افاضات من در باب ادبیات

این ترانه علیرضا عصارو گوش کنید.

شعرش مال پروین اعتصامیه. دقت کنید سایر شعرهای پروین رو هم که بخونیم یه چیزی توشون مشترکه، از پندآموزی و تکنیک قصیده سراییو این چیزاش که بگذریم که یه ذره سوادشو ندارم. اینه که پروین، یه داستان کوتاه 2 دقیقه ای تعریف می کنه که تقریبا" همه چیز رو پوشش می ده. 

ببخشید امروز خیلی پرش فکر دارم. گفتم شاید اینو بنویسم، کمکی کنه. خیلی به بقیه مطالب وبلاگ نمی خونه.

نظرات 10 + ارسال نظر
میم سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:10

گفت هوشیاری بیار
اینجا کسی هوشیار نیست

پدرام سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:35

مرسی
البته من روایت "پرواز همای" را بیشتر می پسندم

البته من بیشتر منظورم شعر بود تا موزیک و ترانه.

پدرام سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 19:01

بله، منظور سرکار رو متوجه شدم
منظور من این بود که سبک اجرای پرواز همای اون تصویرسازی واقعه رو بهتر انتقال میده و مفاهیم کلمات وشعر، برام ملموس تره

به نظر من خواننده "پروازهمای" خیلی داد می زنه.

رها سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 19:12 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

من از آثار ادبی و هنری که پیام اخلاقی شون رو تو چشم آدم فرو می کنن خوشم نمیاد . مثال: اشعار پروین اعتصامی
پ.ن: بذار تو کوچه خودمون هر غلطی خواستم بکنم خب!

من منظورم پیام اخلاقیش نیود. منظورم این بود که داستان کوتاه می گفته برای خودش.

حالا که اینجوریه من میام تو کوچتون قمه کشی!

بنفشه سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 19:37

من عصار دوست ندارم یا خواجه امیری بذار یا شهرام شکوهی!

ترانه های درخواستی!

elena چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 10:19 http://elen.blogsky.com

من نه باشعرش کار دارم. نه اهنگ
الان فکم افتاده
تبلتم جونمو بالا میاره یه اهنک دانلودکنه
اما تا کلیک کردم ٤ مگ اهنگ رو کمتر از سى ثانیه دانلود کرد
مى شه اهنگ درخواستى بدیم لینک دانلودشو تو وبت بذارى؟:ناراحت

اینا از کرامات غربتیه، کم الکی نیست!

م؛ط چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 11:36

سلام؛راست میگه ها در 1سوت دانلود شد من بچه بودم برادرم برای تولدم یه دیوان پروین رو خریده بود هنوز هم دارمش یه عالمه شعرهاش رو از جمله همین رو از حفظم

من می گم از کرامات منه، شما اهمال می کنید!
چقدر فرهیخته! (اینو جدی می گما، شوخی غربتی بازی نبود)

سارای چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 12:33 http://damanekhali.blogfa.com

سلام، من خواننده وب شما هستم، به تازگی وبلاگ ساختم، قلمم به توانایی قلم شما و سایر دوستانتان نیست، ولی اگر ممکنه من را هم لینک کنید.

اگر نوشتن 500 تا "که" توی یه جمله "توانایی فلم" محسوب می شه، قبول می کنم.
دقت کردید چقدر "که" می نویسم توی جمله ها.

سارای چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 12:41 http://damanekhali.blogfa.com

من جایی 500 تا که ندیدم، شاید حواسم نبوده، اشکالات ویرایشی مهم نیست، بیان و رساندن مطلب مهمتره که شما اینکاره اید

م؛ط چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 12:53

قربونت؛کی فرهیخته بود؟من یا داداشم؟

خودت و داداشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد