسمت غالب غذا باید فیله باشه اما اگر مثلا سالاد مرغ و قارچ باشه قسمت اعظم غذا در یک سالاد سبزیجاتشه!
در مورد خودم : شرکتی که من ازش خدمات اینترنت میگیرم پارس آنلاین هست که سه ساله ازش سرویس می گیرم و در سه ماه اخیر دوبار مجبور شدم مودم و لپ تاپمئ بگیرم زیر بغلم برم اونور شهر تنظیمات انجام بدم. این در حالیه که در سه سال اخیر من شماره تلفن پشتیبانی شرکت رو هم حفظ نبودم! این یعنی افت کیفیت خدمات از نظر من. اما ایراد اصلی این نیست. خدا رو شکر من ار بچه های دفتر مشهد راضی ام. خیلی مودب و مهربونن و در برخورد حضوری هم خیلی سریع سعی می کنن کارت رو راه بندازن. مشکل من با دفتر مرکزی اینا در تهرانه.
روز جمعه تا ساعت 2 ظهر اینترنت وصل بود و من کار می کردم که یهو قطع شد. فکر کردم ایراد موقتیه که تا سه وصل نشد. مودم رو خاموش و روشن کردم که نشد و به پشتیبانی زنگ زدم.
در ساعات عصر بطور اتومات به دفتر پشتیبانی تهران وصل میشین. خانمی جواب منو داد به اسم خانم حیدری. من هیچی از اینترنت نمی دونم و ایشون هی یه کارایی گفت و من انجام دادم و بعد صفحه مانیتور رو براشون خوندم. بیش از بیست دقیقه سرگرم بودیم و بعد خانم گفت باید مودمت رو ریست کنی. منم با اعتماد به اینکه یک نفر وارد پشت خط هست مودم رو ریست کردم. بعد از انجام ریست ایشون فرمودند من مدت زیادی با شما حرف زدم و الان تایم ماتموم میشه. شما قطع کن و دوباره زنگ بزن تا من تنظیمات رو برات انجام بدم.

این مدلی نوشتن خیلی خوبه، چون وبلاگ داری توی وبلاگ خودت بنویس.
بعد بده من لینک بذارم.
بعدش این نظرو حذف می کنم که copy paste کنی.

تکتم (دکتر آشپز) دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:24 http://drashpaz.persianblog.ir

خوب اون یکی کامنت طولانی شد و من شرکت تبرک رو جداگانه می نویسم.
دو مورد ازاین شرکتبه تور من خورده که باعثشده مطلقا از محصولاتشون نخرم حتی اگر گرسنه بمونم:
به قول غربتی من سوسیس و کالباسهم مصرف می کنم و کتلترو زمین افتاده رو هم فوت می کنم و میخورم اما این دو مورد یک کم به چشمم سنگین اومد.
1- دوستی داشتم که در آزمایشگاه کنترل کیفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کار می کرد و الان در یک دانشگاه در آلمان مشغول به کاره. میگفت یک شیشه سس مایونز تبرک را در گرمخانه گذاشتیم و هر هفته درب ظرف راباز می کردیم و کلیمیکرب توش میریختیم و تا یکماه هیچکدام از این میکربها در آن رشد نکردند! بخاطر حجم مواد نگهدارنده!!!
2- خودم در چهارشنبه سوری 91 یک ظرف آش برای کسی بردم که روز سوم عید در دید و بازدید ها ظرفم را پر از سالاد الویه پس آورد. در خانه ما مایونز مورد علاقه ذائقه هیچکداممان نیست و الویه هم خیلی دوست نداریم. ظرف الویه ناخودآگاه به ته یخچال رفت و تا روز 14 فروردین از چشمم دور ماند. روز 14 فروردین ظرف را دیدم و بعد از بو کردن آن (مایونز خراب شده به سرعت بو می گیرد) به همسرم گفتم که این را نمی خوریم و 10 روز هم مانده ببر بده کارگرهایت بخورند. روز 10 اردیبهشت 92 ظرف غذا را در یخچال کارگاه که خراب بود پیدا کردم. بازهم نصفش مانده بود. گویا یادشان رفته بود. جالب اینکه بعد از حدود یکماه که نیمی از آن در خارج از یخچال گذشته بود الویه هم بویش تغییر نکرده بود و هم طعمش (طعمش را یک نفر چشید )

من کتلتو فوت نمی کنم یه ضرب می خورم.
اینم مثل قبلی بذار تو وبلاگ خودت. من لینک می کنم.

ماهی دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 17:34

ما خونوادگی زیاد رستوران نمیریم فقط میریم رستوران اداره بابام که افتضاحه من از وقتی دانشگاه رفتم پام به رستوران و فست فود و کافه باز شده و یه حداقل هایی واقعا حداقل ها یی برای خودم تو انتخاب رستوران در نظر گرفتم که دیگه مریض نشم مزه و اینا به کنار ولی تو سفر اخیری که با خونواده رفتیم واقعا احساس کردم که ما جز اون ۹۶٪هستیم چون اصلا برای مامانو بابای من مهم نبود چی میخورن، خوشحالم که زنده ام. من وبلاگ ندارم ولی خوشحال میشم نظرمو در مورد رستورانایی که رفتم براتون بنویسم درباره محصولات بی کیفیت فعلا حضور ذهن ندارم، اگه مایل باشین بشینم بنویسم فکر کنم خیلی زیاد بشه

اون 96% کسایی هستند که متوجه بی کیفیتی می شوند ولی اعتراض نمی کنند و فقط می روند و پشت سرشون رو هم نگاه نمی کنند. این 96% و 4% که می گند جدا از افرادی هستند که یا متوجه بی کیفیتی نمی شوند یا اینکه به دلایل دیگر هنوز خرید می کنند هستند. قاطی نکنید موضوعو
حالا اگر می خواهید بنویسید اول لیست کنید حداقلهاتون چیه؟ بعد برای اونها مابه ازای بیرونی پیدا کنید یعنی اگر می گید باادب یعنی لبخند جواب سلام یا اینکه تعظیم؟ اینها رو تعریف کنید نوشتنش 2 ثانیه می شه.

م؛ط دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 18:24

سلام عزیزدلم؛سال نو مبارک؛به به یه ماج بده به به حالا اونور به به صد سال به از این سالها؛2روز نبودما ببین جه شورشی راه انداختی ولی منم هستم کلا این کارا توی خون ما اصفهانیا هست تا حالا به خاطر سوبر محله هم جندبار زنک زدم 144 بله

سلام و ماچ و این حرفا.
نههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

م؛ط سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 02:13

کفتم که توی خونمونه؛درنظر دارم یه ترازوی دیجیتال بخرم بذارم منزل همه جیز رو بررسی کنم فقط به خاطر تو‏!‏

همش به خاطر تو؟!
ذوق کردم.

somi سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 13:32

salam
jaleb bud........man hamakram ye modati tabarok bud ....hamash migoft tokhmemorghayeh ke vase sos miad sab shodan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!khkh hala negahdarandeh ke kolan hameyeh berandha daran.......khob age begam tu sanayeh ghzaei che chihaei estefadeh misheh kolan fek konam hichi nakhorid.vali ghorbati khan be nazareh man kare khodet dorost nabudeh.....fast food raftan kareh kheyli ehstebahiyeh...aslan nabayd raft... mordeh badi tashrifateh ke kolan tu iran kheyli kam reaayat misheh.mamaulna hichi estandardad nist..chon mamulna karkonan doreh nadideh hastan..va kheyli vaghtha tojih eghtesadi nadareh...shoma sakht nagir

من یادم نمیاد در مورد فست فود رفتن نوشته باشم!
در مورد اینکه رعایت نمی شه درسته ولی دلیل نمی شه که کارشون هم درست باشه. شرمنده وقتی پول قرو قنبیل می دم انتظار قروقنبیل دارم وگرنه می رم انقلاب فلافل می خورم.

شیرین یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 08:48

سلاممممممم
سال نومبارک!
یه اشکال دیگم دارن(بعضی ازفست فودا ورستورانا) اینکه هنوز غذات تموم نشده وایمیسن زل میزنن بهت که کی بلندمیشی بری!درصورتی که میز خالی زیاده
اینکه یه نفروایسه ولقمه هاتو بشمره نه تنها لذتی ازخوردن نمیبریم بلکه احساس میکنی به حریم خصوصیت تجاوزشده چون دقیقا رفتارماروزیرنظرداره وحرفامونو میشنوه !
غربتی جان!خیلی خوبه که امیدواری باعث تکون تکون بقیه بشی اما من چشمم آب نمیخوره!حالا توامیدتوازدست نده پسرم
موفق باشی

سلام
سال نو مبارک
من امیدوارم دارم پارو می زنم، خشکی می بینم آبجی خانم.

سارای یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 13:27 http://damanekhali.blogfa.com

غربتی کجاییییییی؟؟ آهااااااااااااااااااااااایییییییییی غربتی ی ی ی ی ی ی ی ی؟؟ دلمون واست تنگ شده بیا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا

سلام
هستم سوژه ندارم بنویسم.

تکتم (دکتر آشپز) یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 13:59 http://drashpaz.persianblog.ir

آقا از پرشین بلاگ بگو که دیروز عصر قطع بود و من نتونستم پست فرموده شما رو کپی پیست کنم!!!!
راستی به مدیریت پارس آنلاین برای شکایت تلفن زدم که هیچ اقدامی نشد!!!!

ببین من چقدر از مزایای پرشین بلاگ شنیده بودم که یک سر رفتم سراغ بلاگ اسکای

میم دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 19:21 http://i-am-mim.blogsky.com/

مهندس پیش ساخته ساز غربتی شما کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما جامعه معتادین به وبلاگتونو ول کردین رفتین و سراغی هم از ما نمیگیرید؟؟؟؟؟؟؟
انشاالله که اوضاع بر وفق مرادتون باشه

مامانم پاش شکسته درگیر این موضوعم. بابام هم خیلی لوسش می کنه گیر افتادیم به جان ابولفضل. خودش که عشق می کنه همش مهمونی این حرفا. من و عروس غربتی اینا به نوبت مهمون داری می کنیم هم حوصله ندارم هم شبها دیر می خوابم اعصاب ندارم بنویسم.
ایول خودش یک پست شد!

سارای سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 12:14 http://damanekhali.blogfa.com

انشاء الله که زود خوبب شه، مامانت هم در حال دویدن پاشش شکسته؟؟؟

ممنون، نمی دونم، اعتراف نمی کنه!

تکتم (دکتر آشپز) سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 12:23 http://drashpaz.persianblog.ir

اولا کلا بابات عادت داره لوس کنه
دوما واجب شد پست راجع به پارس آنلاین رو حتما بنویسم. دیروز تلفن زدن پیگیری شکایت من و دلجویی!!! عجیب بود! در ایران کم پیدا میشه این مدل سرویس دهی!

آره بنده خدا به قیافه اش نمیاد ولی دلش اندازه دل گنجشکه.
نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میم سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 13:35 http://i-am-mim.blogsky.com/

اووووووووووووو چقد بد، متاسف شدم، انشاالله زودتر خوب بشن، شما و عروس غربتی اینا رو به شدت درک میکنم چون تجربشو داشتم، احتمالا اخیرا اتفاق افتاده که سرتون شلوغه پذیراییه، یکی دو رو بگذره سرتون خلوت میشه و میتونید یه نفس راحت بکشید...
حداقل تو فامیل ما اینطوریه که تو دو روز اول از در و دیوار مهمان میاد برای دیدار از بیمار و نفس آدمو میگره برای پذیرایی، ولی فقط همون دو سه روز اوله بعدش طفلک بیمار باید بشینه ذل بزنه به دیوار و ثانیه شماری بکنه برای بهبودی
آرزوی بهبودی سریعتر برای مادرتون دارم
به نظرم پدرتون خیلی مهربان و رئوف هستند... هنوز داستان گریپ فروت یادمه

به نظرم اینجوری بهتره، زود تموم می شه آدم برمی گرده به روال زندگیش.
ممنون.
آره بنده خدا، دل داره اندازه دل گنجشک.

معصومه سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 13:59 http://tanhaian.persianblog.ir

خب چرا فقط از رستورانها انتقاد کنیم. نمی شه از خانم دکتر خودتون انتقاد کنیم که غذای به قول خودش ده روز مونده رو که بچه هاش و خودش نمی خورن به جای اینکه بریزه دور می ده به همسرش که بده به کارگراش بخورن. حقیقتش من که شوکه شدم اصلا انتظارشو نداشتم.

خانم دکتر جهت اطلاع،

asghari سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 14:30

اولا سلام
دوما همه شادی این روزهای من سر زدن به وبلاگ شماست، چرا منو از این شادی محروم میکنی مهندس غربتی؟
سوما بهت اولتیماتوم میدم تو رو به حق هر چی مهندس غربتیه یه چیزی بنویس حوصله ام سر رفت
چهارما ایشالا مامانت به زودی حالش خوب میشه. مواظب خودت و عروس غربتی اینا باش. (آیکون مهندس تحویل گیری)

باوشه، می نویسم.
مواظبم. مرسی.

مهتاب سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 22:40

الان کامنتها رو خوندم متوجه شدم مامانتون پاش شکسته،ناراحت شدم انشالله زود زود خوب بشه.مهمونداری هم تو این مواقع واقعاً پوست آدم رو می کنه! این مهمون نرفته سری بعدی میان به خصوص دو سه روز اول!!

ممنون. آره والا.

تکتم (دکتر آشپز) پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 10:25 http://drashpaz.persianblog.ir

معصومه خانم
اولا من به همسرم تاکید میکنم نخوری اما قول نمیدم اون پشت سر من با کارگرا هم کاسه نشه!
دوما همسر من وقتی غذا رو به بچه ها میده دقیقا بهشون میگه مثلا چهارشنبه سوری اینا اضافه اومد و بعد ته یخچال ازش یادمون رفت! اونم که گفتم یک نفر چشید دقیقا منظورم "صارم" نامی از کارگرها بود و اینکه بچشه و بگه طعمش خوبه معنی اینو میده که میدونسته قضیه چیه!!!
سوما شما ندانسته در مورد برخورد و رفتار من و همسرم با کارگرها نمیتونی نظر بدی من خودم یه توضیح برات میدم : کسانی که یک دوره برای من و شوهرم کار کرده باشند همیشه متقاضی همکاری دوباره با ما هستند!

غربتی جان من امروز بی نهایت عصبی هستم و اخلاقم تنده اگر جواب رو با لحن تندی نوشتم تایید نکن که حوصله توضیح دوباره ندارم.

به نظرم بد نیست.
هر کدومتون هم بعد از این در این مورد توی وبلاگ من بنویسید حذف می کنم(خشم اژدها)
اول از همه به خودم می گم اینو، خیلی از ناراحتی های ما برای اینه که فقط در مورد همون تکه ای که می بینیم یا می شنویم قضاوت می کنیم و برای همین ناراحت می شیم.
معصومه خانم از اینکه دیدند کسی غذای بد به کس دیگه می ده ناراحت شدند بدون دونستن قبل و بعد قضیه، تکتم خانم هم از اینکه قضاوت شدند.
من سعی می کنم از امروز کمتر اینجوری باشم، لااقل خودم کمتر ناراحت می شم.

تکتم (دکتر آشپز) شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:03 http://drashpaz.persianblog.ir

حق با غربتیه. کلا این منطقی بودن غربتی رو خیلی دوست دارم و یکی از چیزایی که منو جذبش کرد همین بود.
در مورد معصومه خانم طفلکی هم دقیقا همونطور که حدس زدم حرفهای من به دلش اومد! از این جایگاه اعلام می کنم که قصدم فقط توضیح دادن بود نه ابراز خشم.
بیخود منو تهدید به خشم اژدهانکن که کفگیر بدست میشم! البته نه امروز چون امروز حالم جوریه که تکون بخورم این دو قطره اشک آویزون از لبه پلکم سرازیر میشه ناجور!

شما هم از بی کسی به کی می گی منطقی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد