هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم!

از قدیم گفتند گذر پوست به دباغ خونه میفته. الان منم همین وضعیتو پیدا کردم.

می دونید یا نه من به خاطر اینکه خیلی وقتم توی کارگاه پر نمی شه و اکثرا" بی کارم و از وضعیت commentجواب دادنم معلومه همیشه پشت کامپیوتر هستم. برای همین که هم وقتم پر بشه هم دو زار کاسب بشم، کارهای مشاوره ای هم انجام می دم.


الان درگیر طرح توجیهی یه محصول آرایشی بهداشتی مخصوص خانمها هستم. باید حداقل 1000 عدد پرسشنامه پر شده داشته باشم با توزیع سنی، استانی، تحصیلی مناسب. برای همین خانمهای خواننده یا وبلاگ دار کمک کنند. لطفا" کسایی که می تونند پرسش نامه رو پر کنند برام email بزارند. اگر هم می تونید پرسشنامه رو برای خانمهای دوست، همکار یا فامیل بفرستید تا من بیشتر مطلب داشته باشم برای آنالیز آماری.

محصول مخصوص خانمهاست . هر دامنه سنی رو هم جواب می ده. اگر email بذارید براتون می فرستم و از روند پرسشنامه متوجه می شوید که محصول پیشنهادی چه چیزی هست. بر اساس این آمارگیری ممکنه اقلام محصول عوض بشه یا اینکه اصلا" با تکمیل فرآیند معلوم بشه که عرضه محصول به صرفه نیست یا حداقل الان به صرفه نیست. برای همین اگر وقت بذارید برای پر کردن ممنون می شوم. طبق گفته دکتر تکتم انتظار نداشته باشید که سوالات کم باشه!


تا 25 دی برام ایمیل بذارید تا پرسشنامه رو بفرستم.


بنفشه و رهای عزیز email شما رو ندارم. email بذارید. شما دو تا که باید حتما" پرسشنامه رو پر کنید. مخصوصا" رها که هم همکلاسی داره هم شاگرد و هم همکار.

نظرات 42 + ارسال نظر
رها دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:01 http://http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

میگن سلام گرگ بی طمع نیست
من کجا ایمیلم رو بذارم برات آیا؟؟؟ اینجا خصوصی نداره!

توی پیغام یا توی نظر اگر emailبذاری اگر هم منتشر کنم ایمیلت معلوم نمی شه برای بقیه. فقط وبلاگ یا سایت نشون داده می شه. نظرات ایمیلی رو منتشر نمی کنم. اگر کس دیگری نگران انتشار ایمیلش باشه.

بهرام دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:14

برام بفرست میدم برات پرش کنن.

سوالات تا بخش زیادی شخصی می شود. مشکلی با این مساله ندارید؟
چون پرسشنامه در مورد دغدغه یا ترجیحات رفتاری-بهداشتی خانمهاست.

رها دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:16 http://http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

اوهوم
راس میگیا
حواسم نبود
آدم تریپ شاکی که بر میداره بی توجه میشه!!!!!!

والا به خدا

نون سین دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:19 http://silvermooon.blogsky.com

بفرمایید:)

ممنون

بهرام دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:46

خانم من مسول کنترل کیفی یه شرکت تقریبا بزرگه.همیشه در مورد کیفیت محصولات شرکتا دیگه نظر میده وباعث شده که منم خیلی به کیفیت توجه کنم.به نظرم اگه کسی واقعا جواب درست بده به یه شرکت کمک کرده.نمیدونم بستگی به سوالا داره .شاید بتونم کمکی بهت کرده باشم.بالاخره گذر پوست که همیشه به دباغ خونه نمیفته .بار قبل شما منو کمک کردید حالا شده مثل این ضرب المثل که میگه تونیکی میکن ودر دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

این محصول هنوز تولید نشده. می خوایم ببینیم تولید بشه یا نه؟ ترکیب اقلامی که توش باشه چی باشه؟
بازم می گم شاید بعضی خانمها دوست نداشته باشند بعضی از سوالها رو جواب بدهند ولی چون با اسم نیست اهمیتی نداره از نظر من. منظور من بیشتر اینه که شاید از نظر شما به عنوان همسرشون مساله ای باشه. برای همین از خانمها خواستم که جواب بدهند.
اگر شما کمک کنید که ممنون می شوم، اونم خیلی زیاد. در مسایل آماری ما به افراد به چشم عدد نگاه می کنیم نه آدمیزاد یا فرد ولی بعضیها اینجوری نیستند و بعضی اوقات معذب می شوند موقع جواب دادن.

بهرام دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 14:23

نه داداش به مامثل عدد نگاه کن .البته تواین مورد.بالاخره این محصولم برای رفاه خود خانماست.ماهستیم

حالا که اینجوریه اگر می توانید به خانمهای دیگری هم پرسشنامه رو بدهید تا پر کنند. هر چه افراد بیشتری که ساکن شهرهایی بجز تهران هستند پرسشنامه رو پر کنند پراکندگی آماری من بیشتر می شه. اگر پراکندگی سنی هم داشته باشند که دیگه خیلی خوبه

پدرام دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 14:36

وبلاگ طلبه امروزی رو خوندید؟
خیلی وبلاگ خوبیه

امروز تا اطلاع ثانویه اینجا گردنه پرسشنامه پر کنیه.
می تونی بدی پرسشنامه رو با توضیحاتی که برای بهرام عزیز دادم، خانمهای دور و برت پر کنند یا نه؟ خاله کلاغه چطور؟

پدرام دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 15:06

چرا دعوام میکنی مهندس جــان
دیدم در مورد پست شما حرفی برای گفتن ندارم و شما هم که کرکره رو کشیدی پایین خواستم یک وبلاگ معرفی کنم تا دوستانی که به اینجا سر میزنند مطلبی برای خوندن داشته باشند
پ.ن: خانم کلاغه تو برف و بوران گم شده

شما تبلیغ وبلاگ ما رو هم اینور اونور می کنی یا نه؟

م؛ط دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 15:29

سلام عزیزم برام ایمیل کن؛ من یه عالمه دوست در رده های سنی مختلف در جای جای ایران عزیز دارم؛فقط یه فرمتی بفرست با گوشی من هم باز بشه مثل این نظرسنجی اینترنتی ها

والا بلد نیستم. به صورت wordو pdf می فرستم. صفحه آخر جدولو پر کنید یا اینکه یه جوری علامت بزنید. مثلا" بقیه گزینه ها رو حذف کنید و فقط گزینه خودتونو بذارید بمونه یا رنگیش کنید یا هر تکنیکی که به نظرتون من متوجه بشم منظورتون کدوم گزینه هست.

رها دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 15:38 http://http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

آدرس طلبه رو هم بذار خب پدرام خان

باز جمع شدید توی وبلاگ من شلوغ بازی، برید توی کوچه خودتون بازی کنید.
شما مگه امتحان زبان نداری؟ همینجور توی وبلاگا ول می چرخی!
یه کمکی از google بگیری بد نیستا!

م؛ط دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 16:02

دارم برات پیگیری میکنم یه نظرسنجی اینترنتی باکلاس دربیاری

سوالها جوری نیست که بشه توی وب منتشر کنم!
خود blogsky نظر سنجی داره و می شه نصبش کرد.

م؛ط دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 16:49

وای خاک به سرم و نخودچی به ابروم یعنی اینقدر بی ناموسیه؟اونی که من میگم وبلاگی نیست ایمیلیه

اگر اینجوریه باشه. البته بی ناموسی نیست ولی دوست ندارم روی وبلاگم باشه سوالها

جوبلانی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 17:07 http://jabulanikhanoom.blogspot.com

سلام
من همیشه خاموش وبلاگ شما رو میخونم. و به خاطر همه لحظات مفرح پیش ساخته ممنونم.
میتونید در صورت تمایل برای من بفرستید تا خودم و یه جماعتی از دوستان و خانواده براتون پرش کنیم.

ممنون. میگم دیگه برای همین نوشتم هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم برای همینه

رها دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 17:39 http://http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

گوگل یه طلبه ی امروزی داغونی تحویل میده که بعید میدونم همونی باشه که پدرام میگه
من همیشه از شنبه شروع میکنم به درس خوندن و رژیم گرفتن و غیره
الانم کلاسای دانشگاه تعطیله و من بیکارم و ول می گردم اینجاها

داری اذیت می کنی ها

رها دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 17:49 http://http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

پدرام خان
این طلبه ای که واسه من کامنت میذاشت آدرسش به لقاءالله پیوسته! در جریانی کجاست؟
پ.ن: شما سر کوچه تون فضای سبزه بازی بیشتر حال میده!!!

اذیت می کنی ها

بنفشه دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 18:53

من تا نفهمم این وسط چی بمن میرسه صدام درنمیاد! بلــــــه!

به گربه گفتند چی چیزت دواست روش خاک ریخت!

پدرام دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 18:55

استادجان، مگر مهندس جــان دعوامون نکرد بریم یه جای دیگه شلوغ بازی دراریم
ناچار شدم برم پاسخ شما را تو بلاگ عسل بهاری بگذارم
پس اینجا زیاد شلوغ بازی درنیارید لطفا، مگر نمی بینید محل کسبه

بدوید برید سر کوچه خودتون بازی کنید.

roya دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 21:55

;)
inam az email baradar :)

دست شما درد نکنه

میم دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 23:39

خدا قوت مهندس، برای منم بفرستید پرسشنامه رو، شاید بتونم از خواهرم کمک بگیرم دوستای دانشگاهیش پر بکننش و همچنین دورو بریهای خودم البته

دست شما هم درد نکنه

بنفشه سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 08:57

تو که ایمیل منو داشتی! هاااااااااااااااااااااان! خب یه a بزن میاد دیگه آدرسم! بلللللللللللللللللللللللللله!

email

من سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 09:03 http://fsdkk.blogfa.com

غربتی جان بفرست برات پرش کنم

خیلی ممنون

یاس سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 11:19

غربتی جان سلام، پیغام خصوصی منو دیدید؟ من که گفتم ایمیلم قفل شده و سواد باز کردنشو ندارم .بنابراین در کامنت بعدی، با همین نام ایمیل دوستمو میفرستم که نظر خواهی و ایمیل کنی.

2 تا پیغام از خانمی به اسم فاطمه دارم. اگر همون باشه، گرفتم.

فاطمه سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 11:23

با مرور گر اکسپلورر نمیشه برات کامنت بذارl
ای بابا بین مرورگرها و نام های مستعار و پسورد ها و ایمیل ها و جیمیل های مختلف گیج شدم....

مرسی

ندا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 11:34 http://tivoliobene.blogfa.com/

مهلت جواب دادنمون تا کی هست؟

10 روز

فاطمه سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 11:54

(آقای مهندس ) نگفتین پیغام خصوصی را دیدید یا نه؟ خوشم میاد آنلاین کامنت ها را میبینی.

نمی دونم چه کار می شه کرد ولی بهش فکر می کنم ببینم چی به ذهنم می رسه.

فاطمه سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 12:00

آفرین مهندس، میدونم یه چیزی به ذهنتون میرسه... خیلی خیلی سپاسگذارم.

خواهش می کنم. الان وضع اقتصاد خیلی خرابه. تولیدکننده ها به سختی نقدینگی جور می کنند. توضیحات بیشتری از جایی که هستید برایم بفرستید. از همه چیز بنویسید. وضعیت ساختو ساز از نظر خودتون. وضع مالی افراد منطقه، شغل غالب افراد منطقه و از این دست. تا ببینم چی به ذهنم می رسه.

فاطمه سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 12:16

بسیار خب، به طور کامل می نویسم و احتمالا فردا میفرستم

ندا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 15:12

برای منم بفرستید آخر هفته جواب میدم و بر می گردونم.

صبح فرستادم

س سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:08

برای من هم بفرست، پر می کنم

ممنون

بهرام سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:15

سلام خسته نباشی مهندس ایمیل شما رسید اما باز نمیشه لطفا دوباره برام بفرستید.اگه جوابش بمونه برای 1 بهمن میشه یاحتما باید تا اخر هفته پر شه؟

سلام
فرستادم.
باشه بفرستید.

بنفشه چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:25

همکارام گفتن به شرطی پر میکنن که نفری یه بسته بهشون بدی! منم باهاشون هم نظرم!

یه سوال اگر مشاور کارخونه ملین هم بودم همین درخواست رو داشتند، ایضا" شما؟

بنفشه چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:27

اینم مونده بود تو گلوم گفتم بگم:

ای بــــــی نامــــــــــوس!


یالا، جواب سوالا رو بده.

بنفشه چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:31

فاطمه خانوم به ناموس من کار نداشته باش! فقط نظراتتو عمومی بده!!!

ناموس شما تو وبلاگ من چی کار می کنه؟

سما چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 19:08

سلام بفرست مهندس جان سیص سوالی که نیس؟

دوباره فرستادم

بنفشه چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 19:42

خب ناموس من توئی دیگه!
در جواب اون سوال بله میخوام شاعر میگه هرچیز مفتی خوبه بالاخره یه روز بکار میاد دیگه!

اینو میام توی وبلاگت جواب می دم. خیلی جواب توپی دارم که اصلا" نمی شه عمومی بگم.
اون که برای کارمندها مطمئنا" روزی به کار آید

سما پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 12:57

سلام غربتی جان نیومد"نگی نگفتی::

صبر کنید می رسه!

سما پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 14:17

سلام مهندس جان جوابا رسید؟

بله، خیلی زحمت کشیدید.

شیرین امیری پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 22:41

جناب غربتی بنده ایمیل گذاشتم نیومده؟

گذاشتم با پرسشنامه های این هفته بفرستم. ممنون که توجه کردید. حتما" می فرستم. شما کلی خواهر و همکار و شاگرد دارید مگه می شه شما رو ول کرد!!!!!!!!!!!!!!!!
1000 تا کم الکی نیست تا به حال حدود 400 تا جور شده.

مهتاب یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:24

من دیر اومدم،هنوز وقت هست برای پرسشنامه؟اگه هست برای منم بفرستید

باشه می فرستم.

آرزو دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 10:49

اوووه من یه هفته نبودم ببین چه خبره اینجا.میگم از 25 دی که خیلی گذشته ولی اگه دوس داشتی واسه منم بفرست کنجکاو شدم ببینم چین این سوالا
واسه دخترم بدآموزی نداشته باشه ها......

والا چی بگم؟
از سوال چی می خواید یاد بگیرید که بد یا خوب باشه؟
می فرستم.

آرزو دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 11:18

والا چیزی که نمیخوام یاد بگیرم از بس بنفشه تبلیغ منفی از سوالای بی ناموسی کرده گفتم دیدنش واسش بد نباشه البته نمیدونم میتونه از تو دل من صفحه ی مانیتور رو نگاه کنه یا نه
گیر کرده صفحش باز نمیشه که ببینم سوالا رو ،باز کنم جوابشو میفرستم

بنفشه رو ولش کن. ادا در میاره فکر کنیم خیلی ماخوذ به حیاست.
یه چیزی توی وبلاگش بنویسی میاد در خونه آدم قمه کشی می کنه!
ولی دستش درد نکنه کلی برام پرسشنامه پر کرده. البته معلوم نیست خودش همه رو پر کرده یا داده به بقیه؟؟؟!!!

میم شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 12:30

سلام جناب مهندس پیش ساخته ساز غربتی یا قربتی سوپرمن، چند تایی فرم تو هفته گذشته براتون فرستادم اما نمیدونم به دستتون رسیده آیا؟؟؟؟؟
از مطلب امروز هم بسیار خوشمان آمد، اصلا وقتی ادمای دور و بر آدم طرز تفکر منطقی داشته باشند زندگی خیلی خیلی لذت بخش تر و راحت تر میشه، من با آدمای منطقی بیشتر آبم تو یه جوب میره

ممنون، رسید.
خودم هم از مطلبم خوشم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد