نطقم نمیاد

اینو نگاه کنید. توی فایلهای قدیمی پیداش کردم.

پی نوشت 1: دچار وسواس در نوشتن شدم، سه تا متن نوشتم، بعدش اینقدر دستکاریش کردم که کلا" حذف شد.

پستهای اولم همینجوری خودش سر ریز می شد ولی الان هی ملاحظه اینور و اونور و این کس و اون کس رو می کنم، در نتیجه کلام منعقد نمی شه.

به گروه خونم نمی خوره این حالت. اون آقا سبیلوهه که "کلیدر" رو نوشته چقدر زجر کشیده بوده. تازگی ها نویسنده ها هم جز افرادی شدند که من غصه شونو می خورم. یعنی اینقدر من قابل تقدیر و کار درستم!!!!!!!!!!!!!

کلا" جامعه نویسنده ها از اینکه غربتی خودشو عضو هیات مدیره اش می دونه به خودشون می بالند!


پی نوشت 2: عکسهای گل شیفته فراهانی در فستیوال فیلم مراکش رو دیدید؟ سلیقه من با لباس پوشیدن خانم فراهانی اصلا" جور نیست. به نظرم خیلی بدلباسه!!!


پی نوشت 3: اینم نگاه کنید، من نگاهش می کنم می ترسم، یعنی در کودکی تجربه ناموفق پرواز در خارج از جو رو داشتم؟

این تصویر ها از ایستگاه بین المللی گرفته شده (البته می گن، من اونجا نبودم)


پی نوشت 4 : امروز سر کار خیلی عصبانی شدم، یکی از خریدارهای ما که خیلی مرتب هم پرداخت نداره. با یه خانمه اومده دفتر ما. خوب خانمه از سر و شکلش و مدل لباس پوشیدنش معلوم بود در چه business فعالیت می کنه.

من مشکلی با حضور اون خانم در محیط کار نداشتم و اصلا" هم به خودم اجازه نمی دم که در موردش قضاوت کنم که چرا از این راه درآمد داره. ایشون که ما رو نمی شناخت، اون اقای خریدار ما رو می شناسه!!!!!! طرف چه فکری کرده که دوستشو آورده دفتر ما؟ داشت براش مارکت می کرد؟ ببخشید تو روح پدرش، پدرسگ- متاسفانه نمی تونم مودب باشم. آورده بود سطح فکری یا اخلاقیشو نشون بده؟ از قبل هم معلوم بود، لازم نبود جار بزنه.

کلا" جو دفتر یه جوری شد. همه داشتند در می رفتند. اینا هم که انگاری لیلی و مجنون!!!!!!!!!!!!!!!!

تا به حال مکان جور نکرده بودم که اونم به افتخاراتم اضافه شد.


پی نوشت 5 : هرکی نظری در تایید نظر من نذاره، نظرشو تایید نمی کنم. گفته باشم خیلی عصبانیم!

نظرات 37 + ارسال نظر
رها شنبه 16 آذر 1392 ساعت 16:17 http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

قبلاً دیده بودم
با حاله

شما برو تو کوچه خودتون بازی کن!

بنفشه شنبه 16 آذر 1392 ساعت 16:42

باحال بود

مرسی

رها شنبه 16 آذر 1392 ساعت 16:50

اگه همه اینایی که بهشون میگی برن کوچه خودشون (یا وبلاگ خودشون یا هر چی ) به حرفت گوش کنن پس کی آمار بازدیدت رو بالا ببره آخه؟؟؟؟؟؟؟

پدرام یه تنه همه رو حریفه!

فرشته شنبه 16 آذر 1392 ساعت 19:20

نگاه نمی کنم دیدنم نمیاد

باشه، هی عشوه بیاها

پدرام شنبه 16 آذر 1392 ساعت 20:30

جالب بود

مرسی

م؛ط یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 10:03

سلام؛گوشیم فقط صدا رو پخش کرد حالا ظهر آقای همسر بیاد بریزم توی گوشیش ببینم نظر میدم ولی پسری خیلی با آهنگش حال کرد یه ذره هم باهاش نانای نانای کرد

نای نای نانایییییییییییی نای

رها یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 11:57

بابا محمود! بابا دولت آبادی! بابا کلیدر! بابا کلنل!
پ.ن1: منم مشکلم همینه که یا از دانشجوهای نخبه می نویسم یا از خاله زنکی و قوم شوهر بازی!!!
پ.ن2: اعتماد به نفست عالیه مادر!

اون عضو هیات مدیره خیلی بهم حال داد، مدیونید اگر فکر کنید من خودم می خواستم عضو بشم. اینقدر اومدن، رفتند تا اینکه رضایت دادم.

بنفشه یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 12:45

گروه خونیت چیه عزیزم!؟

عکسارو ندیدم! کلاً در مورد این دختر زیاد نظری ندارم

عزیز دل برادر، آ مثبت.

پدرام یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 12:59

مهندس جان اففففففففففففففففففففففف
جامعه نوسنده ها

اهم

پدرام یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 13:10

خود گلشیفته هم با نظرش ما در مورد بدلباس بودنش هم عقیده است
برای همینه که تا تقی به توقی میخوره لباسش رو ....

ای راست می گیها. از اون نظر به قضیه نگاه نکرده بودم.

پدرام یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 13:41

تو خونه ی ما خیلی پیش میاد صدات کنن بعد ازت بپرسن “چی میخواستم بگم؟” و عجیب تر اینه که منتظر جواب هم میمونن!

خیلی پیچیده شد که!

م؛ط یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 13:41

منم اصلا از لباسش خوشم نیومد گل منگلی کلا همون لباس نپوشه سنگین تره

مگه هنر پیشه ها در بلاد راقیه با یه مزون خاص قرارداد نمی بندند که از محصولاتشون استفاده کنند؟
فکر کنم مزونه ورشکست شده بس که طراحش درپیت بوده و هرچی طراحی کرده داده خانم فراهانی پوشیده از دید من فشل بوده!

پدرام یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 14:44

یک حس طغیانی تو وجودش هست که باعث میشه در مقابل نرم های موجود سرکشی کنه و سعی میکنه با متفاوت بودن این مخالفت رو نشون بده

این که گفتی یعنی چه؟

ققنوس یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 16:08 http://ghoghnooshope.blogfa.com/

من کاری به درستی یا نادرستی گلشیفته ندارم.... فقط کاشکی زمانی اینکارو می کرد که پدرش بعد از 120 سال فوت شده بود و خواهرش هم تو سینمای ایران نبود.

فقط از طرز لباس پوشیدنش بدم میاد یعنی درستش با سلیقه من جور نیست. باقی کارهاشو چون هنرپیشه است می تونم هضم کنم!
فقط کاش خوش لباس تر بود.

پدرام یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 16:45

یعنی :یک حس طغیانی تو وجودش هست که باعث میشه در مقابل نرم های موجود سرکشی کنه و سعی میکنه با متفاوت بودن این مخالفت رو نشون بده
همین دیگه

آهان منظورت خانم فراهانیه. این که درست می فرمایید.
ولی کاش خوش لباس تر بود!

رها یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 18:19

منم سلیقه اش تو لباس پوشیدن (و ایضاً نپوشیدن) رو نمی پسندم ولی اصل مشکلم اینه که اصلاً با مدل بازی کردنش حال نمی کنم
پ.ن: به نظرم طغیان گری بچه گانه ای داره و از بین نُرمهای موجود فقط دم دستی ترین و پرهیاهوترین ها رو انتخاب می کنه واسه ساختارشکنی

نظر شما از همه نظرها به نظر من شبیه تره!

آسمانه یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 18:38 http://asemaneh2007.blogfa.com

دستت درد نکنه جناب غربتی خیلی باحال بود این فیلم صورتیه
اون تصویر ماهواره ای که خیلی باحال بود

خواهش می کنم، خواهش می کنم.

فرشته یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:39

این گلشیفته تا ایران بود ابروهاشم برنمی داشت ولی حالا چه بلایی شده واسه خودش. منم از لباساش خوشم نمیاد کلا لباس بهش نمیاد

اینقدر این بنده خدا رو نقد نکنید. من فقط منظورم لباس رسمی پوشیدنشه که خیلی بی سلیقه است از نظر من.

پدرام یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:03

مهندس جان یکسری به وب نومزدت بزن
دارن زندگی اینده تو از هم می پاشونن

مینا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 09:36

وای دیروز خونه بودم هی اومدم با موبایل کامنت بذارم هی میگفت کد تصویری اشتباهه حالم نداشتم لب تاپ روشن کنم دلم میخواست خرخره کد تصویری رو بجوم میخواستم بگم تا خورشید اومد طلوع کنه که فیلم تموم شد. یه بار خواستیم طلوع خورشیدو ببینیما. راستی تبلت خریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه آخرش نتونستم تصمیم بگیرم!

مینا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 10:45

ای بابا واسه یه تبلت نتونستی تصمیم بگیری؟؟؟؟؟؟ فک کنم واسه همینه تا حالا مجرد موندیا.

دلیل اصلیش اینه که بی پول شدم. هی بیاد آبروی آدمو ببریدا!

تکتم (دکتر آشپز) دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 11:28 http://drashpaz2.persianblog.ir/

رها
یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 18:19
منم سلیقه اش تو لباس پوشیدن (و ایضاً نپوشیدن) رو نمی پسندم ولی اصل مشکلم اینه که اصلاً با مدل بازی کردنش حال نمی کنم
پ.ن: به نظرم طغیان گری بچه گانه ای داره و از بین نُرمهای موجود فقط دم دستی ترین و پرهیاهوترین ها رو انتخاب می کنه واسه ساختارشکنی
پاسخ:
نظر شما از همه نظرها به نظر من شبیه تره!



یه خورده این پاسخت به رها رو اعصاب منه. کلا با نظرهایی که بیشتر به نظر یکی شبیهن اعصاب میزنم. گرفتی یا خصوصی توضیح بدم!!!

منم منظورم همون بود!

تکتم (دکتر آشپز) دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 11:29 http://drashpaz2.persianblog.ir/

اوا اومده بودم بگم ما نهار قیمه دارید بفرما بزنم!

قییییییییییییییییییمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

م؛ط دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 11:56

سلام غربتی جون؛ ما ناهار استانبولی پلو داریم؛ دوست داری؟البته با رب گوجه نیست با گوجه رنده شده

خیلی دوست ندارم. قدیما بهش می گفتم پلو قرمز. البته مفت باشه و خود آدم آشپزی نکنه، همه چیزو دوست دارم.

مینا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 12:48

حالا مگه مجبوری بگی بی پولی که آبروت بره..... ما ناهار مرغ ترش داریم. یه غذای داغون کننده شمالیه. تا الان دیگه باید فهمیده باشی که من اصلیتم شمالیه(رامسر). یعنی وقتی میخوری داغون میشی اصلا له له

صداقتم همه رو کشته!

بنفشه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:03

عزیزم ناهار چی دوست داری واست بپزم!؟

الان هیچی

فرشته دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:05

ایش!حالا خوبه یه بار ما یه چیزی در مورد ایشون گفتیم اسمش شد نقد؟ خوبه خودتون شروع کردینا

ببخشید!

بنفشه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:24

یکی عصبانیم کرده سرکار الان حوصله ندارم.

پدرام دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:30

بیرحم ها این چه کاریه می کنید
این دور از انصافه
منوی غذاها رو جلو آدم باز می کنید انوقت...
نکنید اینکارها رو

فرشته دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 15:03

از وقتی بنفشه رو گرفتی بداخلاق شدیا!زور که نیست نمی خوایش طلاقش بده

رها دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 17:05

مکان!!!
پ.ن به مثابه تأییدیه: کار اونا خیلی خیلی خیلی بد بود غربتی جان

باز هم نظر شما به نظر من بسیار نزدیکه.
نظر بعدیت رو تایید نکردم. راستش ترسیدم.

رها دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 17:28

وقتی می گن کاشونی دلاور، فکر کردی شوخی می کنند؟

م؛ط دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 17:58

خاک توی سرش؛ مرتیکه ی فلان فلان شده ی فلان؛ مگه خودت خونه زندگی نداری میری محل کسب درآمد مردم دنبال .....

خوب بود

فرشته دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 18:14

خاک عالم! نکنه اون خانومه رو جای پرداختای عقب مونده اورده بوده؟ آخه کافر همه را به کیش خود پندارد

چه می دونم؟

بنفشه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 21:18

آقا من نمیتونم بخونم! چرا وبلاگت اینجوری شده!

blogsky خر شده

بنفشه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 21:26

الان تونستم بخونمش! خب واسه چی آورده بودش واقعاً!؟

نمی دونم

تکتم (دکتر آشپز) چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 13:41 http://drashpaz2.persianblog.ir/

در عوض اون قیمه امروز نهار نداریم. تخم مرغ هم نداریم. چی بخوریم؟! نون پنیر؟!!!
پی نوشت: امروز اولین روز دوره سه روزه سگی منه!
پی نوشت 2: من یک مریض دارم از همون بیزینس! رو اعصابمه بعد هرکار هم میکنم بپرونمش بازهم میاد!

ما گوشت کوبیده داریم.
من حرفی ندارم. داشتم از اینجا رد می شدم.
راستش من هیچ وقت عکس العمل یا اظهار نظر نمی کنم، چون عقیده دارم خودم هم در موقعیت اون بودم همون کارو می کردم. من مشکلم با اون آقا بود! من نمی دونم چه دل شیری هم داره، آقا معاون یکی از شهردارهای مناطق تهرانه و ما از طریق پدر خانمش با ایشان آشنا شدیم. نمی دونم دولتی ها نمی ترسند از حراست و کوفت و زهرمار؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد